FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
christelijke organisatie die hoofdbedekking weert..ocharme de nonnen.
Toch is het zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
christelijke organisatie die hoofdbedekking weert..ocharme de nonnen.
Je moet wel heel naïef zijn te geloven dat de club dat verbod instelt om petjes te weren. Doe eens normaal.
Tevens is ook indirecte racisme bij wet verboden. Dus daarom heeft ook de rechter in deze zaak besloten dat het niet mocht.
Wat heeft een sportschool er aan om mensen te weigeren?
Fit for free, denk wel dat hun de meeste sportscholen in NL hebben(?) mag je ook geen petjes dragen hoor. weet niet wat er zo raar aan is dat het niet mag?
het is gewoon triest dat telkens iets vanuit geloof toegelaten moet worden, telkens moeten de regels daarop aangepast worden en dat hoort gewoon niet. Het is niet alsof de sportschool de toegang weigert voor moslima's, de sportschool weigert alleen toegang voor moslima's met een hoofddoek. Het had heel simpel opgelost kunnen worden..
ze zoeken maar een andere sportschool
ze nemen dat ding maar van de kop af.
Vraagje: een vrouw of man, die kaal is door chemotherapie, en die een pet op de kale knikker draagt, mag dan ook niet binnen?
Je moet wel heel naïef zijn te geloven dat de club dat verbod instelt om petjes te weren. Doe eens normaal.
Tevens is ook indirecte racisme bij wet verboden. Dus daarom heeft ook de rechter in deze zaak besloten dat het niet mocht.
dat is het probleem met rascisten,ze kunnen niet normaal doen,alles afbreken en afkeuren wat met vreemdelingen of moslims te maken heeft, ik vraag me af waar al die haat vandaan komt.
maar desondanks al die tegenwerkingen en haat wegens andere culturen blijft de moslimgemeenschap groeien
problem?

Wat heeft een sportschool er aan om mensen te weigeren?
Fit for free, denk wel dat hun de meeste sportscholen in NL hebben(?) mag je ook geen petjes dragen hoor. weet niet wat er zo raar aan is dat het niet mag?
het is gewoon triest dat telkens iets vanuit geloof toegelaten moet worden, telkens moeten de regels daarop aangepast worden en dat hoort gewoon niet. Het is niet alsof de sportschool de toegang weigert voor moslima's, de sportschool weigert alleen toegang voor moslima's met een hoofddoek. Het had heel simpel opgelost kunnen worden..
ze zoeken maar een andere sportschool
ze nemen dat ding maar van de kop af.

Nou, bij deze:
sportscholen voor vrouwen AFSCHAFFEN
sauna's zonder badkledingdagen AFSCHAFFEN
nja..alle kledingwinkels die alleen mannen of alleen vrouwen kleding hebben, AFSCHAFFEN
Sowieso alles waarbij je geen hoofddoek mag/kan dragen AFSCHAFFEN..
want moslims met een hoofddoek moeten álles kunnen doen..
(je wilde mijn mening)
(laatste post)Nou, laten we, nu we toch bezig zijn, het onderwerp eens een beetje omgooien..
Misschien dat het dan wel beter begrepen wordt waarom óók mensen met een hoofddoek zich aan de regels moeten houden.
Nudisten in de sportschool? Mag dat?
Een man in een ''vrouwen sportschool''? Mag dat?
Kinderen (baby's/peuters) in de sportschool, aan het sporten? Mag dat?
Nu snap ik wel; deze dingen hebben niks met religie te maken (de 2e wel met discriminatie, maar toch).
Maar jullie moeten wel weten: mensen die NIET gelovig zijn, kennen geen religie..die leven niet naar religie..dus die hoeven het ook niet te vergelijken mét religie, want niet alles draait om religie op deze aardkloot, maar om regels.
Nee dat was sarcasme..mijn mening staat er nu bij(laatste post)

dat is het probleem met rascisten,ze kunnen niet normaal doen,alles afbreken en afkeuren wat met vreemdelingen of moslims te maken heeft, ik vraag me af waar al die haat vandaan komt.
maar desondanks al die tegenwerkingen en haat wegens andere culturen blijft de moslimgemeenschap groeien
problem?
Nou, laten we, nu we toch bezig zijn, het onderwerp eens een beetje omgooien..
Misschien dat het dan wel beter begrepen wordt waarom óók mensen met een hoofddoek zich aan de regels moeten houden.
Nudisten in de sportschool? Mag dat?
Een man in een ''vrouwen sportschool''? Mag dat?
Kinderen (baby's/peuters) in de sportschool, aan het sporten? Mag dat?
Nu snap ik wel; deze dingen hebben niks met religie te maken (de 2e wel met discriminatie, maar toch).
Maar jullie moeten wel weten: mensen die NIET gelovig zijn, kennen geen religie..die leven niet naar religie..dus die hoeven het ook niet te vergelijken mét religie, want niet alles draait om religie op deze aardkloot, maar om regels.
Ik ben niet zo zeker dat de moslimgemeenschap blijft groeien. Er zijn Westerlingen die zich bekeren maar er zijn ook steeds meer moslims die enkel moslim zijn "uit gewoonte". Hun geloof is dan zo leeg als wat, en mist iedere spiritualiteit. Religie, alle religies, zullen ooit uitsterven;
---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 17:23 ----------
Naakt in een sportschool: neen, omdat dit onhygiënisch is.
Baby's en peuters? Tuurlijk niet, is niet alleen gevaarlijk maar die horen daar gewoon niet; Je zou zan evengoed kunnen stellen: waarom geen baby's om een tenniscourt.
ja yasmine, wat vind jij er van dat er vrouwen sportscholen zijn dan?
Naakt in een sportschool: neen, omdat dit onhygiënisch is.