- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt wel mee ... is in feite fullbody. 's Ochtends train ik met een vriendin dus ga ik toch sowieso niet heel zwaar gaan.
Ye, ik vind het makkelijker nu om er mee bezig te zijn omdat het een gewoonte aan het worden is ..Nog verder cutten? Ga je voor de 10%?
Respect dat je ervoor gaat. Is niet makkelijk zo lang bezig zijn met cutten.
We zien wel hédamn, wat een verandering.. je was wel echt oersterk aan het worden Simon. Misschien straks als je weer wat meer SM gaat doen wat gestructureerder trainen met een lagere intensiteit? RTS ofzo?
Succes beachboy !
Ik ging vrij k*t en ik was ziek. Die deadlift moest ik 5 reps getrokken hebben zonder hitch en die 120kg boom moest zeker gelukt zijn. En die laatste stone was beschamend zwak. Allesbehalve lekker ..
Ik ging vrij k*t en ik was ziek. Die deadlift moest ik 5 reps getrokken hebben zonder hitch en die 120kg boom moest zeker gelukt zijn. En die laatste stone was beschamend zwak. Allesbehalve lekker ..
thx
Thxmooi filmpie om te zien snoob
sterke vent was je en ben je nog steeds
Weer een legende om zeep geholpen!Rip Belgian beast!
Euh no thxtoch lekker dat je die 150 er nog ff op legt!
Maar dat was toen....Het is tijd voor wat nieuws; magnesiumpoeder en kneewraps kunnen weg, het is tijd voor strings en tanning-olie.

Goeie toevoeging
damn, wat een verandering.. je was wel echt oersterk aan het worden Simon. Misschien straks als je weer wat meer SM gaat doen wat gestructureerder trainen met een lagere intensiteit? RTS ofzo?
Succes beachboy !
nadat je 2 dagen achtereen een deadlift 1 rm neer zette