MuscleMeat

Soms zou ik weleens veels te dik willen zijn, want het lijkt leuk om af te vallen....

ik denk dat het je nog vies zal tegenvallen om af te vallen. Het gebrek aan energie is echt een k*tvoel :P

ik denk dat het je nog vies zal tegenvallen om af te vallen. Het gebrek aan energie is echt een k*tvoel :P
Bedoel je als je onder de 8% ofzo gaat of gewoon in het algemeen. Ik vond cutten van 14% naar 8% echt leuk, inclusief het eten viel me goed mee. Ik begon me echter ellendig en futloos te voelen vanaf ik over ging op low carb om onder de 7-6% te duiken. Denk dat ik in de toekomst maar geen low carb meer doe, het zuigt gewoon op alle punten en zoveel helpt het nou ook weer niet. I need carbs :)

Ach, zorgen dat je een buikgriepje krijgt :D

Ik heb er nu al de hele week last van en m'n buik is ingevallen nu, vind het echt smerig maargoed. Krijg niks naar binnen.

Bedoel je als je onder de 8% ofzo gaat of gewoon in het algemeen. Ik vond cutten van 14% naar 8% echt leuk, inclusief het eten viel me goed mee. Ik begon me echter ellendig en futloos te voelen vanaf ik over ging op low carb om onder de 7-6% te duiken. Denk dat ik in de toekomst maar geen low carb meer doe, het zuigt gewoon op alle punten en zoveel helpt het nou ook weer niet. I need carbs :)
idd, als je niet te diep gaat is het echt leuk, steeds meer lijnen die tevoorschijn komen en kwa energie vind ik het wel meevallen. zit redelijk laag in de carbs (lage dagen 200gr ong)

Ach, zorgen dat je een buikgriepje krijgt :D

Ik heb er nu al de hele week last van en m'n buik is ingevallen nu, vind het echt smerig maargoed. Krijg niks naar binnen.
watten eten helpt ook!

Haha, dat van ècht laag gaan ben ik ook mee gestopt.

Uiteindelijk heeft dat weinig zin want die 'platheid' die impressive maakt raak je kwijt zodra je twee dagen eens lekker eet. En continue erop rond blijven lopen zou gevaarlijk worden.

Gek genoeg zou ik soms weleens moddervet willen zijn, omdat het me echt een uitdaging lijkt om als een gek te dieeten en cardio-en om af te vallen.

Ik zou dan aan alle dikke mensen laten zien dat het wel degelijk mogelijk is om in rap tempo af te vallen.
Ik erger me namelijk kapot aan mensen die te dik zijn en er mijn inziens te weinig aan doen.

Hebben jullie dit ook weleens of ben ik de enige?

Grappig, ik heb dit inderdaad ook wel eens. ik zou ze ook wel eens laten zien wat ik kan. Gewoon gezond eten en cardioen tot je erbij neer valt elke dag...

Af en toe snap ik niet hoe mensen zo dik kunnen zijn. Ik denk inderdaad zoals T eerder aangaf dat het gebrek aan energie een struikelblok is voor velen.

Ik bedoel om naar 10% te komen. Ik was bij de training afgelopen vrijdag heel snel futlooos en misselijk terwijl ik toch ruim 250 gr kh binnenkrijg per dag. Het zal wel iets mentaals zijn.

Toch denk ik dat cutten zonder VVM een flinke klus is. Want Jaap v/d gouden kooi daar zit een ecto onder.

Het viel me best mee, maar goed, ik denk dat een persoon zonder VVM en een eetlust van 3 x per dag + metabolisme toch echt een bittere pil moet slikken. Want alle verbranding moet door cardio gebeuren.

Alleen onder z'n onderhoud eten zal nauwelijks zoden aan de dijk zetten. Dat werkt namelijk alleen als je spiermassa hebt dat om de 2 uur vraagt naar macronutrieten.

Eetpatroon wijzigen en 6 keer per dag gaan eten doet al wonderen. Zo heb ik ook een dame begeleid van de 100+ naar de 80-.

90%? :rolleyes: Het glas is zeker altijd halfvol bij jou...

