AndroidHealthClinic

Sportcentrum TOPFIT Geldrop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

+ punten: Panatta apparatuur, voordelig, powerrack, dl toegestaan, goede bench.

- punten: wordt niet erg goed bijgehouden, erg heet in ze zomer (squaten bijna ondoenlijk), muziek erg vreemd dikwijls, eigenaar is wat vreemd en niet de ideale man ervoor imo sorry dat ik het zeg.

Heb er 2 of 3 jaar getraind, maar zou er waarschijnlijk wel gaan trainen in jouw geval.

De eigenaar is inderdaad erg vreemd... Net zo vreemd is,dat de plastic wegwerp bekertjes die je daar kan gebruiken voor water te drinken,uit de VUILNISBAK gehaald worden en afgespoeld worden voor hergebruik...brrrr :eek:

En die grote waterfles op dat koelapparaat word gewoon steeds bijgevuld met kraan water(zonder het eerst fatsoenlijk te reinigen) Groen/zwarte aanslag (schimmel/algen) zie je zitten zodra de fles eraf gehaald wordt...

Sindsdien drink ik daar geen water meer ;)
 
de eigenaar is inderdaad erg vreemd... Net zo vreemd is,dat de plastic wegwerp bekertjes die je daar kan gebruiken voor water te drinken,uit de vuilnisbak gehaald worden en afgespoeld worden voor hergebruik...brrrr :eek:

En die grote waterfles op dat koelapparaat word gewoon steeds bijgevuld met kraan water(zonder het eerst fatsoenlijk te reinigen) groen/zwarte aanslag (schimmel/algen) zie je zitten zodra de fles eraf gehaald wordt...

Sindsdien drink ik daar geen water meer ;)

ba-ba-ba-bump
 
de plastic wegwerp bekertjes die je daar kan gebruiken voor water te drinken,uit de vuilnisbak gehaald worden en afgespoeld worden voor hergebruik
En die grote waterfles op dat koelapparaat word gewoon steeds bijgevuld met kraan water(zonder het eerst fatsoenlijk te reinigen) groen/zwarte aanslag (schimmel/algen) zie je zitten zodra de fles eraf gehaald wordt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven