- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, ik kan niet inschatten hoe serieus je was, maar er zijn echt mensen die 12% vies dik vinden.
Ook je elleboog?Trouwens net nog even getraind: 8,5 km gerend in 52 minuten. Zone 1 en 2, rustig aan dus. Ik voel dan tijden szon loopje ook echt alles waar ik ook maar iets van een beetje belasting/reactie/ontsteking heb branden vanwege de doorbloeding.
Yep. Alles wat niet helemaal goed zit voel ik tijdens een ‘easy run’ doorbloeden en meestal ook beter worden.O, ik kan niet inschatten hoe serieus je was, maar er zijn echt mensen die 12% vies dik vinden.
Ook je elleboog?
Wat weerhoudt je er op dit moment van?Dat is waar. En ik wil ook geen kinderen meer.... maar voorlopig niet. misschien ooit trt. Ben niet principieel tegen AAS.
Uberhaupt zoiets doen? Geen behoefte aan. Zou het niet zonder dokter willen. Mijn vrouw zou het vast ook niet leuk vinden trouwens.
Dit moet Freudiaans zijn!

Haha. Godsver. Grappig. Alleen helaas auto correct.Lekkere gewichten om mee te deloaden!
Dit moet Freudiaans zijn!![]()
Ik zeg in dit soort gevallen dat Google vaak beter weet wat ik bedoelde.Haha. Godsver. Grappig. Alleen helaas auto correct.
blijven oefenen

apparaatjes met hoge tonen helpen, heb ik wel eens gelezenskipped want bankjes lagen vol met groepjes jonge jochies met dumbells.

e En meer zelfs! Het is al een Bubs in de avond OHP
.Kerstavond?e En meer zelfs! Het is al een Bubs in de avond OHP
.