Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanavond ben ik weer weg jong & oude mensen dus keep it peacefull ja!

Ga je nou zeggen dat je een leven hebt buiten dbb om?vanavond ben ik weer weg jong & oude mensen dus keep it peacefull ja!
Ga je nou zeggen dat je een leven hebt buiten dbb om?
, Weer een nieuwe ontdekking! 

Jaha mijn dochter traint al langer en mij zoon van 11 wil nu al maar mag nog niet., Weer een nieuwe ontdekking!
Zeg Yin hoe gaat het met de kids? Zijn ze al geïnteresseerd in BB?![]()

Jaha mijn dochter traint al langer en mij zoon van 11 wil nu al maar mag nog niet.![]()

Jaha mijn dochter traint al langer en mij zoon van 11 wil nu al maar mag nog niet.![]()

, Weer een nieuwe ontdekking!
Zeg Yin hoe gaat het met de kids? Zijn ze al geïnteresseerd in BB?![]()

Jij hebt het maar druk, gisteren linedance en vanavond weer naar de soos...
Je moet ook een keertje bijkomen hoor![]()
morgen heel de dag slapen dan maar, enkel eruit om te etenGa je nou zeggen dat je een leven hebt buiten dbb om?
morgen heel de dag slapen dan maar, enkel eruit om te eten
gelukkig, hoef ik me tenminste geen zorgen te maken!
heel af & toe wel hé, maar geen schrik ik zal jou nooit verlaten schatje

Zie je nou ze kunnen niet meer zonder ons, we kunnen wel een salaris vragen om ze bezig te houden hier.

Zie je nou ze kunnen niet meer zonder ons, we kunnen wel een salaris vragen om ze bezig te houden hier.![]()

Zie je nou ze kunnen niet meer zonder ons, we kunnen wel een salaris vragen om ze bezig te houden hier.![]()

wat nou salaris, ik wil onkosten vergoeding voor het lezen van jou postst![]()
sniperx, zullen we naar buiten gaan op een terasje genieten van de zon en een biertje( jij trakteert natuurlijk)![]()
Ofcourse sabi, maar doe mij maar Cola, al dat katabole gedoe.

voor jou maakt het niet uit, jij bent toch zo katabool als de pest![]()
, die Adil toch.