MuscleMeat

Soms zou ik weleens veels te dik willen zijn, want het lijkt leuk om af te vallen....

Lijkt me eigenlijk niks om dik te zijn ook niet om te laten zien aan alle dikkerds hoe het wel moet. Als je't nooit geweest ben kan je er moeilijk over oordelen denk ik. Al lijkt het van de buitenkant allemaal zo makkelijk..

Pff skinny ecto

ik heb al lovehandles sinds mijn 8ste, toen ik 14/15 was woog ik 83 kilo en kon gewoon mijn pik niet zien als ik naar beneden keek
Toen ben ik van de middelbare school afgegaan en 1 jaartje gewerkt in een autogarage en woog al binnen 6 maanden 67 kilo(maar lovehandles bleven:p)
was gewoon een kwestie van slecht eten en niks doen
dikke mensen, hahaha ow wat voelde ik me vies en lelijk

Heb niks tegen dikke mensen zo lang ze maar niet klagen over hun leven etc. Maar ik vind het toch wel vaak een mooi iets als ik een "te dik" persoon op een puch zie rijden en dat de lovehendels bijna zijwieltjes vormen. Maar ja dat vind ik ook van dunne mannetjes die in hempjes in de sportschool rondlopen en denken dat ze groter zijn dan coleman.

alle dikke mensen kunnen afvallen, als ze genoeg willen opofferen. Dus gewoon 4 x per week KT, dieet afgestemd op hun type, en genoeg cardio om te boosten...iedereen valt dan af. Dikke mensen zijn mentaal vaak te lui. Ze hebben die trigger nodig, en moeten zien dat ze af kunnen vallen. Dan gaan ze wel.

en anders gewoon die HGH erin + lipostabil + speed

ik kan wel snel agressief worden op dikzakken, als ze weer eens tegen je aan botsen in de kroeg omdat ze te dik zijn om mensen normaal te kunnen ontwijken
en dan gewoon lekker vrolijk door biertanken, alsof ze nog niet dik genoeg zijn..

Gezellig, een bash dikke mensenthread. Waren de moslimthreads op?

(en nee Marky ik heb geen last van overtollig vet of dat soort zaken).
Geen medelijden met dat soort mensen. Dat vreet zich maar vol en wij gezonde mensen, die wel moeite doen om de ziekteverzekering bijna niets te kosten moeten hun rekeningen betalen als hun lichaam uiteindelijk naar de klote is. Eigenlijk zijn het gewoon egoïstische, luie crybabies. Zo dat lucht weer op :D

Geen medelijden met dat soort mensen. Dat vreet zich maar vol en wij gezonde mensen, die wel moeite doen om de ziekteverzekering bijna niets te kosten moeten hun rekeningen betalen als hun lichaam uiteindelijk naar de klote is. Eigenlijk zijn het gewoon egoïstische, luie crybabies. Zo dat lucht weer op :D

ow big-t :P er is ooit een topic hier ergens geweest dat dikke mensen uiteindelijk goedkoper zijn in de verzekering aangezien ze eerder dood gaan :P
edit: kijk big-t :D hiero http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/dikke-mensen-maken-minder-zorgkosten-151159/

OT: is gewoon een knop die omgezet moet worden :) ik eet nu gezond en heb alles goed voor elkaar ik kan sinds een maand ook alweer hardlopen :) waar ik super blij om ben en ja ik was een huge mofo met gigantisch overgewicht maar ik loop nu weer trots door de straten terwijl ik nog te zwaar ben en het gaat alleen maar beter.
ben nu totaal 28kilo kwijt binnen 4 maand :) en ben er trots op en nobody can take that away :)
ow en ik vind alcohol en junkfood geen gemis :) heb er geen moeite mee om het niet te doen dus doe het ook niet :D
ik eet zelfs veel meer dan ik deed toen ik er nog niet op lette :) maar nu gezond :D

Voor de mensen die nooit dik zijn geweest is het makkelijk praten.

