- Waardering
- 1.093
hahaha laat mij daar dan maar zo zitten, vind ik altijd wel leuk.Ben ook altijd de jongen die in het busje in de kofferbak gaat liggen, heerlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha laat mij daar dan maar zo zitten, vind ik altijd wel leuk.hahaha laat mij daar dan maar zo zitten, vind ik altijd wel leuk.
Ben ook altijd de jongen die in het busje in de kofferbak gaat liggen, heerlijk.

Dan ga ik heel hard over hobbels rijden met m'n sportbanden![]()
vloog echt halve meter omhoog, gelukkig een zooi tassen onder me
en lachen wat me trainer deed joh hahaa.Ja die grap ken ik alvloog echt halve meter omhoog, gelukkig een zooi tassen onder me
en lachen wat me trainer deed joh hahaa.

maar ja, ik ben natuurlijk tough 
Nou nou wat lees ik nu! Ik ontvang jullie met open armen, de sniper ligt al klaar + een hoop kogels...
![]()

Kom maar op!
Ik lig al te wachten in een hinderlaag met mijn allernieuwste kogelvrije vest aan![]()

je bent 20 en heb 52 posts....welkom...
eehm nu je toch hier bent, jij bent een puisterige bezweten jongere die de bench bezet houdt?![]()

bedankt
ja ik kijk hier zowat al een jaar op en ik dacht laat ik maar eens een account aanmaken want het is toch wel leuker als je ook kan reageren
ik heb geen puisten..
ik ben wel jong.. maar fitnes wel al 4 jaar.
en ik houd de bench bezet als ik hem nodig heb...
ik ben niet zo een pannekoek die gaat uitrusten of gaat zitten ouwehoeren op de bench.
ouwehoere doe ik wel in de kroeg en uitrusten doe ik in mijn bed.
hoezo vraag je dat dan?

Welkom gozer laat die ectorob maar lullen hoor hij probeerd zieltjes te winnen in zijn missie tegen de oude betere generatie.bedankt
ja ik kijk hier zowat al een jaar op en ik dacht laat ik maar eens een account aanmaken want het is toch wel leuker als je ook kan reageren
ik heb geen puisten..
ik ben wel jong.. maar fitnes wel al 4 jaar.
en ik houd de bench bezet als ik hem nodig heb...
ik ben niet zo een pannekoek die gaat uitrusten of gaat zitten ouwehoeren op de bench.
ouwehoere doe ik wel in de kroeg en uitrusten doe ik in mijn bed.
hoezo vraag je dat dan?
Hey, ik raadt je aan je bij de jonkies aan te sluiten. Die oudjes vermoorden nog geen vlieg. Ik ook niet, trouwens.
Anyway beste oudjes ik ga trouwen nu, mazzel!
Edit: OEPS, TROUWEN NOG WEL, ik bedoel voetballen
;.

daar ben jij veel te jong voor, jij moet eerst met action-man poppen spelenHee Sabi m'n swa! We moeten echt die chickies hosselen jwtz mang!

daar ben ik veel te jong voor, ik moet eerst met mezelf spelen![]()
!!Haha,die is goed. Ik trapte d'r zelf bijna in