MuscleMeat

snoob's beginnerslog

ik denk ook dat het een 'tussen-de-oren-kwestie' is ;)
je drukte laatst 100 met 2 vingers hulp.. hooguit 0,5 of 1 kilo hulp.. HATSEFLATS, TERROR MUZIEK, EN GAS EROP!

Precies, drukken b*ch!!!!

• Topic Starter Topic Starter
mwhèhèhèh :)

Captains of crush
5 x R x T + 5 sec hold
5 x L x T + 5 sec hold
5 x R x T + 5 sec hold
5 x L x T + 5 sec hold
3 x R x #1 + 5 sec hold ( ouch )
f x L x #1 k*thand :D

alle reps volledig dicht en volledig dicht gehouden :)

Edit nog ff Vader opgelegd en nog wat pogingen op #1
5 x R x #1
3 x L x #1

volledig dicht ! :)

gaat goed jongen!!:D

ben het nog steeds eens met iedereen hier, maak je gewoon is ernsttttttttttttig pissed en ga dan drukken, dan lukt het makkelijk...

en anders doe je eerst een poging met 110 ofzo, en dan daarna 100 (denk je opeens van zo das ****ing licht)

Squat
5 x 70
3 x 100
2 x 120
2 x 140
1 x 150
1 x 160
1 x 160

Squat hold ( gewoon bar in nek leggen )
20 sec x 190
20 sec x 200
20 sec x 150

Leg extention
8 x 75
8 x 75
8 x 75

Legcurl
12 x 10
12 x 15
12 x 20

Military press
10 x 20
5 x 30
5 x 40
5 x 50

Strict Side Raise
8 x 6
8 x 6
8 x 6

Rear Delt Raise
8 x 6
8 x 6
8 x 6

Meuheuehuhe

Train je geen kuiten bij je benen?

Bwah die squat is toch vrij dicht bij je 1RM.

Voor die holds, je kan mss meteen er hise shrugs van maken, dan sta je daar niet zomaar te staan :o

gaat toch goed bro!!:)

Kan jij je wel kwaad maken voor een max. rep.?
Dat is in feite wat je moet doen, laat het voordat je op de bank gaat liggen even door je hoofd gaan, focus je op dat gewicht, wordt er kwaad op, laat je desnoods door iemand slaan, je moet gewoon helemaal opgefokt zijn, er in je hoofd zeker van zijn dat je het pakt en de adrenaline in je buik voelen.
Dan ga je zeker 100 drukken.

Ik ben normaal een aardig persoon, maar degenen die mij op een wedstrijd hebben gezien weten dat dat over is zogauw ik aan een onderdeel begin. (soms begin ik wel al aan het eind toch weer te lachen, then I smell victory :D)

haha, nja waar ik train speelt er ook altijd zo'n k*tmuziek, goeie gym, paar heel toffe mensen etc, maar die muziek :tanden:
Ga maandag es men MP3 meepakken :)
Men trainingspartner kruipt ook altijd zo passief onder het ijzer lol :p Kheb em al es goed op zen rug gemept voor em op te fokken als ie 1RM moest squatten maar hij vind het maar raar denkek héhé. Prolly de reden dat ik vorige vrijdag die 210kg niet trok was omdak echt als een half doodgeslagen hond eraan begon. Es werk van maken!

Er moet semtex in je MP3 zitten, the Prodigy of Metalica of zoiets.
Gelukkig kan ik zelf mijn muziek opzetten in de gym als ik dat wil.

haha, nja waar ik train speelt er ook altijd zo'n k*tmuziek, goeie gym, paar heel toffe mensen etc, maar die muziek :tanden:
Ga maandag es men MP3 meepakken :)
Men trainingspartner kruipt ook altijd zo passief onder het ijzer lol :p Kheb em al es goed op zen rug gemept voor em op te fokken als ie 1RM moest squatten maar hij vind het maar raar denkek héhé. Prolly de reden dat ik vorige vrijdag die 210kg niet trok was omdak echt als een half doodgeslagen hond eraan begon. Es werk van maken!

Zo mogen we het horen!!!!! Maak je gek!!!! :headbang: :fire:

12km gefietst + 1 km gezwommen net.

Doe eens gek, doe Smolov. :hedbang:

Terug
Naar boven