MuscleMeat

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die grap ken ik al :( vloog echt halve meter omhoog, gelukkig een zooi tassen onder me :roflol: en lachen wat me trainer deed joh hahaa.

hihihi, wat zijn we allemaal vals :D

Ik zat 1 keertje ook achterin zo'n busje met m'n rug tegen de wand maar ik had m'n hoofd naar rechts gedraaid, daar zat m'n man.
Ging die idiote vriend van hem keihard remmen voor de gein.
Zat m'n neus in 1 van m'n man's ruggewervels...
Heb ik een jaar last van gehad :rolleyes: maar ja, ik ben natuurlijk tough ;)

Nou nou wat lees ik nu! Ik ontvang jullie met open armen :rolleyes:, de sniper ligt al klaar + een hoop kogels... :D

je bent 20 en heb 52 posts....welkom...:D

eehm nu je toch hier bent, jij bent een puisterige bezweten jongere die de bench bezet houdt?:p

bedankt:D
ja ik kijk hier zowat al een jaar op en ik dacht laat ik maar eens een account aanmaken want het is toch wel leuker als je ook kan reageren;)
ik heb geen puisten..
ik ben wel jong.. maar fitnes wel al 4 jaar.
en ik houd de bench bezet als ik hem nodig heb...
ik ben niet zo een pannekoek die gaat uitrusten of gaat zitten ouwehoeren op de bench.
ouwehoere doe ik wel in de kroeg en uitrusten doe ik in mijn bed.

hoezo vraag je dat dan?

ja ik kijk hier zowat al een jaar op en ik dacht laat ik maar eens een account aanmaken want het is toch wel leuker als je ook kan reageren;)
ik heb geen puisten..
ik ben niet zo een pannekoek die gaat uitrusten of gaat zitten ouwehoeren op de bench.

hoezo vraag je dat dan?

haha ik vraag dat ivm het topic waarin we ons hier bevinden;)

ik heb geen puisten..

hoezo vraag je dat dan?
Welkom gozer laat die ectorob maar lullen hoor hij probeerd zieltjes te winnen in zijn missie tegen de oude betere generatie.

Hey, ik raadt je aan je bij de jonkies aan te sluiten. Die oudjes vermoorden nog geen vlieg. Ik ook niet, trouwens.
Anyway beste oudjes ik ga trouwen nu, mazzel!

Edit: OEPS, TROUWEN NOG WEL :roflol:, ik bedoel voetballen :roflol:;.

Hey oudjes!

hee, pikkie

Hee Sabi m'n swa! We moeten echt die chickies hosselen jwtz mang!

:D, jammer he adil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven