AndroidHealthClinic

Snoeiharde metal/rock...

Rammstein lijkt me wel kicken om een keer te zien, maar ik ben een beetje afgeknapt op die grote hallen. Maar ja de kans dat je die moffen in een kleine club te zien krijgt is natuurlijk nihil :D

de nieuwe cd van Sonata Arctica komt trouwens binnenkort uit (of hij is al uit weet't niet)... hij is alvast zeker de moeite waard om te beluisteren!!! super album!!!

Gisteren Hatebreed, die gasten rocken die shit echt MAD :eek: En een kleine zaal als de melkweg blijft toch wel de plek om dat soort bands te zien. Ik zag weer heel wat bebloede mensen voorbijkomen...zoals het hoort :D
Waaronder zo'n vervelende vieze k*t kraker/punk/junk figuur die denkt dat hij ****ing Sid Vicious is en de hele tijd liep te etteren en gewoon frontaal door een gozer horizontaal werd gemept...heerlijk een beetje sociale controle bij die shows ;)

deadmanwalkin zei:
Gisteren Hatebreed, die gasten rocken die shit echt MAD :eek: En een kleine zaal als de melkweg blijft toch wel de plek om dat soort bands te zien. Ik zag weer heel wat bebloede mensen voorbijkomen...zoals het hoort :D
Waaronder zo'n vervelende vieze k*t kraker/punk/junk figuur die denkt dat hij ****ing Sid Vicious is en de hele tijd liep te etteren en gewoon frontaal door een gozer horizontaal werd gemept...heerlijk een beetje sociale controle bij die shows ;)

Whaha, damn bro was ik r maar bij, naja volgende keer beter...

Trouwens iemand bekend met de hadcore band 'cast aside'? Heeft wel een beetje een lekkere hatebreed sound, the struggle is een vette cd!!!

Laatst bewerkt:
Cast aside, ken ik nog niet maar ga ik zeker wel ff checken!
Volgende maand is het ook wel de moeite om misschien de reis naar Amsterdam te maken, eastpack resistance tour o.a. Sick Of It All, Slapshot, 7 seconds(ah yeah :bow: ) etc.
In februari Agnostic Front met Terror(!!!!!), Miret en ze maten heb ik al tig keer gezien en dat geloof ik ook wel maar Terror is zeker de moeite waard!!

deadmanwalkin zei:
Cast aside, ken ik nog niet maar ga ik zeker wel ff checken!
Volgende maand is het ook wel de moeite om misschien de reis naar Amsterdam te maken, eastpack resistance tour o.a. Sick Of It All, Slapshot, 7 seconds(ah yeah :bow: ) etc.
In februari Agnostic Front met Terror(!!!!!), Miret en ze maten heb ik al tig keer gezien en dat geloof ik ook wel maar Terror is zeker de moeite waard!!

Jah terror is flex, heb hun laatste cd ook, vette shizzle. Welke tent komen ze in A'dam?

Maaruh, jah ik zit de laatste tijd met probleem dat ik de enigste gast in de vriendengroep ben die een beetje van hardcore/metalcore houdt. De rest vind het allemaal te hard en zo :( Dus moet nog wat mensen ritselen die mee willen naar machine head + god forbid + caliban, zal moeilijk worden...

Die spelen ook in de melkweg ergens begin Februari. Machine Head is ook in de melkweg toch? Is toch een speciale show waarin ze de hele burn my eyes cd gaan spelen, word ook wel mayhem denk ik zo :D
Klote als je weinig mensen kan charteren om mee te gaan, proberen een auto te regelen, ben je van niemand afhankelijk ;)

deadmanwalkin zei:
Die spelen ook in de melkweg ergens begin Februari. Machine Head is ook in de melkweg toch? Is toch een speciale show waarin ze de hele burn my eyes cd gaan spelen, word ook wel mayhem denk ik zo :D
Klote als je weinig mensen kan charteren om mee te gaan, proberen een auto te regelen, ben je van niemand afhankelijk ;)

