Fitness Seller

snoob's beginnerslog

• Topic Starter Topic Starter
is je squat parralel?? anyhow, we zitten opzelfde totaal dan! ik zit op 387,5

ja 140 was parallel, kdenk moest ik onder parallel zijn gegaan dat de bb op de pins was gevallen :P nog maar fullsquat gedaan met 70 of 100kg, 100 vond ik al vrij zwaar bij fullsquat maar dat zal wel deels aan men gebrekkige techniek te wijten zijn

ja 140 was parallel, kdenk moest ik onder parallel zijn gegaan dat de bb op de pins was gevallen :P nog maar fullsquat gedaan met 70 of 100kg, 100 vond ik al vrij zwaar bij fullsquat maar dat zal wel deels aan men gebrekkige techniek te wijten zijn

allright, toch een mooi gewicht! ik pak die 140 parralel niet denk ik (misschien ook wel omdat ik par niet meer voor elkaar krijg :rolleyes: )

gaat goed vooruit man, zie dat je ook geen klein mannetje bent met dat gewicht.

gaat goed vooruit man, zie dat je ook geen klein mannetje bent met dat gewicht.

Bedankt, nja in men familie is iedereen wel vrij groot, maar de meeste hebben last van gewrichten ( knieen en hernias e.d. ) ik hoop dat ik daarvan gespaard blijf door verantwoord te trainen :o

ik heb ook een gebrekkige techniek en heb ook ooit de 140 fullsquat gehaald zonder probleem; nu train ik meer op volume en techniek.......dus eerst met de lichte gewichten stoeien!
:cool:

suc6 ermee!

okeej dann!!

haha dat moet toch ook kerel!!.. ik heb t ook hoor:P na die extreme deadlift:P

Lekker weertje vandaag, maar besloten om met de fiets naar de gym te gaan :cool:

6km fietsen warmup
Bench press 10 * 20 / 5 * 40 / 5 * 50 / 5 * 60 / 5 * 70 / 5 * 75 / 1 * 80
Full squat ATG 5 * 50 / 5 * 60 / 5 * 70 / 5 * 80 / 5 * 90 / 5 * 100 / 3 * 110 / 2 * 120 ( 120 was parallel )
Rack pulls 5 * 50 / 5 * 70 / 5 * 100 / 5 * 120 / 5 * 150 pronated, ook es hook grip geprobeerd, das wel wennen
Military press 10 * 20 / 6 * 30 / 6 * 40 / 6 * 50 / 3 * 55
Bicep curl 8 * 20 / 8 * 26 / 8 * 30 / 8 * 36 / 8 * 40

Dat was het voor vandaag, es uitgeleefd op full squat, zo diep mogelijk gegaan elke keer met 2 seconden pauze beneden, vanaf 90kg werd het wel zwaar :)

Dat was het voor vandaag, es uitgeleefd op full squat, zo diep mogelijk gegaan elke keer met 2 seconden pauze beneden, vanaf 90kg werd het wel zwaar :)

misschien dat als je er mee was begonnen dat er nog meer in had gezeten :D

maar ze gingen bij jou sowieso een stuk beter dan bij mij vandaag

misschien dat als je er mee was begonnen dat er nog meer in had gezeten :D

maar ze gingen bij jou sowieso een stuk beter dan bij mij vandaag

Héhé, ik doe nog maar degelijk squats met losse barbell sinds vorige week maandag, vroeger was ik beperkt vanwege geen squatrack dus moest ik maar de smith gebruiken ( wat suckte ), zoals het nu gaat vind ik het wel goed, ik hoop om binnen een maand 150 parallel te squaten. Hopelijk lukt het ^^

nu :bierbang: :klink:

Vandaag bezig geweest met het bill starr schema dak maandag mee begin
resultaat
Het schema lijkt me wel heel licht, 3 basis oefeningen en dan wat situps & hypers met op vrijdag wat triceps & biceps. We zien wel of het te licht uitvalt of niet :o

great!!

Nette fullsquats hoor,Snoob!

Nette fullsquats hoor,Snoob!

bedankt ! :D

Juist een beetje gaan lopen, ik denk dat het 2 km is ongeveer, paar velden om langs het water. Toen ik deze log startte moest ik het in 3 stukken lopen wegens slechte fysiek, vandaag heb ik het in 10 minuten gelopen waar ik een maand geleden er 15 minuten over deed, in 1 stuk doorgelopen! De afgelopen maand heb ik niet meer gelopen dus nu ben ik wel tevreden met men resultaat :D

Netjes hoor! Conditie is toch wel belangrijk.

Terug
Naar boven