Fitness Seller

snoob's beginnerslog

goed man!!!

mooie training zo! top

• Topic Starter Topic Starter
Zozo vandaag begonnen met Bill Starr :)

Week 1 Maandag

Fullsquat
5 x 44
5 x 55
5 x 65
5 x 76
5 x 87

Benchpress
5 x 35
5 x 44
5 x 53
5 x 62
5 x 71

Bent over row
5 x 28
5 x 35
5 x 42
5 x 49
5 x 56

assistence:
Bicep curl
10 x 20
10 x 30
10 x 30

Sit-up
3 x 15

Hyper-extention
3 x 10

Ik dacht dat het te licht zou zijn maar het viel al bij al mee, goed rusten tussen de sets ( wat ik vroeger niet deed ). Je bent zowiezo altijd ff bezig met de gewichten bij elkaar te zoeken voor oneven gewicht op de bar etc :P.
Ben es benieuwd hoe dit verder gaat vorderen, vandaag was wel vrij licht maar niet te licht ( zoals ik verwacht had )

Ik ben benieuwd hoe je vorderingen zullen zijn. Ik ben zelf niet bekend met Bill Starr.

met een max van 86 bench.. hoef je in week 1 training 1 toch niet met 5x71 te beginnen zeker?

Nette squat heb je daar!

Ik ben benieuwd hoe je vorderingen zullen zijn. Ik ben zelf niet bekend met Bill Starr.

ik ook haha, heb je message gestuurd ivm BS

met een max van 86 bench.. hoef je in week 1 training 1 toch niet met 5x71 te beginnen zeker?

Nette squat heb je daar!

ja 5 x 71 heb ik uit de spreadsheet gekregen, de eerste 3 weken van het programma zijn onder je maximale kunnen om geleidelijk aan op te bouwen

thx ivm squat :o

ik ook haha, heb je message gestuurd ivm BS

ja 5 x 71 heb ik uit de spreadsheet gekregen, de eerste 3 weken van het programma zijn onder je maximale kunnen om geleidelijk aan op te bouwen

thx ivm squat :o

Wat Ari70 bedoelde is dat wanneer je nu al op 5x71 zit, je geen speelruimte meer over hebt voor progressieve overloading. Aangezien je 5RM theoretisch 71 kg is. ???

Wat Ari70 bedoelde is dat wanneer je nu al op 5x71 zit, je geen speelruimte meer over hebt voor progressieve overloading. Aangezien je 5RM theoretisch 71 kg is. ???

ik bench 75kg 5 keer zonder te veel moeite, ik heb nog maar 1 keer 86kg gebenched, 2x gefailed op 90, kheb commentaar gekregen van de gymeigenaar dat ik veel meer moet rusten tussen sets, soms maar halve minuut ofzo, hij zei dat het daaraan lag dat ik fail op 90kg omdat ik niet genoeg rust.

71kg is zeker men 5RM niet, het voelde aan al was het 50-60kg, we zien wel hoe het uitdraait :D

succes met bill star, zal het zeker volgen :)

@Grijpwijk: 5x71 is een theoretische 1rm van 80, al vind ik het ook wel hoog beginnen

5RM 76 bedoelde ik, excuses.
Maar stel dat je 5x80 drukt op een goede dag en je zit nu al op 71. Dan kan je natuurlijk 70-72,5-75-77,5-80 doen, maar je begint dus rond de 90% van je 5RM en dat is vrij hoog.

5RM 76 bedoelde ik, excuses.
Maar stel dat je 5x80 drukt op een goede dag en je zit nu al op 71. Dan kan je natuurlijk 70-72,5-75-77,5-80 doen, maar je begint dus rond de 90% van je 5RM en dat is vrij hoog.

ahzo, nja ik weet het niet ik heb gewoon de gewichten die ik duw/trek op die oefeningen ingegeven in die spreadsheet en het aantal herhalingen en dat ik wat ik eruit heb gekregen ???

Ik heb hier al meer heftige dingen zien gebeuren met bill, ben benieuwd. Succes

Als je 86 kg gebenched hebt dan is die 71kg normaal in je eerste training. De topset (dus die 71 kg) bedraagt 82% van je huidige 1RM. 86x0.82=70.52 dus afgerond 71. Het gaat dus goed:).

Week 1 Woensdag

Fullsquat
5 x 44
5 x 55
5 x 65
5 x 65

Military press
5 x 28
5 x 35
5 x 41
5 x 46

Deadlift
5 x 82
5 x 99
5 x 115
5 x 132

assistence:
Sit-up
5 x 15

Dag 2 van men 1ste weekje bill starr, heel goed bevallen, ging heel vlot, bij de 5 x 132 DL was de enigste dat ik feitelijk inspanning moest leveren. Normaal gezien maar 3 setjes sit-ups maar ik voelde na 3 setjes men abs nog niet dus heb ik er maar 2 bijgedaan :D
Men schema met gewichten en het feit of het lukt of niet staat ook in men sig, for those who care ;)

veel succes met je bill starr schema :thumb:

ah vet man, bill starr is een mooi iets! koester het en het brengt je geluk

ik vind et niet eerlijk

ik train al een goed jaar op deze lifts
jij bent beginner (aan je lognaam te zien)

en je totaal is f*cking 20 kilo hoger dan de mijne :( )

i was born weak, but i will die strong

ik vind et niet eerlijk

ik train al een goed jaar op deze lifts
jij bent beginner (aan je lognaam te zien)

en je totaal is f*cking 20 kilo hoger dan de mijne :( )

i was born weak, but i will die strong

héhé, ik ben pas in januari gestart met trainen, heb vroeger nog 2-3 maand met men oudere broer zitten fitnessen, maar nooit deadlifts/squats/military press, toen heb ik ooit es 50kg gebenched ofzo. Oh wat was ik trots :P
Naja das 2 jaar geleden en heb voor de rest nix sport gedaan, gans tijd wow gespeeld en dikker geworden lol.

Ik heb eigenlijk nooit veel willen eten, moest paar weken na men geboorte geen melk meer etc, wou nooit groenten eten enzo. Gewoon geluk gehad dat ik zo groot ben geworden, men familie verstaat er zich nog niet aan dat ik ben zoals ik ben met hetgeen ik maar at. Nu hoop ik gewoon dat ik men lichaam niet te lang heb verwaarloosd en dat er nog iets hardcore uit te halen is :D

hardcore valt dr wel uit te halen!! ennuh strongman wedstrijd moet willen toch?:D

Terug
Naar boven