Machine head is in de 013 in Tilburg. Dat is wel relaxed want daar kan ik dus met het ov heen en terug. Maarja, alleen gaan is ook zo saai... Gelukkig is mijn meiske zo lief om mij altijd wel te vergezellen :)

Wel relaxed dat je meisje die muziek kan diggen, een is inderdaad ook maar alleen :D Maar als je in de toekomst een autootje heb kun je wel een keertje naar Amsterdam tuffen houden we ff een mini-meet :cool:

Whehe, jah ik heb nu al een autotje ter beschikking. Niet echt luxe maar ik om r mee van A naar B :)

Februarie ben ik iig in A'dam voor Nightwish in HMH. Oh jah, en natuurlijk 5 november voor Dorian Yates Grand Prix!

Een auto is toch ook in de eerste plaats een vervoermiddel, voor mij ook geen toeters of bellen :D ( zij hij zonder geld om een dikke bak te kopen...)

deadmanwalkin zei:
damn dude, ik was er ook. Alleen in de hoeve was ik zo bitching lam dat ik geen flauw idee meer heb hoe je eruitziet :) Hatebreed was idd echt supervet, had ook totaal geen problemen met die lange set.

-Ma3stro- zei:
damn dude, ik was er ook. Alleen in de hoeve was ik zo bitching lam dat ik geen flauw idee meer heb hoe je eruitziet :) Hatebreed was idd echt supervet, had ook totaal geen problemen met die lange set.

Haha, je stond me ook wel vaag aantekijken in de Hoeve...zo van: En jij was??? Jij was weer met die lange bij hatebreed zeker? Die heb ik wel gezien(torent ook wel overal boven uit dus...). Die lange set was echt dope, laatste show in europa he dus die gasten wilden nog 1 keer alles geven was...echt mayhem!!
Je gaat volgende maand zeker ook wel naar Slapshot, Sick of it all en 7 seconds toch?

deadmanwalkin zei:
Haha, je stond me ook wel vaag aantekijken in de Hoeve...zo van: En jij was??? Jij was weer met die lange bij hatebreed zeker? Die heb ik wel gezien(torent ook wel overal boven uit dus...). Die lange set was echt dope, laatste show in europa he dus die gasten wilden nog 1 keer alles geven was...echt mayhem!!
Je gaat volgende maand zeker ook wel naar Slapshot, Sick of it all en 7 seconds toch?
Ja ik was er idd met die lange dude :) En ben volgende maand zeker van de partij, sick of it all kan ik echt niet missen!

Hoe wist je trouwens wie ik was toen in de hoeve?

-Ma3stro- zei:
Ja ik was er idd met die lange dude :) En ben volgende maand zeker van de partij, sick of it all kan ik echt niet missen!

Hoe wist je trouwens wie ik was toen in de hoeve?

Van de verhalen die je me vertelde en aangezien ik iedereen om je heen bijna kende kon het bijna niet anders :D

Rob G zei:
Heeft r trouwens iemand van DBB kaartjes voor Rammstein 5 november in de Ahoy? Of Nightwish 11 februarie in de HMH...? Wel geen snoeiharde metal maar toch heel erg vet!
Ik geloof dat Nightwish 2x in NL komt. Binnenkort in A'dam in de Paradiso. Ik heb gehoord dat Sonata Arctica dan ook komt :) Helaas is al die zooi allang uitverkocht allemaal. En de andere keer dat ze in NL komen zal dan wel februarie zijn idd. Alleen een tijdje terug keek ik op de site van nightwish, en daar stond dat het al uitverkocht was?

benchMarc zei:
Ik geloof dat Nightwish 2x in NL komt. Binnenkort in A'dam in de Paradiso. Ik heb gehoord dat Sonata Arctica dan ook komt :) Helaas is al die zooi allang uitverkocht allemaal. En de andere keer dat ze in NL komen zal dan wel februarie zijn idd. Alleen een tijdje terug keek ik op de site van nightwish, en daar stond dat het al uitverkocht was?