De verbranding van dikke mensen staat vaak een zeer laag niveau

• Topic Starter Topic Starter
Je moet eens niet zo'n bullshit lullen. Je denkt echt dat het makkelijk is he, maar dat is het niet. Er komen ook emotionele rollen en gevoel bij spelen, dat jij deze uitspraak maakt en kan maken is omdat bij jou die gevoelens niet zijn. Denk daar maar eens over na. En je mag mij dankbaar zijn dat ik je nu een goede zet in de richting heb gegeven.

Ohhh ik heb er al heel vaak over nagedacht, en ik ben al heel vaak in discussie gegaan met dikke mensen.
En met dikke mensen bedoel ik echt dikke mensen. Ik zal je mijn visie erover vertellen.

Dikke mensen worden niet geaccepteerd in deze maatschappij.
Ze worden nagekeken, uitgelachen, en voor gek gezet. Niemand wil een dik persoon naast zich hebben in de bus, de kassiere kijkt bedenkelijk als de boodschappenband van een dik persoon vol ligt met calorie-rijke snacks.
Niemand wil met het dikke meisje of jongen naar het schoolbal.
Niemand wil de dikke jongen in het voetbalteam, of het dikke meisje in het cheerleadersteam.
Tijdens een sollicatie wordt er bij nagenoeg dezelfde capaciteiten zeker gekozen voor de slanke vrouw ipv de dikke vrouw.
In deze maatschappij is het ideaalbeeld een gespierde man en een slanke vrouw. Dik is lelijk en verwerpelijk.
Het is gewoon zo.

En dikke mensen voelen dat, ze voelen dat als geen ander.
Ze zijn minderwaardig ten opzichte van mensen met een goed figuur.
Jammer, maar dat is deze maatschappij nu eenmaal.

Als ik daar dan over nadenk, dan kan ik gewoon niet begrijpen dat dikke mensen niet alles op alles zetten om hun kwaliteit van leven drastisch te verbeteren. Als ik zo ziekelijk dik zou zijn zoals heel veel mensen zijn, dan zou ik echt alles op alles zetten om af te vallen. ALLES zou ik er voor doen. Ik zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen om te zondigen in mijn dieet of training.
Ik zou mezelf zo in en in slecht voelen als ik vet zou eten of een training over zou slaan.
Echt, ik zou een diëtist in schakelen, een personal trainer, boeken lezen, internet, psychologisch hulp zoeken en weet ik wat nog meer om af te vallen. Er is zoveel informatie, er wordt zoveel aangeboden. Als je echt wil afvallen, dan kan je dat.
Ik erken zeker dat eten bij dikke mensen gekoppeld wordt aan emotie, dat eten een copingsT is voor het omgaan met negatieve gevoelens, maar gek genoeg hoor ik dikke mensen dat altijd zeggen.
Dat geeft ze altijd een excuus om te eten.
Als je weet waar het aan ligt, doe er dan wat aan.
Je brengt je kwaliteit van leven zo ongeloofelijk naar beneden door dik te zijn, gezondheidsrisico's daargelaten. Want bedenk wel, het is obesitas, ziekelijk overgewicht. Je bent jezelf gewoon aan het vergiftigen door systematisch ongezond te eten.

Sorry hoor misschien ben ik maar een botte boer, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zichzelf zo vernietigen.

Ik bedoel om naar 10% te komen. Ik was bij de training afgelopen vrijdag heel snel futlooos en misselijk terwijl ik toch ruim 250 gr kh binnenkrijg per dag. Het zal wel iets mentaals zijn.
Misschien te snel gezakt in K of kcal? Fatburner doet ook wonderen voor meer energie, regelmatig eten ook. Maar kan inderdaad mentaal zijn.

Ohhh ik heb er al heel vaak over nagedacht, en ik ben al heel vaak in discussie gegaan met dikke mensen.
En met dikke mensen bedoel ik echt dikke mensen. Ik zal je mijn visie erover vertellen.

