- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel veel dikke mensen hebben ook alles (volgens hen dan) geprobeerd. Ze proberen heel veel soorten diëten. Probleem is dat er heel veel onzin in de media komt, de meeste diëten houden gewoon geen rekening met het feit dat je echt je leven moet veranderen. Daardoor komen de meesten gewoon in een jojo effect terecht. Even veel verliezen, niet volhouden omdat het veel te zwaar is, en daarna alles terug winnen met wat extra erbij.
Het ligt gewoon heel vaak aan slechte voorlichting en slechte begeleiding. De meeste mensen hebben ook niet het geld om goede begeleiding te betalen. Ze gaan dus maar wat knoeien tot ze het beu zijn en dan maar hervallen in oude gewoonten. Wij kennen als BB de 'geheimen' van afvallen en daarom is het voor ons vanzelfsprekend, maar de gemiddelde burger heeft gewoon geen idee hoe je het allemaal moet aanpakken. Je mag ook niet vergeten dat BB sowieso veel doorzettingsvermogen en motivatie hebben, anders houd je het toch niet vol. Dat ontbreekt gewoon bij die dikkertjes, ze willen wel, maar ze zijn er simpelweg niet toe in staat. Ik denk dat je dat pas begrijpt als je zelf in dergelijke situatie zit.
Misschien te snel gezakt in K of kcal? Fatburner doet ook wonderen voor meer energie, regelmatig eten ook. Maar kan inderdaad mentaal zijn.
Heel veel dikke mensen hebben ook alles (volgens hen dan) geprobeerd. Ze proberen heel veel soorten diëten. Probleem is dat er heel veel onzin in de media komt, de meeste diëten houden gewoon geen rekening met het feit dat je echt je leven moet veranderen. Daardoor komen de meesten gewoon in een jojo effect terecht. Even veel verliezen, niet volhouden omdat het veel te zwaar is, en daarna alles terug winnen met wat extra erbij.
Het ligt gewoon heel vaak aan slechte voorlichting en slechte begeleiding. De meeste mensen hebben ook niet het geld om goede begeleiding te betalen. Ze gaan dus maar wat knoeien tot ze het beu zijn en dan maar hervallen in oude gewoonten. Wij kennen als BB de 'geheimen' van afvallen en daarom is het voor ons vanzelfsprekend, maar de gemiddelde burger heeft gewoon geen idee hoe je het allemaal moet aanpakken. Je mag ook niet vergeten dat BB sowieso veel doorzettingsvermogen en motivatie hebben, anders houd je het toch niet vol. Dat ontbreekt gewoon bij die dikkertjes, ze willen wel, maar ze zijn er simpelweg niet toe in staat. Ik denk dat je dat pas begrijpt als je zelf in dergelijke situatie zit.
vul eens in op google; afvallen.
Zoveel informatieve sites...
En er zijn genoeg instanties die hulp aanbieden, want obesitas begint immers een epidimie te worden.
Als je echt graag wilt, dan ga je afvallen. Want bij alles eraan doen hoort ook informatie inwinning.
Vroeger trainde ik me helemaal de tieves in, maar ik groeide niet hard genoeg. Zo kwam ik op internet uit, dagen, maanden heb ik sites afgelezen. Fitness bladen gekocht, iedereeen op de gym de oren van de kop gevraagd....
Maar dan nog, ook al heb je niet de juiste kennis, waarom ga je in godsnaam door met het eten van vies vet voedsel. Ga gewoon eens in de stad kijken, bij de macdonalds, of bij de supermarkt. Kijk in het boodschappenkarretje van dikke mensen....Ik begrijp dat niet hoor.

Ik kreeg ook weleens commentaar van mensen in de winkel, van goh mevrouw zou u dat nou wel kopen, terwijl het 9 van de 10 keer niet voor mij is maar voor mijn vriend of voor visite. Best irritant![]()

Je mag ook niet vergeten dat het een echte verslaving is voor velen. Je zou het kunnen vergelijken mer een harddrug, daarvan afkicken is ook niet eenvoudig. Hun lichaam zit zo in elkaar dat ze gewoon een enorme drang hebben naar eten, veel meer dan veel andere 'normale' mensen.vul eens in op google; afvallen.
En er zijn genoeg instanties die hulp aanbieden, want obesitas begint immers een epidimie te worden.
Als je echt graag wilt, dan ga je afvallen. Want bij alles eraan doen hoort ook informatie inwinning.
Vroeger trainde ik me helemaal de tieves in, maar ik groeide niet hard genoeg. Zo kwam ik op internet uit, dagen, maanden heb ik sites afgelezen. Fitness bladen gekocht, iedereeen op de gym de oren van de kop gevraagd....
Maar dan nog, ook al heb je niet de juiste kennis, waarom ga je in godsnaam door met het eten van vies vet voedsel. Ga gewoon eens in de stad kijken, bij de macdonalds, of bij de supermarkt. Kijk in het boodschappenkarretje van dikke mensen....Ik begrijp dat niet hoor.
Gek genoeg zou ik soms weleens moddervet willen zijn, omdat het me echt een uitdaging lijkt om als een gek te dieeten en cardio-en om af te vallen.
Ik zou dan aan alle dikke mensen laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om in rap tempo af te vallen.
Ik erger me namelijk kapot aan mensen die te dik zijn en er mijn inziens te weinig aan doen.
Hebben jullie dit ook weleens of ben ik de enige?

