XXL Nutrition

Snoeiharde metal/rock...

Jah aardschok was r ook erg positief over. Evenals de nieuwe van Terror, die kicked ook arse!

Zondag in de Baroeg nog Reverend Bizarre en Well of souls gezien.

Beide zeer goede doom/stoner bands. Echt heel erg de moeite waard. :thumbs:

Oh, en Megadeth houdt voor mij eigenlijk op na het eerste album, rest kan me echt voor geen meter boeien.

Rasputin zei:
Oh, en Megadeth houdt voor mij eigenlijk op na het eerste album, rest kan me echt voor geen meter boeien.

Peace sells, but who's buying en Hangar 18 waren nog wel aan te horen, maar ik ben niet zo'n fan van die schele stem van mr.Mustaine.
Iemand trouwens op de hoogte van de huidige exodus? Hoorde een tijdje terug een nummer van hun op de box en die shit rockte wel vet lekker lompe d-tuned shit!

deadmanwalkin zei:
Iemand trouwens op de hoogte van de huidige exodus? Hoorde een tijdje terug een nummer van hun op de box en die shit rockte wel vet lekker lompe d-tuned shit!

Exodus was eind juni nog op Graspop, maar heb 't optreden niet meer gezien, was vrijdagnacht, er was ook nog vertraging door wisselen van podia omdat iemand pint over de mixer had gekieperd... damn.

Nog Cradle of Filth liefhebbers hier? :P

Wat ik meestal luister is Nightwish, Sonata Arctica enz. Beetje dat soort sT. Soms wil ik er nog wel eens een Cradle of Filth of Children of Bodom albumpje doorheen gooien :)
Enne, harddance luister ik ook nog wel eens. Totaal een ander genre, maar dat boeit niet. Het is afwisselend, en daar houd ik van.

benchMarc zei:
Nog Cradle of Filth liefhebbers hier? :P

Wat ik meestal luister is Nightwish, Sonata Arctica enz. Beetje dat soort sT. Soms wil ik er nog wel eens een Cradle of Filth of Children of Bodom albumpje doorheen gooien :)
Enne, harddance luister ik ook nog wel eens. Totaal een ander genre, maar dat boeit niet. Het is afwisselend, en daar houd ik van.

CoF kan ik totaal niet velen, maar ik denk, aangezien je Sonata Arctica goed vindt, je ook eens kan proberen "Wuthering Heights - Far from the madding crowd" te downloaden, zal je waarschijnlijk ook wel vet vinden denk ik.

Kent iemand de CD van Devourment? Dat is pas een ****ing burte deathmetal cd. Hij is al een paar jaartje oud, maar ik heb het album 1.3.8 waarop dus al hun nummers ooit staan. De band heeft dus ook een EP een LP en een los nummer gemaakt :D Maar ik vroeg me af of iemand deze cd kent. En dan met name het nummer Molesting the Decapitated. Dat nummer begint met een interview met een massa moordenaar, of serie moordenaar ofzo.. maar ik heb me altijd afgevraagt wie dat nu was.

Ik heb de cd weer eens gevonden en draai hem nu dus vandaar dat de vraag weer bij mij op kwam!

maat van me heeft die cd(devourment), ik dacht dat ze 1 hebben met iemand die zit maar de man is onthoofd.
dark funeral is +0/- het enige black dat ik graag hoor.
ik hoor niet graag black maar als het strak is mag je me ervoor wakker maken!

naar hof ter lo zaterdag?kataklysm, graveworm enz

het schijnt dat in nl echt zo'n gigs bestaan; pyaemia, disavowed, severe torture als affiche :eek: n knap hertje dat me meevraagt of dat, hmz ik denk dat de keus zwaar zou zijn.

Devourment heeft inderdaad die CD ja, dat is hun volledige CD. daarnaast hebben ze nog een mini-cd met wat nummers, en die 2 staan op een andere cd namelijk 1.3.8 samen met nog een los nummer. De 1 uit de 1.3.8 :P

trouwens nog mensen naar 013 binnen kort:

do 21 okt: Krisiun, behemoth, Ragnarok, Incantation

zaterdag gratis textures in hedon zwolle!!
21:00

Laatst bewerkt:
oi! kataklysm eens kijken of ze in de buurt zijn. Dat is inderdaad lekkere muzak!

De nieuwe CD van Lamb Of God is ook zwaar vet, flinke stevige metalcore!!!

Verder nog wat metalcore:

The bled - Pass the flask
Martyr AD - On Eath as it is in hell

beetje nu-metal achtig maar beukt wel erg lekker:
Dry Kill Logic - the dead and dreaming

do 18 november 2004
Machine Head
God Forbid, Caliban
METAL

Volgens eigen zeggen maken ze 'aggrometal' (neen, dat is geen 'agrarische metal') maar eigenlijk zijn Machine Head gewoon de uitvinders van de nu-metal. De groove en de zelfmedelijdende agressie bieden de basis voor de in grote lijnen wel brisante en knalharde sound. Het recente werk 'Through the Ashes of Empires' is plichtkost voor elke metalfan. De eerdere shows (in 1999 en 2001) liet een afgeladen Choice stuiteren.

Aanvang 20.30 / zaal open 19.30
The Choice / entree 20,00 euro / 3,30 euro servicekosten
Vvk gestart op 21 augustus

Daar ben ik zekers van de partij!!!

Ik heb me kaartje voor Hatebreed in de melkweg alweer klaarliggen, kijken of ze de tent afbreken. :D

deadmanwalkin zei:
Ik heb me kaartje voor Hatebreed in de melkweg alweer klaarliggen, kijken of ze de tent afbreken. :D

Damn daar zou ik ook wel heen willen. Het is helaas zo ver weg... :(

Heeft r trouwens iemand van DBB kaartjes voor Rammstein 5 november in de Ahoy? Of Nightwish 11 februarie in de HMH...? Wel geen snoeiharde metal maar toch heel erg vet!

Terug
Naar boven