wimpienl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent medogenloos he, kan je wel tegen hangouderen.

O dat was me nog niet opgevallen!Laat ik er maar eerlijk over zijn, ik heb het niet zo met ouwe lui!![]()

je mag best eens een keertje komen kijken hier, dan zal je verbaast staan, de ouderen doen het beter dan de jongeren hoor, waarvan de meeste ook nog de zogenaamde eendagsvliegen zijn.
trouwens, de oudste hier is 80, begonnen met fitness op zijn 75 ste..hahaha
heb je wel eens erover nagedacht hoe die apen van 15-16 jaar jou zien?Laat ik er maar eerlijk over zijn, ik heb het niet zo met ouwe lui!![]()

Hahahaha krijg kramp in mijn kaken, nee bm mijn gebit valt er niet uit!!!!Prima!
Maar eerst ga ik een keer naar Ying zn gym.
Ik denk namelijk dat het een afgehuurde zaal is in een seniorenflat.
En daar mogen ze dan 2 keer per week een uurtje ''gymmen''.
heb je wel eens erover nagedacht hoe die apen van 15-16 jaar jou zien?
toevallig ook als een ouwe lul hoor..maar dat besef komt nog wel..sterkte alvast![]()

Prima!
Maar eerst ga ik een keer naar Ying zn gym.
Ik denk namelijk dat het een afgehuurde zaal is in een seniorenflat.
En daar mogen ze dan 2 keer per week een uurtje ''gymmen''.
hahaMoeten jullie niet naar bed sesamstraat is al afgelopen hoor?Juist juist.. ik hou ook niet zo van die oudjes!!
Ze zijn gewoon jaloers omdat de 'jongeren' veel harder en beter groeien dan hun en ze kunnen maar niet snappen hoe dat nou kan!!haha
Ik denk dat zijn ringen niet verder dan 30 zullen gaan.Ik wordt een hele valse smurfin van alles wat ik hier lees!
Big Maus, ik kan niet wachten tot jij een respectabele leeftijd hebt bereikt![]()

Ik wordt een hele valse smurfin van alles wat ik hier lees!
Big Maus, ik kan niet wachten tot jij een respectabele leeftijd hebt bereikt![]()

dat is nu precies wat ik bedoel..dat denk je..maar is dat ook zo?
Potverd wordt aan de muur genageld door die maus waar blijft de versterking nou!

Ik denk dat zijn ringen niet verder dan 30 zullen gaan.![]()

He he lukie en jerney eindelijk, bm met zijn staart tussen zijn benen weg boos omdat hij sesamstraat gemist heeft.Lukie is hier voor versterking
let's exterminate them man
ben deze namiddag biceps gaan trainen en borst
stond naast mij een jonge gozer te kijken als een domme gans hij kon nog geen halter van 5 kg opheffen man
hij keek mij met grote ogen aan dat ik op mijn leeftijd deze oefening nog aankon![]()
Was je wat van plan ouwe?
Kom dan op zn minst met een .44
Probeer niet zelf met me te gaan vechten.
Voordat je het weet van je en breek je een heup ofzo![]()

Lukie is hier voor versterking
stond naast mij een jonge gozer te kijken als een domme gans hij kon nog geen halter van 5 kg opheffen man
hij keek mij met grote ogen aan dat ik op mijn leeftijd deze oefening nog aankon![]()
hoe ik 21 jaar 140kg pak
dat is nu precies wat ik bedoel..dat denk je..maar is dat ook zo?
Lukie is hier voor versterking