Ik merk nu omdat ik afgevallen ben meer respect en aandacht krijg van sommige mensen, die mensen negeer ik nu en ban ik uit mijn leven. Want dat zijn oppervlakkige mensen.

Een dik persoon zal zeker gemotiveerd moeten raken, de knop om en dicipline om er helemaal voor te gaan is er niet opeens. Meestal pas na een botte en/of harde confrontatie, zoals bij mij is gegaan.

Voor de mensen die nooit dik zijn geweest is het makkelijk praten.

Ik merk nu omdat ik afgevallen ben meer respect en aandacht krijg van sommige mensen, die mensen negeer ik nu en ban ik uit mijn leven. Want dat zijn oppervlakkige mensen.

Een dik persoon zal zeker gemotiveerd moeten raken, de knop om en dicipline om er helemaal voor te gaan is er niet opeens. Meestal pas na een botte en/of harde confrontatie, zoals bij mij is gegaan.

1 pilletje was bij mij de doorslag :D

Gek genoeg zou ik soms weleens moddervet willen zijn, omdat het me echt een uitdaging lijkt om als een gek te dieeten en cardio-en om af te vallen.

Ik zou dan aan alle dikke mensen laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om in rap tempo af te vallen.
Ik erger me namelijk kapot aan mensen die te dik zijn en er mijn inziens te weinig aan doen.

Hebben jullie dit ook weleens of ben ik de enige?

Je moet eens niet zo'n bullshit lullen. Je denkt echt dat het makkelijk is he, maar dat is het niet. Er komen ook emotionele rollen en gevoel bij spelen, dat jij deze uitspraak maakt en kan maken is omdat bij jou die gevoelens niet zijn. Denk daar maar eens over na. En je mag mij dankbaar zijn dat ik je nu een goede zet in de richting heb gegeven.

En nee, ik ben niet dik, maar ik kan me wel enigsinds verplaatsen in andere mensen.

Gezellig, een bash dikke mensenthread. Waren de moslimthreads op?

(en nee Marky ik heb geen last van overtollig vet of dat soort zaken).

Bashen? Er wordt door iemand een te bewandelen pad geschets en die acht zich er toe in staan de finishlijn te halen. Dat is een bewering die zelfcapaciteit weerspiegeld. Of Loo er ook daadwerkelijk capabel genoeg voor is zoals hij zelf stellig beweerd trek ik deels in twijfel op de eerste pagina.

M'n andere topic was om te peilen in hoeverre je mensen op een directe manier kunt wijzen op hun overgewicht om ze nèt dat zetje te geven om tot actie te komen waar ze later misschien profijt van hebben. Juist omdat het een proces is van persistent volhouden sluit zo'n straight to the point opmerking hier nauw bij aan.

Zoiets is geen bashen, maar gewoon niet om de hete brei heen draaien en het doel duidelijk aangeven.

Zo'n startschot kan de oplossing zijn voor een long-term path, Marjolien bevestigd dit tevens. En ik ken er in RL ook een aantal voorbeelden van.

Gek genoeg zou ik soms weleens moddervet willen zijn, omdat het me echt een uitdaging lijkt om als een gek te dieeten en cardio-en om af te vallen.

Ik zou dan aan alle dikke mensen laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om in rap tempo af te vallen.
Ik erger me namelijk kapot aan mensen die te dik zijn en er mijn inziens te weinig aan doen.

Daar heb je toch van die afvalprogramma's op de TV voor .. Afvallers XXL enzo.

ken het gevoel niet.

je moet maar zo denken, als iedereen aan bb deed en er goed uitzag val jij niet meer op op het strand :P

@marky, dat van die vvm betwijfel ik, er is eens een vergelijking geweest van een groep pl'ers, bb'ers en sumoworstelaars, de sumoworstelaars hadden het meeste vvm...

Terug
Naar boven