Hmm eikels ik ga wel weer weg...........____________________________>
wie zeg dat je weg mag? hebben ze het hek weer open gelaten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm eikels ik ga wel weer weg...........____________________________>
Kom ff een dagje trainen met opa yin en oma Jerney zullen we wel ff een poepje laten ruiken. Dan zitten jullie de volgende dag te janken van de spierpijn.
Wat lul ik nou je moet wel spieren hebben om spierpijn te krijgen. Laat maar ga maar weer knikkeren.
Waar is jerney nou als je er nodig hebtben al blij dat onze huis mocro en snipie er niet is Damn rooke ook al tegen me
![]()

Als jerney dit leest gaat ze je spanken met prikkeldraad je mag yin niet plagen weet je toch!

Als jerney dit leest gaat ze je spanken met prikkeldraad je mag yin niet plagen,Jeweetzelluf![]()

Als jerney dit leest gaat ze je spanken met prikkeldraad je mag yin niet plagen weet je toch!![]()

Heren, heren, wat moet ik nou weer allemaal lezen.
Ik ga ook eens een keertje vroeg op stok en dan dit...
Bedankt voor jullie aardige posts maar idd, niet mijn Tonnie plagen want anders gaan we met z'n allen een dagje Nordic walken!!!
Ik weet hoe het moet:
- je sjokt jezelf vooruit en laat de stokken achter je aan je polsen bengelen!
Daar schijn je echt ontzettend moe van te worden en je verbranding gaat met mega sprongen vooruit!
Wie doe ter mee?

of met jou gooien.....best wel grappig,Nou nou! Ik knikker enkel nog met schijven van 10 kg, dus valsspelen is geen optie. Yin wil nog wel eens een schijf tegen z'n kop aan krijgen..
of met jou gooien.....best wel grappig,
ik ben toch de grootste en zoals je kan zien ben ik onverslaanbaar!!!
of met jou gooien.....best wel grappig,
ik ben toch de grootste en zoals je kan zien ben ik onverslaanbaar!!!
de clit van mij vriendin is groter