- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scaleo zei:Weet iemand nog liedjes als: Slipknot - Duality en Guano Apes - Open your eyes. Dus niet TE hard en met "mooie" stem en niet zo'n aggresieve zeg maar

Tja, DBB'ers in de moshpit dat is vragen om problemen he
Kwas samen met Frietbakker helemaal naar voren gelopen en hem na ongeveer 1 minuut kwijt geraakt 
). Toen was dat af, 5 minuten pauze, bier tanken, en als klapper op de vuurpijl naar HATEBREED.... Damn..... Alsof ik niet al genoeg blauwe plekken had.... Hatebreed was vet, een goede afsluiter van een vet festival. Toen dat af was was ik ook echt helemaal dood... Naar de tent gestompeld, nog een biertje, en naar bed...
Ik hoop dat jullie ook hebben genoten van de Bavaria
Volgend jaar weer een DBB-meeting op graspop...? Ik ben iig van de partij!!!
En helemaal tof natuurlijk dat we net nog op de radio de verlenging van Nederland - Zweden hadden geluisterd en dus uitermate goede gestemt waren door de Nederlandse overwinning (en dat hebben we die belgen daar laten weten ook
).
niet echt mijn cup of tea zullen we maar zeggen.
bij slipknot ook lachen. Maar suffocation was echt wel een hoogtepunt man, evenals de gaylords metal van Rob Halford! Echte heavy metal, super lachen en ook met opa Alica inderdaad!
En ik heb daar ook nog voor een goede zitten kleien. Alleen lullig voor het wijffie wat na mij de plee in stapte en dat dat onding niet meer door trok. Er lag een flinke verrasing op haar te wachten