Fitness Seller

snoob's beginnerslog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer es weest lopen, zelfde trajectje als de vorige keer, 30 seconden sneller en minder last aan de enkels/onderbenen. Ik kijk alvast uit naar de training morgen :o

super man!!

Week 1 Vrijdag

Fullsquat
5 x 44
5 x 55
5 x 65
5 x 76
3 x 90
8 x 65

Benchpress
5 x 35
5 x 44
5 x 53
5 x 62
3 x 73
8 x 53

Bent over row
5 x 28
5 x 35
5 x 42
5 x 49
3 x 57
8 x 42

assistence:
Bicep curl
10 x 20
10 x 30
10 x 40
10 x 36

Tricep kickback
2 x 10 x 9

Sit-up
3 x 20

Ondanks maar 3-4 uurtje geslapen te hebben en saaie, slaapwekkende schooldag toch heel vlot door men workout geraakt, de 90kg squats gingen vrij easy, enigste waar ik het lastig had waren de bicep curls met 40kg :)

Laatst bewerkt:
waarom geen dips als assistance :(

De curlz zijn nice. Verder heb je best wel mooie stats voor een "beginner".

dno als ik dips doe heb ik een kleine ROM zo'n 20 cm ofzo, als ik dieper ga houden men armpjes het niet :P

geen goed excuus!! das het zelfde als niet full squaten omdat je benen het niet houden ;)

opbouwen die hap! dips zijn heerlijk (plus effectief) sinds ik ze doe, zullen ze niet snel meer uit men schema's verdwijnen..

(uiteraard ben je niks verplicht)

geen goed excuus!! das het zelfde als niet full squaten omdat je benen het niet houden ;)

opbouwen die hap! dips zijn heerlijk (plus effectief) sinds ik ze doe, zullen ze niet snel meer uit men schema's verdwijnen..

(uiteraard ben je niks verplicht)

Ik zal het es proberen te verwerken in het schema :P, kben gewoon wat bang voor men schouder aangezien men schouderkapsel al uitgerokken in en men linkse schouder verzwakt is. Heb nog lang gehad dat als ik men linkervoet neerzette bij het stappen dat ik men arm licht uit de socket voelde komen :eek:
Maar dat ben ik nu aant fixen door spieren te verstevigen :)

Maar nu ben ik weer uitvluchten aant zoeken, dus vanaf volgende week ga ik dips doen ( al dan niet assisted ) :P

daarjuist nog ff een rondje weest lopen, nu wel 2 x zo ver en het is wel vrij warm hier :o, lekker zweten :loopband:

Laatst bewerkt:
Week 2 Maandag

Fullsquat
5 x 45
5 x 56
5 x 67
5 x 78
5 x 90

Benchpress
5 x 36
5 x 45
5 x 54
5 x 64
5 x 73

Bent over row
5 x 29
5 x 36
5 x 43
5 x 50
5 x 57

assistence:
Bicep curl
10 x 20
10 x 20
10 x 30
10 x 40
10 x 30
20 x 20

Sit-up
4 x 12

easy :D

kijk gaat al super!!

Mooie training weer. Ik vind alleen dat je wel een erg hoog volume hebt op die biceps curl.

Bedankt, jah biceps curls hoog volume ... altijd al complexen gehad over men armen :P

Dan zou ik juist het volume wat verlagen want bij zoveel reps zullen ze niet altijd sneller groeien of veel dikker worden omdat je voornamelijk spierconditie traind op deze manier. Ik zou niet meer dan 8 reps per set doen.

Dan zou ik juist het volume wat verlagen want bij zoveel reps zullen ze niet altijd sneller groeien of veel dikker worden omdat je voornamelijk spierconditie traind op deze manier. Ik zou niet meer dan 8 reps per set doen.

Hm ok bedankt voor de tip, dus gewoon 8 x zwaar ? :)
Denk wel dat ik 8 keer 50kg kan curlen :p

btw die Frederick en Veronique van temptation island zaten in de gym vandaag, har har zo'n sprinkhaan :)

Ja, gewoon 4-5 sets van 6-8 reps dat is genoeg en dan kun je monstergewichten in je log zetten :p

Die gasten die meedoen in dat soort programma's stellen meestal niet zo veel voor, haha! En dan lijk je op tv nog dikker dan in het echt dus dan blijft er echt niks over.

10x beginnen en eindigen op 6x:D

btw die Frederick en Veronique van temptation island zaten in de gym vandaag, har har zo'n sprinkhaan

Ja crap nu weet ik dat ze gaan samenblijven, bah, bedankt :p . Die frederick is nogal een ecto man. Zij kan daarentegen wel een workout gebruiken.

Terug
Naar boven