AndroidHealthClinic

snoob's beginnerslog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag es kijken of ik nog kan deadliften zonder straps :rolleyes:

Deadlift
5 x 50
5 x 70
5 x 90
5 x 110
5 x 130
3 x 150
2 x 170
1 x 190
f x 200 ( net boven knie verschoof de bar naar men vingers, met magnesium was het gelukt )
1 x 200 ( met straps :o )

CG Lat Pulldown
10 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 80 ( pr? )

Seated Cable Row
10 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 80 ( pr? )

CG Benchpress
12 x 40
10 x 50
8 x 60
6 x 70
4 x 80
2 x 85 ( pr )
1 x 90 ( pr )

Superset Cable Pushdown / Dips
12 x 10 / 10 x 40
10 x 15 / 10 x 50
8 x 20 / 8 x 60
6 x 25 / 6 x 70
4 x 30 / 4 x 80

Sit-ups
3 x 15

Broomstick twist
50 x

10 minuten fietsen.

Ben tevreden ivm deadlift, net de 200 niet omdak serieus aant zweten was, es achter dat magnesium gaan :D

Laatst bewerkt:
deadlift gaat ook super snoob,nou nog je bench wat omhoog en dan win je volgend jaar zo een c wedstrijd op je sloffen;)

deadlift gaat ook super snoob,nou nog je bench wat omhoog en dan win je volgend jaar zo een c wedstrijd op je sloffen;)

Bedankt voor het compliment maareuh toch niet :p Ik ga nog zwaar op men doos tegen van die gastjes zoals AlexT, die steekt 110kg boven zen kop. Kheb vrij sterke rug/benen maar dat is het zowat. Moet dringend aan overhead en grip werken alsk volgend jaar degelijk wil doen op een C-wedstrijd.

Idd nette PR's weer snoob! Jammer van die deadlift. Volgende keer gaat hij gewoon lukken!

Idd nette PR's weer snoob! Jammer van die deadlift. Volgende keer gaat hij gewoon lukken!

thx, nja ik dacht van lol dit wordt zwaar en ik trok em van de grond, ging vlot tot net boven men knie en daar begon de bar in men handen te glijden, hing uiteindelijk in men vingers en heb de bar moeten laten zakken. Heb me bij die 190 es goed lopen opfokken en het ging alsof het niets was. Eitje ! :D

Dat was wat ik je de vorige keer duidelijk probeerde te maken met "tussen je oren". Nou zie je dat het geen BS is. ;)

Vandaag weer 12km gefietst en 1km gezwommen. Lekker zweten

Bedankt voor het compliment maareuh toch niet :p Ik ga nog zwaar op men doos tegen van die gastjes zoals AlexT, die steekt 110kg boven zen kop. Kheb vrij sterke rug/benen maar dat is het zowat. Moet dringend aan overhead en grip werken alsk volgend jaar degelijk wil doen op een C-wedstrijd.

dat komt wel goed snoob,en doe lekker je eigen ding en let niet op de andere want het zegt niet altijd als je zwaar kan trainen dat je dan ook goed presteerd op een wedstrijd!!!

Goed dat je de deadlift alsnog met straps gedaan hebt, nu weet je iig dat je de 200 van de grond krijgt!

Dat was wat ik je de vorige keer duidelijk probeerde te maken met "tussen je oren". Nou zie je dat het geen BS is. ;)

juist, hadden we toch gelijk he viking :D nou die 100 drukken want die zit echt tussen je oren ;)

magnesium kan je echt enorm helpen! lekkere training overigens.

Goed dat je de deadlift alsnog met straps gedaan hebt, nu weet je iig dat je de 200 van de grond krijgt!

Héhé dat wist ik al aangezien ik em al 2-3 keer heb gedeadlift :p Met straps is et niet echt een probleem.

juist, hadden we toch gelijk he viking :D nou die 100 drukken want die zit echt tussen je oren ;)

magnesium kan je echt enorm helpen! lekkere training overigens.

Zullen maandag zien hé :D

Terug
Naar boven