- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Potgrond!
Dat is al goed voor squats, OHP, hip trust en de bloemetjes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potgrond!
Klinkt een beetje apart uit een vrouwenmond.

Cardioloog?Nou, we kunnen dit wel naar een cardiolog omtoveren...
Bijna goed !
Die wil je juist vermijden

It's funny, 'cause... dat las ik ook in eerste instantie.
ik ook hoorIt's funny, 'cause... dat las ik ook in eerste instantie.

Ik ben dan ook een aparte vrouw hé
.Nu het met mijn eigen kracht nooit meer goed gaat komen, merk ik dat hypertrofie ook mogelijk is met veel minder gewicht. Werd steeds handiger en explosiever op de meeste oefeningen, het trainingsgewicht bleef omhoog gaan. Maar er kwamen ook diverse blessures en zelfs spierscheuringen, niet eens bij de topsets. Op het moment train ik bewust onhandig en niet-explosief met flutgewichtjes en dat lijkt ook te werken.Pfff ik verveel me nu al zonder sportschool. Wel goed om even alles te laten herstellen. Toch nog wat last van schouder en elleboog en brachialis. Maar ik mis het nu al. En 5 weken is eigenlijk net te lang, dus zal ik wel een hele hoop kracht verliezen.
Ja, maar dat houd ik dus niet vol. Ik ga rustig tien km hardlopen. Maar hier een betje halfslachtig trainen, dat krijg ik niet consistent voor elkaar
Mijn primaire doel is fit en gezondToch lekker bezig. Al krijg je er misschien geen dikke spieren van, maar dat hoeft niet het primaire doel te zijn...

Als het bij vijf weken blijftMijn primaire doel is fit en gezond
Dat lukt onder prima zo. En af en toe even pauze van de gym is stiekem wel goed voor pezen en ligamenten enz. Al is 5 weken wel erg lang.
.
.13 is wel heel lang.. net zoiets als de eerste lockdown....Als het bij vijf weken blijft.
Hier zal het al minimum 13 weken zijn.
Doe je nog aan wedstrijden dan?13 is wel heel lang.. net zoiets als de eerste lockdown....
Hier nog even snel loggen:
Vandaag 8 km gerend, met daarin eerst easy en 8 intervals op wedstrijdsnelheid, uitlopen en daarna nog 20 minuten fartlek, met een brug over de snelweg, een lang recht stuk tegen de wind in en gewoon even lekker moe worden.
Nee hoor. Geen wedstrijden. Gewoon tegen mezelf. Wedstrijdsnelheid is je snelste tempo op die afstand.
Ok. Heb rond mijn 40ste ook nog een paar jaar aan wegatletiek gedaan en daarbij waren wedstrijden erg laagdrempelig, zowel in de zin van ook in de buurt, als voor alle niveaus. Bij wielrennen en vooral mountainbiken is dat weer niet zo, in mijn beleving.Nee hoor. Geen wedstrijden. Gewoon tegen mezelf. Wedstrijdsnelheid is je snelste tempo op die afstand.