Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Zomaar zonder kuur?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oja dat is waar. Bill Star houd je ook niet vol zonder kuur he?
kzal maar een creatine kuur zetten moestek smolov doen![]()

)
deadlift gaat ook super snoob,nou nog je bench wat omhoog en dan win je volgend jaar zo een c wedstrijd op je sloffen![]()
Ik ga nog zwaar op men doos tegen van die gastjes zoals AlexT, die steekt 110kg boven zen kop. Kheb vrij sterke rug/benen maar dat is het zowat. Moet dringend aan overhead en grip werken alsk volgend jaar degelijk wil doen op een C-wedstrijd.Idd nette PR's weer snoob! Jammer van die deadlift. Volgende keer gaat hij gewoon lukken!

Bedankt voor het compliment maareuh toch nietIk ga nog zwaar op men doos tegen van die gastjes zoals AlexT, die steekt 110kg boven zen kop. Kheb vrij sterke rug/benen maar dat is het zowat. Moet dringend aan overhead en grip werken alsk volgend jaar degelijk wil doen op een C-wedstrijd.
Dat was wat ik je de vorige keer duidelijk probeerde te maken met "tussen je oren". Nou zie je dat het geen BS is.![]()
nou die 100 drukken want die zit echt tussen je oren 
Goed dat je de deadlift alsnog met straps gedaan hebt, nu weet je iig dat je de 200 van de grond krijgt!
Met straps is et niet echt een probleem. juist, hadden we toch gelijk he vikingnou die 100 drukken want die zit echt tussen je oren
magnesium kan je echt enorm helpen! lekkere training overigens.

Héhé dat wist ik al aangezien ik em al 2-3 keer heb gedeadliftMet straps is et niet echt een probleem.

juist, hadden we toch gelijk he vikingnou die 100 drukken want die zit echt tussen je oren
magnesium kan je echt enorm helpen! lekkere training overigens.

Ik twijfelde er geen moment aan dat we gelijk hadden......jij wel dan?![]()