- Waardering
- 250
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ging wel ja haha

Lijkt me een beetje kort door de bocht. Split training kan denk ik prima als je bijvoorbeeld 6x per week gaat.plit training voor naturals brengt volgens internet niet evenveel op.
Welja, ik combineer 2 jobs, fulltime informaticus en daarnaast security werk, onregelmatig leven/werken dus dan is full body beter voor mij.Lijkt me een beetje kort door de bocht. Split training kan prima als je bijvoorbeeld 6x per week gaat.
Ga je 3 á 4 keer per week is het handiger om spiergroepen zeker 2 keer per week te pakken, dus een UB/LB of full body idd.
Het bevalt me wel jaVoordeel van fullbody is idd dat je met 2x pw zelfs nog gains kan maken, dus een keer een training overslaan maakt weinig uit. Efficiënter gebruik ook van tijd dan een splitschema imo.
Sukkelde al paar maand op benchpress .. duwde nu relatief easy 115kg na deadlift, DB rows en abs. Benieuwd waar ik ga uitkomen.
training ging wel lekker. Horizontale LP gedaan omdat al de rest bezet was. Viel zwaarder dan gedacht!4182 kcal
185,8gr eiwit
437,8gr carbs
75,1gr suiker
195,5gr vet
57,9gr vezels
3923,9 kcal
171,1gr eiwit
392,1gr carbs
130,8gr suiker
137,1gr vet
34,3gr vezels
Ja inderdaad, is leuk weer een vast schema te hebben, is makkelijker dan gewoon à la minuut bepalen wat je gaat liften. Iets motiverender als je bepaalde doelstellingen hebt.
Benieuwd naar de komende dagen/weken!Zit nu ff door dat programma te bladeren. Staat mega veel leerzame shit in man. Thx!Ja inderdaad, is leuk weer een vast schema te hebben, is makkelijker dan gewoon à la minuut bepalen wat je gaat liften. Iets motiverender als je bepaalde doelstellingen hebt.
Squat doe ik nu high bar, ik vond de gewichten best licht om te beginnen maar stond na training goed in het zweet hahaBenieuwd naar de komende dagen/weken!

training voelde goed! DB bp mocht eerste werkset ook al 36kg geweest zijn. Voor de rest zat het al goed.4600kcal
160,1gr eiwit
484,3gr carbs
142gr suiker
158,2gr vet
39,8gr vezels