deadmanwalkin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een kleine zaal als de melkweg blijft toch wel de plek om dat soort bands te zien. Ik zag weer heel wat bebloede mensen voorbijkomen...zoals het hoort

deadmanwalkin zei:Gisteren Hatebreed, die gasten rocken die shit echt MADEn een kleine zaal als de melkweg blijft toch wel de plek om dat soort bands te zien. Ik zag weer heel wat bebloede mensen voorbijkomen...zoals het hoort
![]()
Waaronder zo'n vervelende vieze k*t kraker/punk/junk figuur die denkt dat hij ****ing Sid Vicious is en de hele tijd liep te etteren en gewoon frontaal door een gozer horizontaal werd gemept...heerlijk een beetje sociale controle bij die shows![]()
) etc.deadmanwalkin zei:Cast aside, ken ik nog niet maar ga ik zeker wel ff checken!
Volgende maand is het ook wel de moeite om misschien de reis naar Amsterdam te maken, eastpack resistance tour o.a. Sick Of It All, Slapshot, 7 seconds(ah yeah) etc.
In februari Agnostic Front met Terror(!!!!!), Miret en ze maten heb ik al tig keer gezien en dat geloof ik ook wel maar Terror is zeker de moeite waard!!
Dus moet nog wat mensen ritselen die mee willen naar machine head + god forbid + caliban, zal moeilijk worden...

deadmanwalkin zei:Die spelen ook in de melkweg ergens begin Februari. Machine Head is ook in de melkweg toch? Is toch een speciale show waarin ze de hele burn my eyes cd gaan spelen, word ook wel mayhem denk ik zo![]()
Klote als je weinig mensen kan charteren om mee te gaan, proberen een auto te regelen, ben je van niemand afhankelijk![]()

damn dude, ik was er ook. Alleen in de hoeve was ik zo bitching lam dat ik geen flauw idee meer heb hoe je eruitzietdeadmanwalkin zei:Gisteren Hatebreed, die gasten rocken die shit echt MADEn een kleine zaal als de melkweg blijft toch wel de plek om dat soort bands te zien. Ik zag weer heel wat bebloede mensen voorbijkomen...zoals het hoort
![]()
Waaronder zo'n vervelende vieze k*t kraker/punk/junk figuur die denkt dat hij ****ing Sid Vicious is en de hele tijd liep te etteren en gewoon frontaal door een gozer horizontaal werd gemept...heerlijk een beetje sociale controle bij die shows![]()
Hatebreed was idd echt supervet, had ook totaal geen problemen met die lange set.-Ma3stro- zei:damn dude, ik was er ook. Alleen in de hoeve was ik zo bitching lam dat ik geen flauw idee meer heb hoe je eruitzietHatebreed was idd echt supervet, had ook totaal geen problemen met die lange set.
Jij was weer met die lange bij hatebreed zeker? Die heb ik wel gezien(torent ook wel overal boven uit dus...). Die lange set was echt dope, laatste show in europa he dus die gasten wilden nog 1 keer alles geven was...echt mayhem!! Ja ik was er idd met die lange dudedeadmanwalkin zei:Haha, je stond me ook wel vaag aantekijken in de Hoeve...zo van: En jij wasJij was weer met die lange bij hatebreed zeker? Die heb ik wel gezien(torent ook wel overal boven uit dus...). Die lange set was echt dope, laatste show in europa he dus die gasten wilden nog 1 keer alles geven was...echt mayhem!!
Je gaat volgende maand zeker ook wel naar Slapshot, Sick of it all en 7 seconds toch?
En ben volgende maand zeker van de partij, sick of it all kan ik echt niet missen! -Ma3stro- zei:Ja ik was er idd met die lange dudeEn ben volgende maand zeker van de partij, sick of it all kan ik echt niet missen!
Hoe wist je trouwens wie ik was toen in de hoeve?

Ik geloof dat Nightwish 2x in NL komt. Binnenkort in A'dam in de Paradiso. Ik heb gehoord dat Sonata Arctica dan ook komtRob G zei:Heeft r trouwens iemand van DBB kaartjes voor Rammstein 5 november in de Ahoy? Of Nightwish 11 februarie in de HMH...? Wel geen snoeiharde metal maar toch heel erg vet!
Helaas is al die zooi allang uitverkocht allemaal. En de andere keer dat ze in NL komen zal dan wel februarie zijn idd. Alleen een tijdje terug keek ik op de site van nightwish, en daar stond dat het al uitverkocht was?benchMarc zei:Ik geloof dat Nightwish 2x in NL komt. Binnenkort in A'dam in de Paradiso. Ik heb gehoord dat Sonata Arctica dan ook komtHelaas is al die zooi allang uitverkocht allemaal. En de andere keer dat ze in NL komen zal dan wel februarie zijn idd. Alleen een tijdje terug keek ik op de site van nightwish, en daar stond dat het al uitverkocht was?
):
Dus, dowloaden of kopen of whatever deze shit, want metal heerst! 

frietbakker zei:staat goeie shit tussen, kerel!
hier nog wat graspop nieuws, mochten er weer mensen heen willen zoals ik
De bands so far:
IRON MAIDEN
DREAM THEATER
DIO
ACCEPT IN FLAMES
LACUNA COIL
SUICIDAL TENDENCIES
NEVERMORE
GRAVE DIGGER
AXEL RUDI PELL
BEHEMOTH
AMON AMARTH
OCEANS OF SADNESS
ENSLAVED
BULLET FOR MY VALENTINE
NUCLEAR ASSAULT
Persoonlijke toppers tot nu toe: Behemoth en in iet wat mindere mate Amon Amarth