Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is al beter dan "ghost"

dat was omdat je de grote ster in wording was en toen "ineens" "verdwenen" was
ik vond hem zelf wel passend 
I ain't going nowhere, i'm only getting started.dat was omdat je de grote ster in wording was en toen "ineens" "verdwenen" wasik vond hem zelf wel passend
![]()
?
Love you too Ghost

450 yoke doet zoiets met je heup. Ook ooit gedaan, 2 weken redelijk veel last gehad.25-08-2022 contest prep Week 8 Day 1
Jump ( High bar / barbell / full squat jump / X-0-X-0 )
10*20
10*20
10*20
Back squat ( high bar / speed focus / banded / oly / barbell / 1-0-X-1 )
4*90 + blauwe bands ( 45kg @ lockout )
4*97,5 + blauwe bands
4*105 + blauwe bands
4*112,5 + blauwe bands
4*120 + blauwe bands
Step up SS Reverse hyper ( DB to side / russian / 1-0-X-0 + bilateral / 1-0-X-1 )
10*L*BW+2*15 + 10*R*BW+2*15 + 10*50
8*L*BW+2*15 + 8*R*BW+2*15 + 10*50
Na Lithouwen last van men heup gehad, ook tricep gekneusd door log uit rack te laten vallen op men arm, het ff wat rustig aan gedaan. Deze week terug wat aan de slag, zondag proberen kwalificeren voor SM van België op sterkste man van West-Vlaanderen, fingers crossed
het is te doen maar ik moet eerst fundamenteel sterker worden voor ik zo'n zaken ga doen450 yoke doet zoiets met je heup. Ook ooit gedaan, 2 weken redelijk veel last gehad.

Zou schandalig zijn moest het me niet lukken, maar ben blij dat het al geregeld is!Niiice good stuff dude mooi dat je hebt kunnen kwalificeren👍