XXL Nutrition

spieren: zwart vs blank

Weet je hoeveel kip en watermeloen n*gers eten?

n*gers of donker mensen in het algemeen hebben niet perssee een makkelijkere aanzet tot spiermassa wel hebben ze van nature al een lager vet persentage.

Als je bijvoorbeeld 10 kilometer met volle jerrycans water moet lopen dan heb je tijd zat om te curlen en schouderoefeningen te doen op weg naar huis

• Topic Starter Topic Starter
Als je bijvoorbeeld 10 kilometer met volle jerrycans water moet lopen dan heb je tijd zat om te curlen en schouderoefeningen te doen op weg naar huis

ffs

Vind dit nogal een racistisch topic.

? hoezo verklaar je nader. Ik probeer alleen (mogelijke) verschillen objectief te bekijken. Daar komt verder geen waardeoordeel aan te pas. Niemand of niets wordt hier tevens gedehumaniseerd. dus ik snap je punt niet

er is al een keer een topic geweest over bolt waarin geloof ik naar voren kwam dat n*gers idd een grotere kans op een betere bouw hebben voor bepaalde sporten dan blanken... ik dacht dat dat met de lengte van de spiervezels te maken had.

waarsch. is jouw verschijnsel hier ook deels aan te wijden

Over het zwemmen kan ik wel iets vertellen. Blijkt dat Afrikanen een ander soort huid hebben waardoor ze minder drijven. Het verschil zal niet zo groot zijn, maar het is er wel. Het zou gaan over de poriën die iets groter zijn...

Kan het niet zo zijn dat Afrika nog altijd de meest diverse genenpoel bezit, waardoor er relatief meer extremen voorkomen die zich vervolgens ontplooien in een sport?

Het komt anders verdomde debiel over. Jij denkt dat iedere afrikaan gazelles met hun blote handen ving. En dat ze daarvoor grote armen moesten hebben. En dat in de steden van lagos de buffels over straat lopen en iedereen daar achteraan rent?

Overigens kwam in West-Afrika de landbouw zo rond 5000 voor christus in opkomst
Wie liep meer, de kantoorbaan-amerikaan of de afrikaan? Ik heb het ook niet over nu.. volgensmij is het langer geleden dat de Europeanen dieren vingen dan de Afrikanen.. Dat de landbouw in West-Afrika 5000 voor christus opkwam zegt daar niet zoveel over. Er zijn ook nog steeds zoveel afrikanen die elke dag de halve wereld moeten rondlopen om naar school/werk te gaan, toch?

Hm ras is allereerst een weinig betekenisvol biologisch begrip. Meer een sociaal gedefinieerde term. Wat schaar je immers onder 'de zwarte bevolkingsgroepen'? OOk egyptenaren? Maar goed zonder het een discussie over terminologie te laten worden denk ik dat met name de omgeving een grote invloed speelt. Welke kansen krijgt iemand om tot hoog in een sport te geraken. Factoren zoals motivatie, voeding, sociale ondersteuning, netwerkjes zijn daarbij erg belangrijk.

Vergeet ook niet dat vroeger de Afrikaanse slaven 'gefokt' werden op bepaalde eigenschappen en ook beren sterk moesten zijn om die tocht over zee te overleven. Daarnaast deden ze de hele dag intens fysiek werk. Slaven die er sterk, gezond en gespierd uit zagen brachten ook meer op.

Vergeet ook niet dat vroeger de Afrikaanse slaven 'gefokt' werden op bepaalde eigenschappen en ook beren sterk moesten zijn om die tocht over zee te overleven. Daarnaast deden ze de hele dag intens fysiek werk. Slaven die er sterk, gezond en gespierd uit zagen brachten ook meer op.
Dit klinkt hard maar zit een zekere kern van waarheid in. Indianen waren fysiek te zwak om in de velden te werken dus hebben ze die uitgemoord en afrikanen ingevoerd die sterker waren. Veel zwakkere afrikanen stierven tijdens de extreem zware overtochten.

Daarnaast zijn veel verschillende "rassen" mensen anders. Ook binnen de aziatische volken zijn veel verschillende eigenschappen.

Als je af en toe naar boksen kijkt op TV zie je al snel welk ras er het meest genetische aanleg heeft voor een gespierde fysiek.
Ook bij de sprinters zie je gemakkelijk het verschil in lichaamsbouw tussen blanken en kleurlingen.

Tuurlijk heeft het te maken met ras.

Kijk naar aziaten bijv.

Laatst bewerkt:
Als je af en toe naar boksen kijkt op TV zie je al snel welk ras er het meest genetische aanleg heeft voor een gespierde fysiek.
Ook bij de sprinters zie je gemakkelijk het verschil in lichaamsbouw tussen blanken en kleurlingen.

Ja omdat n*gers een platte neus hebben en keiharde kaken!

Zwarten doen ook meer pull ups in de bomen om bij de bananen te komen.

@TS

heb je in een grot geleefd de laatste tijd?

dat de spieropbouw van n*gers anders, is reeds lange tijd geweten. blanken hebben een hoger vet%, das meteen ook de reden waarom geen enkele n*ger ooit zwemkampioen wordt (vet drijft beter)
verder hebben blanken beter kuiten en n*gers meer witte spiervezels.

10sec google topic

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

emilianenko ownt anders iedereen, n*ger of niet.

Hierbij moeten we altijd rekening houden met uitzonderingen.

Terug
Naar boven