- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
hardcore valt dr wel uit te halen!! ennuh strongman wedstrijd moet willen toch?![]()
tuurlijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hardcore valt dr wel uit te halen!! ennuh strongman wedstrijd moet willen toch?![]()

De curlz zijn nice. Verder heb je best wel mooie stats voor een "beginner".

dno als ik dips doe heb ik een kleine ROM zo'n 20 cm ofzo, als ik dieper ga houden men armpjes het niet![]()
geen goed excuus!! das het zelfde als niet full squaten omdat je benen het niet houden![]()
opbouwen die hap! dips zijn heerlijk (plus effectief) sinds ik ze doe, zullen ze niet snel meer uit men schema's verdwijnen..
(uiteraard ben je niks verplicht)
, kben gewoon wat bang voor men schouder aangezien men schouderkapsel al uitgerokken in en men linkse schouder verzwakt is. Heb nog lang gehad dat als ik men linkervoet neerzette bij het stappen dat ik men arm licht uit de socket voelde komen

Dan zou ik juist het volume wat verlagen want bij zoveel reps zullen ze niet altijd sneller groeien of veel dikker worden omdat je voornamelijk spierconditie traind op deze manier. Ik zou niet meer dan 8 reps per set doen.

btw die Frederick en Veronique van temptation island zaten in de gym vandaag, har har zo'n sprinkhaan
. Die frederick is nogal een ecto man. Zij kan daarentegen wel een workout gebruiken.