- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rasputin zei:Oh, en Megadeth houdt voor mij eigenlijk op na het eerste album, rest kan me echt voor geen meter boeien.
deadmanwalkin zei:Iemand trouwens op de hoogte van de huidige exodus? Hoorde een tijdje terug een nummer van hun op de box en die shit rockte wel vet lekker lompe d-tuned shit!

benchMarc zei:Nog Cradle of Filth liefhebbers hier?
Wat ik meestal luister is Nightwish, Sonata Arctica enz. Beetje dat soort sT. Soms wil ik er nog wel eens een Cradle of Filth of Children of Bodom albumpje doorheen gooien
Enne, harddance luister ik ook nog wel eens. Totaal een ander genre, maar dat boeit niet. Het is afwisselend, en daar houd ik van.
Maar ik vroeg me af of iemand deze cd kent. En dan met name het nummer Molesting the Decapitated. Dat nummer begint met een interview met een massa moordenaar, of serie moordenaar ofzo.. maar ik heb me altijd afgevraagt wie dat nu was.
n knap hertje dat me meevraagt of dat, hmz ik denk dat de keus zwaar zou zijn.is een eurpean tour want komen naar belgie ook.frietbakker zei:trouwens nog mensen naar 013 binnen kort:
do 21 okt: Krisiun, behemoth, Ragnarok, Incantation
denk van wel, zijn ook op european tourfrietbakker zei:oi! kataklysm eens kijken of ze in de buurt zijn. Dat is inderdaad lekkere muzIEk!
deadmanwalkin zei:Ik heb me kaartje voor Hatebreed in de melkweg alweer klaarliggen, kijken of ze de tent afbreken.![]()