Dikke mensen worden niet geaccepteerd in deze maatschappij.
Ze worden nagekeken, uitgelachen, en voor gek gezet. Niemand wil een dik persoon naast zich hebben in de bus, de kassiere kijkt bedenkelijk als de boodschappenband van een dik persoon vol ligt met calorie-rijke snacks.
Niemand wil met het dikke meisje of jongen naar het schoolbal.
Niemand wil de dikke jongen in het voetbalteam, of het dikke meisje in het cheerleadersteam.
Tijdens een sollicatie wordt er bij nagenoeg dezelfde capaciteiten zeker gekozen voor de slanke vrouw ipv de dikke vrouw.
In deze maatschappij is het ideaalbeeld een gespierde man en een slanke vrouw. Dik is lelijk en verwerpelijk.
Het is gewoon zo.

En dikke mensen voelen dat, ze voelen dat als geen ander.
Ze zijn minderwaardig ten opzichte van mensen met een goed figuur.
Jammer, maar dat is deze maatschappij nu eenmaal.

Als ik daar dan over nadenk, dan kan ik gewoon niet begrijpen dat dikke mensen niet alles op alles zetten om hun kwaliteit van leven drastisch te verbeteren. Als ik zo ziekelijk dik zou zijn zoals heel veel mensen zijn, dan zou ik echt alles op alles zetten om af te vallen. ALLES zou ik er voor doen. Ik zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen om te zondigen in mijn dieet of training.
Ik zou mezelf zo in en in slecht voelen als ik vet zou eten of een training over zou slaan.
Echt, ik zou een diëtist in schakelen, een personal trainer, boeken lezen, internet, psychologisch hulp zoeken en weet ik wat nog meer om af te vallen. Er is zoveel informatie, er wordt zoveel aangeboden. Als je echt wil afvallen, dan kan je dat.
Ik erken zeker dat eten bij dikke mensen gekoppeld wordt aan emotie, dat eten een copingsT is voor het omgaan met negatieve gevoelens, maar gek genoeg hoor ik dikke mensen dat altijd zeggen.
Dat geeft ze altijd een excuus om te eten.
Als je weet waar het aan ligt, doe er dan wat aan.
Je brengt je kwaliteit van leven zo ongeloofelijk naar beneden door dik te zijn, gezondheidsrisico's daargelaten. Want bedenk wel, het is obesitas, ziekelijk overgewicht. Je bent jezelf gewoon aan het vergiftigen door systematisch ongezond te eten.

Sorry hoor misschien ben ik maar een botte boer, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zichzelf zo vernietigen.
Heel veel dikke mensen hebben ook alles (volgens hen dan) geprobeerd. Ze proberen heel veel soorten diëten. Probleem is dat er heel veel onzin in de media komt, de meeste diëten houden gewoon geen rekening met het feit dat je echt je leven moet veranderen. Daardoor komen de meesten gewoon in een jojo effect terecht. Even veel verliezen, niet volhouden omdat het veel te zwaar is, en daarna alles terug winnen met wat extra erbij.

Het ligt gewoon heel vaak aan slechte voorlichting en slechte begeleiding. De meeste mensen hebben ook niet het geld om goede begeleiding te betalen. Ze gaan dus maar wat knoeien tot ze het beu zijn en dan maar hervallen in oude gewoonten. Wij kennen als BB de 'geheimen' van afvallen en daarom is het voor ons vanzelfsprekend, maar de gemiddelde burger heeft gewoon geen idee hoe je het allemaal moet aanpakken. Je mag ook niet vergeten dat BB sowieso veel doorzettingsvermogen en motivatie hebben, anders houd je het toch niet vol. Dat ontbreekt gewoon bij die dikkertjes, ze willen wel, maar ze zijn er simpelweg niet toe in staat. Ik denk dat je dat pas begrijpt als je zelf in dergelijke situatie zit.

• Topic Starter Topic Starter
En dan wordt ik uitgemaakt voor iemand die stigmatiseerd. :roflol:

Op mijn stage was ook een vrouw die nauwelijks in de stoel paste.
Armomtrek van 100cm ofzo.
Ik heb echt iedere vol verbazing en ongeloof gekeken hoe ze daar als een varken aan het vreten was. Schaamteloos, waar iedereen bij is nog wel.

Misschien ligt het wel aan mij en ben ik wel gek, maar ik kan zoiets niet begrijpen.

Terug
Naar boven