Whahaha, jah en ik heb 1 kaartje!!! BLING BLING!!!

Vrijdag is het zo vet, Nightwish in de HMH, ik heb er echt rete veel zin in.

Maaruh, eigenlijk kick ik dit topic om ff een flinke metal update te posten. Ik heb flink wat shit zitten downen en dit zijn wel een beetje de beste albums vind ik persoonlijk (met special thnx aan Adema en Frietbakker voor wat goede tips :)):

10 Fold B-Low - Low Tuned Output
37 Stabwoundz - Embrace Solitude
Atreyu - The Curse
Bloodbath - Nightmares Made Flesh
Caliban - the Opposite From Within
Cast Aside - The Struggle
Course Of Action - Carving Our Way By Tearing Our Faith
Dark Tranquillity - Character
Dimension Seven - 10 Ways To Hate
Dry Kill Logic - The Dead And The Dreaming
Earth Crisis - Last Of The Sane
God Forbid - Gone Forever
Instill - Fire Reflects In Ashes
Lamb Of God - Ashes Of The Wake
Martyr AD - On Eath As It Is In Hell
Mastodon - Levithian
Mercenary - 11 Dreams
Mnemic - The Audio Injected Soul
My Dying Bride - Songs Of Darkness, Words Of Light
Naricissus - Crave And Collapse
Neurosis - The Eye Of Every Storm
Otep - House Of Secrets
Shadows Fall - The War Within
Soilwork - Stabblin The Drama
Terror - One With The Underdogs
The Bled - Pas The Flask
The Butterfly Effect - Begins Here
The Haunted - rEVOLVEr
Unearth - the Oncoming Storm
Zao - The Funeral Of God

Zijn niet allemaal super hard, maar de meeste wel :) Dus, dowloaden of kopen of whatever deze shit, want metal heerst! :D

staat goeie shit tussen, kerel!

hier nog wat graspop nieuws, mochten er weer mensen heen willen zoals ik:D

De bands so far:
IRON MAIDEN
DREAM THEATER
DIO
ACCEPT IN FLAMES
LACUNA COIL
SUICIDAL TENDENCIES
NEVERMORE
GRAVE DIGGER
AXEL RUDI PELL
BEHEMOTH
AMON AMARTH
OCEANS OF SADNESS
ENSLAVED
BULLET FOR MY VALENTINE
NUCLEAR ASSAULT

Persoonlijke toppers tot nu toe: Behemoth en in iet wat mindere mate Amon Amarth

frietbakker zei:
staat goeie shit tussen, kerel!

hier nog wat graspop nieuws, mochten er weer mensen heen willen zoals ik:D

De bands so far:
IRON MAIDEN
DREAM THEATER
DIO
ACCEPT IN FLAMES
LACUNA COIL
SUICIDAL TENDENCIES
NEVERMORE
GRAVE DIGGER
AXEL RUDI PELL
BEHEMOTH
AMON AMARTH
OCEANS OF SADNESS
ENSLAVED
BULLET FOR MY VALENTINE
NUCLEAR ASSAULT

Persoonlijke toppers tot nu toe: Behemoth en in iet wat mindere mate Amon Amarth

Heeeey, goede shit bro!!! Ik had toevallig vorige week op festivalinfo gekeken of er al wat bekend was over graspop, maar toen kon ik niets vinden!

Maaruh, dit is heel vet, mijn persoonlijke toppers
Dream Theater
IN FLAMES!!!!
Lacuna Coil
Nevermore

Ik ben zekerste weten weer van plan naar graspop te gaan dit jaar. Nu maar hopen dat ik wat maten zo gek krijg om mee te gaan! :)

Anders een DBB meeting houden en met zijn alle naar graspop?

Terug
Naar boven