Je mag ook niet vergeten dat het een echte verslaving is voor velen. Je zou het kunnen vergelijken mer een harddrug, daarvan afkicken is ook niet eenvoudig. Hun lichaam zit zo in elkaar dat ze gewoon een enorme drang hebben naar eten, veel meer dan veel andere 'normale' mensen.
Maar goed dan kan je nog denken aan een maagverkleining oid. Er zijn weinig redenen om moddervet te blijven tegenwoordig, tenzij je het gewoon zo wilt.
).
En ben van 83 naar 88kg gegaan. Het enige wat ik doe op veel voedsel is meer muscle gain. Mijn vader en opa PRECIES hetzelfde verhaal! Alhoewel ze niet trainden, ze bleven slank op veel voedsel en beoefenden geen sport. Tot rond hun 35ste levenjaar, toen kwam de buik wel opzetten. Nu hebben ze allebei een "bier" buikje, maar verder bijna skinny. Hopelijk eindig ik niet zo. 
heb een keer een meissie gehad, die had een klein buikje.. ja nooit opgevallen tot het er een keer op aan kwam..
bah! was de laatste dag!
mensen die dik zijn, zijn gewoon vies, sorry dat ik het zeg.
als je een ziekte heb en niks aan kan doen oke,
en alle luie fl**kers die er niks aan doen, SHAME ON YOU!!!
zou het ook wel eens willen zijn ja, moet je kijken hoesnel de kilo's er vanaf knallen! me max is 8% geweest![]()
heb een keer een meissie gehad, die had een klein buikje.. ja nooit opgevallen tot het er een keer op aan kwam..
bah! was de laatste dag!
mensen die dik zijn, zijn gewoon vies, sorry dat ik het zeg.
als je een ziekte heb en niks aan kan doen oke,
en alle luie fl**kers die er niks aan doen, SHAME ON YOU!!!
zou het ook wel eens willen zijn ja, moet je kijken hoesnel de kilo's er vanaf knallen! me max is 8% geweest![]()

vul eens in op google; afvallen.
alsof een bber die cut nooit stemmetjes in z'n hoofd heeft of gedachtenwisselingen dat je denkt van het gaat gewoon k*t waar doe ik het voor etc. maar als je stevig in je schoenen staat en doorzettingsvermogen hebt dan kom je daar wel overheen. blijkbaar ontbreekt het laatste bij veel mensen... ik heb regelmatig gedachten van waar doe ik het voor enzo, vooral in de cut... maar ik ga gewoon door, alleen zo kom je waar je zijn wil.Ik snap jouw irritatie Loo, jij weet hoe heerlijk het is om gemotiveerd te zijn in gezond leven en eten en er goed uit te zien. En jij denk dat iedereen dat moet willen en/of dat moet kunnen. Iedereen kan het, natuurlijk, maar alleen waar een wil is is een weg. Er is gewoon iets wat de wil en dicipline tegehoudt of niet toelaat, misschien wel een stemmetje in je hoofd. Het zit tussen de oren.
die druk om te snacken heeft iedereen... ik denk dat het meer geaccepteerd is wanneer iemand van 120kilo @ 30%bf een patatje weigert dan de gemiddelde bb'er in de cut, als ik zeg dat ik op dieet ben en daarom iets weiger lacht men me vaak uit... i don't care.Jammergenoeg zit er bij veel van die sites een hoop slechte info tussen met allerlei crashdieten en ellende.
Verder is er ook een enorme maatschappelijke druk om te snacken. Iemand trakteert op het werk, eventjes een koffiepauze met een koekje. Daarbij komt dan ook nog de misleiding door de media en bedrijven met slogans zoals: 0% vet, Met extra vezels. Terwijl de producten niet echt goed zijn. Verder is het ook niet hip om een bak kwark of rijst te eten terwijl je ook lekker een patatje kunt eten. Dikke mensen hebben waarschijnlijk al verminderd zelfvertrouwen en dan wil men niet ook nog aandacht trekken door op te staan uit de massa met aparte gewoonten.
Dat bij elkaar opgeteld is het best moeilijk om gezond af te gaan vallen.
Ik ben zelf ook ooit begonnen op 98 kg met 28 % vet ofzo en ik ben gewoon gaan cardiöen voor het leven en gestopt met snackbarvoedsel, dus ook mensen met weinig kennis kunnen afvallen. Ik ben het ook helemaal met je eens dat extreem dikke mensen het zelf zo ver laten komen, Maar dat het heel moeilijk is om te accepteren dat ze een probleem hebben en dat het nog moeilijker is hard te blijven werken als het wat moeilijker gaat.