- Waardering
- 279
dik zegt ie dan!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zie al dat vet maar hangen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zie al dat vet maar hangen
![]()

)Geen medelijden met dat soort mensen. Dat vreet zich maar vol en wij gezonde mensen, die wel moeite doen om de ziekteverzekering bijna niets te kosten moeten hun rekeningen betalen als hun lichaam uiteindelijk naar de klote is. Eigenlijk zijn het gewoon egoïstische, luie crybabies. Zo dat lucht weer opGezellig, een bash dikke mensenthread. Waren de moslimthreads op?
(en nee Marky ik heb geen last van overtollig vet of dat soort zaken).

Geen medelijden met dat soort mensen. Dat vreet zich maar vol en wij gezonde mensen, die wel moeite doen om de ziekteverzekering bijna niets te kosten moeten hun rekeningen betalen als hun lichaam uiteindelijk naar de klote is. Eigenlijk zijn het gewoon egoïstische, luie crybabies. Zo dat lucht weer op![]()
er is ooit een topic hier ergens geweest dat dikke mensen uiteindelijk goedkoper zijn in de verzekering aangezien ze eerder dood gaan
hiero http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/dikke-mensen-maken-minder-zorgkosten-151159/
ik eet nu gezond en heb alles goed voor elkaar ik kan sinds een maand ook alweer hardlopen
waar ik super blij om ben en ja ik was een huge mofo met gigantisch overgewicht maar ik loop nu weer trots door de straten terwijl ik nog te zwaar ben en het gaat alleen maar beter.
en ben er trots op en nobody can take that away
heb er geen moeite mee om het niet te doen dus doe het ook niet
maar nu gezond 
Voor de mensen die nooit dik zijn geweest is het makkelijk praten.
Ik merk nu omdat ik afgevallen ben meer respect en aandacht krijg van sommige mensen, die mensen negeer ik nu en ban ik uit mijn leven. Want dat zijn oppervlakkige mensen.
Een dik persoon zal zeker gemotiveerd moeten raken, de knop om en dicipline om er helemaal voor te gaan is er niet opeens. Meestal pas na een botte en/of harde confrontatie, zoals bij mij is gegaan.

Gek genoeg zou ik soms weleens moddervet willen zijn, omdat het me echt een uitdaging lijkt om als een gek te dieeten en cardio-en om af te vallen.
Ik zou dan aan alle dikke mensen laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om in rap tempo af te vallen.
Ik erger me namelijk kapot aan mensen die te dik zijn en er mijn inziens te weinig aan doen.
Hebben jullie dit ook weleens of ben ik de enige?
Gezellig, een bash dikke mensenthread. Waren de moslimthreads op?
(en nee Marky ik heb geen last van overtollig vet of dat soort zaken).
Gek genoeg zou ik soms weleens moddervet willen zijn, omdat het me echt een uitdaging lijkt om als een gek te dieeten en cardio-en om af te vallen.
Ik zou dan aan alle dikke mensen laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om in rap tempo af te vallen.
Ik erger me namelijk kapot aan mensen die te dik zijn en er mijn inziens te weinig aan doen.
Hmm..good point. Scheelt inderdaad jaren pensioenen uitbetalen zo'n geval van vroege hartaanval. Of dat opweegt tegen al die suikerzieken en hartoperaties, geen idee.ow big-ter is ooit een topic hier ergens geweest dat dikke mensen uiteindelijk goedkoper zijn in de verzekering aangezien ze eerder dood gaan
![]()
edit: kijk big-thiero http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/dikke-mensen-maken-minder-zorgkosten-151159/
ken het gevoel niet.Gek genoeg zou ik soms weleens moddervet willen zijn, omdat het me echt een uitdaging lijkt om als een gek te dieeten en cardio-en om af te vallen.