jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Alleen als ik geen Earl Grey hoef te drinken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha meteen reacties, adil heeft je vriendin weer een nieuw permanentje?

Haha meteen reacties, adil heeft je vriendin weer een nieuw permanentje?
jep, maar binnenkort moet ze een boerka van mij dragen, anders...
Sorry Jerney maar dat is toch wel iets wat ik van een vrouw verlang.

Mensen, rustig aan doen hé. Ik ga naar heracles - nac toe zometeen, dus jullie zullen me moeten missen mensjes. Ik hoest me nog altijd suf, maar ja. (Al 3 weken).
Ik vind thee niet lekker maar earl grey smaakt echt wel. Nee bekjam ik hoef geen dateSorry Jerney maar dat is toch wel iets wat ik van een vrouw verlang.![]()

voetbal is eenMensen, rustig aan doen hé. Ik ga naar heracles - nac toe zometeen, dus jullie zullen me moeten missen mensjes. Ik hoest me nog altijd suf, maar ja. (Al 3 weken).
sport
Dat doe je toch elke zaterdag!voetbal is eensport
Dan ga ik toch liver met een roze string op het podium mijn kont aan mannen laten zien![]()
Sorry Jerney maar dat is toch wel iets wat ik van een vrouw verlang.![]()
Earl Grey drinken is het enigste wat ik je moet weigeren!Nee, supporter/Hooligan. (Hooligan is een grapje natuurlijk.)

Het enigste? nou bekjam doe eens een andere sugestieMet pijn in mijn hart moet ik deze date dan cancelen...
Earl Grey drinken is het enigste wat ik je moet weigeren!

je mocht het aan niemand vertellen....no man,Adil non spang mattie. Voetbal is best te doen, maar BB blijft natuurlijk ook leuk. Adil hossel je nog chickies sabi?

U bent goed in balans, ga in vrede mijn Zoon.Ik vind thee niet lekker maar earl grey smaakt echt wel. Nee bekjam ik hoef geen date![]()

Ach maak niet uit hoor, mag ik het nummer van je dochter?Met pijn in mijn hart moet ik deze date dan cancelen...
Earl Grey drinken is het enigste wat ik je moet weigeren!

Zie boven.Het enigste? nou bekjam doe eens een andere sugestie![]()

of in de douch zeep laten vallen, en oprapenholy gans?
neeh jongen jij moet de ruggen schrobben van de spelers![]()
voetbal is eensport
Dan ga ik toch liver met een roze string op het podium mijn kont aan mannen laten zien![]()

U bent goed in balans, ga in vrede mijn Zoon.
Ach maak niet uit hoor, mag ik het nummer van je dochter?
Zie boven.![]()