XXL Nutrition

snoob's beginnerslog

Goede training weer!

snoob,

als je bij speed deadlift maar doubles en triples doet, ben je wss te zwaar bezig. je PR is 205 en je werkt met 170. Mijn PR is 230 en ik werk met 140-160. Ano Turtiainen doet 400 en hij neemt op speed deadlift 3x5 reps met 260. De lifts moeten niet vlot gaan, ze moeten verdomme van de grond vliegen zodat je moeite hebt om geen highpull te doen (bij wijze van spreken)

sterk bezig :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
snoob,

als je bij speed deadlift maar doubles en triples doet, ben je wss te zwaar bezig. je PR is 205 en je werkt met 170. Mijn PR is 230 en ik werk met 140-160. Ano Turtiainen doet 400 en hij neemt op speed deadlift 3x5 reps met 260. De lifts moeten niet vlot gaan, ze moeten verdomme van de grond vliegen zodat je moeite hebt om geen highpull te doen (bij wijze van spreken)

ahzo, nja ik doe maar wa atm. Ben echt nog een beginner zoals men lognaam verraadt ;) Dus hogere reps en lichtergewicht, best onder de 140kg blijven dan. Thx voor advies!

thx, jij ook alsk es u log bezie :p

Wederom weer een lekkere training!

Gaat de goede kant op hier, mooie stats :thumbs:

• #1.047
Thx mannen :)

Die bench gaat goed. Binnekort doe je die 100kg voor reps;)

wee eindelijk 100 kg bench :thumb:

Jij vlamt erop! Dikke stats man!

Het regent PR's bij je de laatste week.
Het gaat dus erg goed.
Voor speed werk moet je idd lichter gaan, rond de 65% van je 1RM, dat is voor je speed deads 135kg.
Van boxsquat kun je ook een speed variant doen, om explosief onderin te worden.

• #1.054
Het regent PR's bij je de laatste week.
Het gaat dus erg goed.
Voor speed werk moet je idd lichter gaan, rond de 65% van je 1RM, dat is voor je speed deads 135kg.
Van boxsquat kun je ook een speed variant doen, om explosief onderin te worden.

Dus squat best rond 100-105kg blijven voor explosieve boxsquats / squats, gotcha :)

JIj neemt blijkbaar bijna altijd 100 kg op de bench 2 à 3 keer per week?
Waarom doe je dat?

• #1.056
  • #1.059
Vandaag 12km gefietst + 2km gezwommen.
Twas weer sfeeravond, walvissen en nijlpaarden alom die in de zwembanen moeten liggen drijven. Maar morgen gaan er paar opstaan met blauwe plekken op hun ribben :fu: haha. Meer dan de helft vant zwembad is beschikbaar voor de ploeteraars, toch moeten ze in de zwembanen liggen, moeten het maar weten :shoot:

Ach....die oude mensjes :D

Terug
Naar boven