XXL Nutrition

Snoob's log

• Topic Starter Topic Starter
neen simon

Vanochtend 109,5kg. Denk dat ik nu op 16,5-17% sta, volgende week nog eens laten meten. Kga nu men gewicht rond de 110kg proberen houden en wat meer massa/kracht terug op te bouwen. In januari ga ik dan verder met cutten.

Gisteren niet getraind wegens stijve schouder/lat door kiné. Morgen ga ik rug/triceps/buik trainen 's ochtends en borst/biceps/licht benen 's avonds.

veels te veel op 1 dag gozer...

Nog verder cutten? Ga je voor de 10%?
Respect dat je ervoor gaat. Is niet makkelijk zo lang bezig zijn met cutten.

veels te veel op 1 dag gozer...
Valt wel mee ... is in feite fullbody. 's Ochtends train ik met een vriendin dus ga ik toch sowieso niet heel zwaar gaan.
Nog verder cutten? Ga je voor de 10%?
Respect dat je ervoor gaat. Is niet makkelijk zo lang bezig zijn met cutten.
Ye, ik vind het makkelijker nu om er mee bezig te zijn omdat het een gewoonte aan het worden is ..

damn, wat een verandering.. je was wel echt oersterk aan het worden Simon. Misschien straks als je weer wat meer SM gaat doen wat gestructureerder trainen met een lagere intensiteit? RTS ofzo?

Succes beachboy !

Je ging bruut lekker op de finale man

damn, wat een verandering.. je was wel echt oersterk aan het worden Simon. Misschien straks als je weer wat meer SM gaat doen wat gestructureerder trainen met een lagere intensiteit? RTS ofzo?

Succes beachboy !
We zien wel hé

Je ging bruut lekker op de finale man
Ik ging vrij k*t en ik was ziek. Die deadlift moest ik 5 reps getrokken hebben zonder hitch en die 120kg boom moest zeker gelukt zijn. En die laatste stone was beschamend zwak. Allesbehalve lekker ..

Ik ging vrij k*t en ik was ziek. Die deadlift moest ik 5 reps getrokken hebben zonder hitch en die 120kg boom moest zeker gelukt zijn. En die laatste stone was beschamend zwak. Allesbehalve lekker ..

Nu je het zegt herinner ik het me weer ja, njah, ziet er anders toch bruut lekker uit hoor zo op dat filmpje

Succes Snoob.

je hebt het lekker te pakken.

mooi filmpie om te zien snoob
sterke vent was je en ben je nog steeds

Weer een legende om zeep geholpen!Rip Belgian beast!

toch lekker dat je die 150 er nog ff op legt!

Maar dat was toen....Het is tijd voor wat nieuws; magnesiumpoeder en kneewraps kunnen weg, het is tijd voor strings en tanning-olie.

Succes Snoob.

je hebt het lekker te pakken.
thx
mooi filmpie om te zien snoob
sterke vent was je en ben je nog steeds
Thx
Weer een legende om zeep geholpen!Rip Belgian beast!

toch lekker dat je die 150 er nog ff op legt!

Maar dat was toen....Het is tijd voor wat nieuws; magnesiumpoeder en kneewraps kunnen weg, het is tijd voor strings en tanning-olie.
Euh no thx :p
Goeie toevoeging :thumbs:

Succes beachboy !

dat lijkt mij ook een goed plan voor je snoob. ik denk dat dat die blessures ook opgeroepen heeft; ''because I can'' was een uitspraak van je weet je nog :D nadat je 2 dagen achtereen een deadlift 1 rm neer zette :D

ik vind t opzich wel jammer dat je niet meer in het PL hok zit, die filmpjes waren echt bruut altijd :D

Ik zie nauwelijks goede bb trainingen tot nog toe en alleen heimelijke terugblikken naar een vervlogen tijd. Ik wil inspiratie opdoen hier. ZORG ERVOOR!

18/12/09

benchpress
15*50, 12*70, 10*90, 6*100 + 6*70 + 10*50 ( dropset )

incline dumbbell flyes
10*12, 10*16, 8*20 + 8*16 + 8*12 ( dropset )

barbell curl
15*20, 10*25, 10*30, 10*35, 10*40 + 10*30 + 10*20 ( dropset )

hammer curl
8*14, 8*18, 8*22, 2*8*18

dumbbell extention SS cable pulldown
4*(10*30 + 10*20)

decline sit-up
3*10*BW

dumbbell side bend
3*10*24

Fijne dropsets en supersets gab

Terug
Naar boven