XXL Nutrition

Snoeiharde metal/rock...

Rob G zei:
Ik was al aardig dood moe van de dagen er voor. Maar gelukkig had ik een flinke lading jagermeister bij, dat spul houdt je toch wel op de been.

Bij mij zorgt het er meestal voor dat ik niet meer kán lopen.

En de volgende dag voor oorlog in mijn hoofd. :D

Laatst bewerkt:
Whaha :D Jah ik had iets van 1,25 liter jager bij of zo. En een hele lading energy drink. Ik neem dan een grote shakebaker mee waar 3 blikjes energy drink in passen en een flinke lading jagermeister. Dan voor een concertje die beker leeg drinken en dan zul je verbaast zijn hoeveel energie je krijgt :) Alleen jammer dat je achteraf niet meer zo goed weet hoe het die avond af liep ;)

K weet niet of er hier nog geinteresseerden zijn, maar hoogstwaarschijnlijk speelt op 10 december, in de baroeg in Rotterdam DISSECTION!!

Na weet ik veel hoe lang in de bak te hebben gezeten heeft Dissection nu weer een frontman, en ze gaan meteen maar weer touren. :D

Is het diezelfde frontman als toen? Dissection was wel altijd aardig te pruimen...

Trouwens voor de anderen, KATAKLYSM - Shadows and Dust, of EPIC: The poetry of war! Goede cd's om wat aggressie in je trainingen te krijgen.

als we dan toch shows aan het pluggen zijn, 10/12 hatebreed in de melkweg :)

frietbakker zei:
Is het diezelfde frontman als toen? Dissection was wel altijd aardig te pruimen...

Trouwens voor de anderen, KATAKLYSM - Shadows and Dust, of EPIC: The poetry of war! Goede cd's om wat aggressie in je trainingen te krijgen.

Jep, Jon Nodveidt is het.
Ik ben erg benieuwd wat ze er nu live van gaan bakken, op een livealbum wat ik van ze heb zijn ze zeer strak. :)

-Ma3stro- zei:
als we dan toch shows aan het pluggen zijn, 10/12 hatebreed in de melkweg :)

lees ik hatebreed :eek: :eek: !?
hoeveel kost dat ongeveer?

ik luister gigantisch veel the rise of brutality de laatste week!

12 euro +2,50 lidmaatschap :)

nice! van de winter is textures in hedon(zwolle) hoorde ik, ga ik ook zeker heen! kost altijd gene drol daarzo :) heb daar afgelopen winter taste of insanity, wowbeggar en cancelled gezien..gruwelijk! brainshake zou ook komen, maar ging niet door. jammer dat die band uit elkaar is btw :(

A.S. Vrijdag Misfits in het (tijdelijke) Patronaat aka fietsfabriek in Haarlem, ga we weer ff checken of de grootste BB'er in punk muziek nog gegroeid is.

zie nu pas dit toppic.
mijn smaak= hate eternal, vital remains, suffocation, dying fetus, disavowed & pyaemia(robbe ruled!!, nederlanders btw), severe torture(nl), decapitated(nl)myrkskog, necrophagist, aborted, dark funeral...

Goeie smaak, alleen dat dark funeral he... tja....

Als we gaan praten over deat / black metal dan ken ik ook nog een paar goeie ouwen.

hehe "vroeger" (klink wel een ouwe zak) liep ik met zo`n spijker jek rond met stalen punten en veel plaatjes van bands als:
Cannibal Corpse
Immortal
Deiside
Bolt Thrower (danm weet niet eens meer hoe ik het moet schrijven)
enz

jopiepoekie zei:
...Deiside
Bolt Thrower (danm weet niet eens meer hoe ik het moet schrijven)
enz

Ghehe schrijf je bolt thrower goed, en dan schrijf je Deicide verkeerd :P

Maar dat zijn inderdaad veelal golden oldies, op het moment vind ik Mastodon koel, maar ook bands zoals Deed of Flesh zijn goed te pruimen. Of Vader! Ik ben dan binnenkort ook weer met regelmaat in 013 te vinden, en zo nu en dan in de effenaar in eindhoven :D

Iemand ook nog fan van het goeie ouwe Venom? Heb ze zelf recent 'herontdekt' ;)
Keihard, keigoed!

christG zei:
Iemand ook nog fan van het goeie ouwe Venom? Heb ze zelf recent 'herontdekt' ;)
Keihard, keigoed!

Jep, Venom is een coole band ja, "at war with satan". Super!
Verder luister ik weleens death in de sT van Vader, CC, Deicide e.d.
Black Metal is absoluut mijn sT niet, al zijn er ook in dat genre natuurlijk wel een paar positieve uitzonderingen, zoals de oudere cd's van Borknagar en Gorgoroth.

De hoofdmoot van de muziek die ik luister is NWOBHM, fantastisch!

:rolleyes: Hoe is iron maiden vet? Hoe is saxon vet? Hoe is dat allemaal vet?!? :p

Nou ja black metal is jouw sT niet, mijne ook niet meer (ik bedoel wanneer is de laatste goede blackmetal plaat uitgekomen die anders was?), maar zo is NWOBHM mijn sT niet.

Venom rulde zeker wel, buried alive en teacher's pet zijn nog steeds wereld nummers. Ik vond de death metal band Master altijd wel vet, lekker lomp!
En natuurlijk de "goden" Terrorizer met freaking Pete Sandoval op de drums, nog steeds een van de beste drummers IMO.
Iemand hier ook helemaal lijp van Carnivore?? Inner conflict en Angry neurotic catholics zijn nog steeds twee van me all-time favorite nummers, die aggressie is nog steeds ongeevenaard naar mijn mening.

Kent iemand misschien 'As I Lay Dying'? Beetje hardcore achtige deathmetal, wel heel vet!

Heb net de nieuwe Megadeth, man, ben ik blij dat Mustaine helemaal terug van weggeweest is. Altijd al fan geweest van die band!

Terug
Naar boven