- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Ik ben begin 2007 beginnen trainen om men schouder te verstevigen en af te vallen. Ik woog zo'n 118kg @ 30+% BF. In september 2007 ben ik begonnen met sterkste man trainingen aangezien me dit wel beviel en zo ben ik in sterkste man wedstrijden beland. In 2008 en 2009 ben ik 2de geworden op Sterkste Man van Belgie. Het laatste jaar sta ik echter zo goed als stil qua progressie vanwege blessures en allerlei irritante kwaaltjes. Op men zwaarste woog ik 133kg, dit jaar ben ik beginnen cutten in juli en ben al 18kg kwijt.
Ik ga men focus een jaar verleggen om terug gezonder en athletischer te worden, in 2011 zou ik dan weer de draad willen oppakken qua sterkste man wedstrijden mits ik terug 100% ben.
Nu wil ik dus gezonder worden en er natuurlijk ook beter uitzien.
Stats:
Ik train 3-4 keer per week met gewichten, op dit moment vooral op het gevoel, heb niet echt een schema. Ga vanaf nu ook wat cardio/complexen bijdoen om verder af te vallen. Deze log is puur om men vooruitgang en trainingen wat bij te houden en gemotiveerd te blijven.
Zo stond ik er op men zwaarste bij: ( 133kg )
2 weken terug:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zo sta ik er nu bij:
Ik ga men focus een jaar verleggen om terug gezonder en athletischer te worden, in 2011 zou ik dan weer de draad willen oppakken qua sterkste man wedstrijden mits ik terug 100% ben.
Nu wil ik dus gezonder worden en er natuurlijk ook beter uitzien.
Stats:
- 1m93
- 110kg
- 17,6%BF
- bench: 13M: 155kg nu: ~140kg
- deadlift: 1RM: 300kg nu: ~260kg
- squat: 1RM: 240kg nu:

- militairy press: 1RM: 100kg nu: 85kg
Ik train 3-4 keer per week met gewichten, op dit moment vooral op het gevoel, heb niet echt een schema. Ga vanaf nu ook wat cardio/complexen bijdoen om verder af te vallen. Deze log is puur om men vooruitgang en trainingen wat bij te houden en gemotiveerd te blijven.
Zo stond ik er op men zwaarste bij: ( 133kg )
2 weken terug:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zo sta ik er nu bij:

Bedankt!