- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel ruim een Bubs, netjes hoor!55x3 (kolere, dat viel tegen, de cgbp zat er nog in, volgende keer beter)
.Als je die 5 in 20 haalt, dan kan je 10 zeker sneller dan 50, denk ik.Ja, die heb ik gezien. Holy shit wat een snelheid! Dat ga ik nooit halen.
Ik loop hopelijk dit voorjaar de 5 km rond de 20minuten. Hopelijk er net onder. En de tien onder de 50. Ben nu al een tijdje aan het trainen. Maak wel progressie maar heb ook al even geen echt snelle 5 gedaan. In de kerstvakantie eens testen of ik op 21:00 kan uitkomen.
Idd dit was mijn beste 10k ooooooitAls je die 5 in 20 haalt, dan kan je 10 zeker sneller dan 50, denk ik.
Niet uitgerekend maar rond de 46? Nette tijd!
Jawel, denk ik ook. Maar ben geen liefhebber van te lange afstanden. Kan nu de tien ook wel onder de 50. Oktober liep ik hem in 53.Als je die 5 in 20 haalt, dan kan je 10 zeker sneller dan 50, denk ik.
laat staan sub20Ik kan best aardig twintig minuten afzien, maar dat uur pijn lijden is me wat veel :€![]()
Heb de 5 nooit in de 20min gelopenlaat staan sub20