Daar tegenover staat de jeugd. Die tenminste een beetje op hun hygiene letten. Na het sporten douchen, stoombadje pakken en lekker hun haar doen.
en pissen over het vrwarmingselement

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar tegenover staat de jeugd. Die tenminste een beetje op hun hygiene letten. Na het sporten douchen, stoombadje pakken en lekker hun haar doen.

Ik vind dit ontsporen oudjes....hebben jullie liver geen slotje?
Want dit topic gaat jullie nog overleven.

Mijn karma lasergun is leeg maatje om 21:00 is hij weer vol als ik je niet vergeet zal ik je sterretje vol schieten.
Mijn karma lasergun is leeg maatje om 21:00 is hij weer vol als ik je niet vergeet zal ik je sterretje vol schieten.
ik kan niet wachten
die mond is precies yy de maat
Haha, waar is de rest van die herrieschoppers? Topic lijkt een beetje verlaten.ik kan niet wachten
Je hebt geluk dat ik twijvel over mijn geaardheid, anders moest je morgen in een nieuwe rolstoel naar de bejaardehuis

Yerney is overleden.Haha, waar is de rest van die herrieschoppers? Topic lijkt een beetje verlaten.![]()
O zoYerney is lief.
Sniperx zit nu in de kinderopvang.
Timmeeh in de sportschool.(een van die wijven te palen)
Wsop zit nu met een meisje van 15..
Jij zit nu op dbb een oude god uittehangen
En ik zit mezelf te verkopen voor karma en breezers

ik mag geen alcohol drinken 

Yerney is overleden.
Sniperx zit nu in de kinderopvang.
Timmeeh in de sportschool.(een van die wijven te palen)
Wsop zit nu met een meisje van 15..
Jij zit nu op dbb een oude pedo uittehangen
En ik zit mezelf te verkopen voor karma
ben net terug van de gym, lekkere rug, triceps en "heup" traininghaha, what are the odds.hoe wist jij datben net terug van de gym, lekkere rug, triceps en "heup" training

No man, ben nu een beetje crisis.Ik ben er nog hoor Adil'tje. Jij zit zeker in the 'red light district'.

heb je ook je rechter onderarm getraindhoe wist jij datben net terug van de gym, lekkere rug, triceps en "heup" training