Fitness Seller

Hoofddoekdiscriminatie op sportschool

Als jullie zo doorgaan ga ik de report button gebruiken...

stel jullie voor dat ze hier koers rijden met hun koersfiets en hun hoofdoek slaat in hun wiel. is toch niet verantwoord.:D

Ik dacht dat jij, Corleone, van alle personen wel zou begrijpen hoe erg discriminatie is. (Ik neem aan dat jij gay bent omdat je fan bent van prince.)

Dat begrijp ik ook, maar als je je gekwetst voelt omdat je ergens geweigerd wordt omwille van je hoofddoek is er toch iets serieus fout met je.:roflol:

alleen al om het feit dat ik liever meiden zie in strakke hemden/topjes met het haar los, zwetend op zo'n treadmill, in plaats van zo'n vrouw die er alles aan doet om zichzelf te bedekken door middel van een hoofdoekje, burka etc, vind ik het woord discriminatie hier al niet van toepassing :D

Serieus mensen, waar gaat dit over!
Lijkt de telegraaf wel, met al die opmerkingen.

Moslims discrimineren zelf de hele dag 360 graden in het rond.

Zoek dan een andere gym? Zij stellen de regels en wij passen ons aan zo simpel is dat, doe ze uit en je komt ook binnen moslim of niet, het is toch niet racistisch want iedereen van elke cultuur mag er in. zet die doek gewoon af

Discriminatie op basis van een hoofddoek is zo 2010.

Het geloof werkt in ongelofelijke wegen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi, als je het niet bevalt ga je maar ergens anders trainen. Te zot voor woorden dat ze überhaupt kans maken dat ze zo'n zaak ook nog winnen die moslims. Het probleem is dat gelovigen in het algemeen, een monopoly op de waarheid denken te hebben, die denken werkelijk altijd in hun recht te staan en gelijk te hebben en als het moet schuiven ze alles op hun geloof af, om ons het door de stront te drukken. Wij moeten hun regels respecteren, maar doet ze het andersom nee hoor. Als ze dat wel deden zochten ze wel een andere gym op die daar geen problemen mee heeft, regels zijn gewoon regels. Ga je geloof lekker thuis bejegen en ga geen andere mensen daar mee lastig vallen.

Stel. Als er nou een gym zou zijn puur voor moslims bijvoorbeeld, gescheiden mannen en vrouwen afdeling. En er komt een knakker binnen met een tanktop die niet volgens de regels mogen van de islam, te bloot of iets dergelijks, hoor je dan iemand klagen of zeiken om discriminatie nee dan schuiven ze het af op recht op geloofsovertuiging. Dan komt er ook geen één linkse commissie in actie.

Alles begint bij elkaar te respecteren, en dat doen gelovigen niet die voelen zicht beter dan ongelovigen en dan krijg je zulke geintjes.

Het komt erop neer dat een verbod om hoofddeksels niemand echt gelukkiger maakt of de sfeer in een gym zou verbeteren, terwijl voor veel moslimvrouwen een hoofddoek een vorm van identiteitsbepaling is.

Dan viund ik dat je niet de kl***zak moet uithangen omdat het "de regels" zijn. Regels komen maar tot hun recht wanneer een samenleving er iets uit haalt, in dit geval is het dus gewoon een dwaze, nergens voor dienende regel. Mensen zouden gewoon eens wat relaxer mogen worden ten aanzien van anderen.

http://www.youtube.com/watch?v=ms2klX-puUU&feature=channel_video_title

Het komt erop neer dat een verbod om hoofddeksels niemand echt gelukkiger maakt of de sfeer in een gym zou verbeteren, terwijl voor veel moslimvrouwen een hoofddoek een vorm van identiteitsbepaling is.

Dan viund ik dat je niet de kl***zak moet uithangen omdat het "de regels" zijn. Regels komen maar tot hun recht wanneer een samenleving er iets uit haalt, in dit geval is het dus gewoon een dwaze, nergens voor dienende regel. Mensen zouden gewoon eens wat relaxer mogen worden ten aanzien van anderen.

Helemaal mee eens!:thumbs:

Ja waren zij ook maar eens zo tolerant, maar nee dat is een eigenschap die alleen van anderen gevraagd word.

Gaat de goede kant op!

Onzin.

Die regel was er al VOORDAT die moslima's bij die sportschool aankwamen. Wat maakt het überhaupt uit dan als het een domme regel is of niet? Het gaat er om dat die regel er al was en er dus geen uitzondering gemaakt zou moeten worden.

Voor zover ik het weet behoren hoofddoekjes onder de categorie "hoofdbedekking". Dan maakt het niet uit of het een keppeltje, een pet of een hoofddoek is, het is gewoon niet toegestaan voor welke reden hun er dan ook maar voor mogen hebben.

Als hun zo graag willen trainen met een hoofddoek op dan zoeken ze toch maar gewoon een sportschool die hoofdbedekking toelaat? Waarom telkens maar een uitzondering maken..?

Onzin.

Die regel was er al VOORDAT die moslima's bij die sportschool aankwamen. Wat maakt het überhaupt uit dan als het een domme regel is of niet? Het gaat er om dat die regel er al was en er dus geen uitzondering gemaakt zou moeten worden.

Voor zover ik het weet behoren hoofddoekjes onder de categorie "hoofdbedekking". Dan maakt het niet uit of het een keppeltje, een pet of een hoofddoek is, het is gewoon niet toegestaan voor welke reden hun er dan ook maar voor mogen hebben.

Als hun zo graag willen trainen met een hoofddoek op dan zoeken ze toch maar gewoon een sportschool die hoofdbedekking toelaat? Waarom telkens maar een uitzondering maken..?

Vanwaar al die haat???

Je lult uit je nek, heel simpel. Mij maakt het persoonlijk geen reet uit wat iemand doet, maar regels zijn regels. Als je dat niet bevalt ga je ergens anders heen dat is heel normaal ook met andere dingen, nike air maxjes in discotheken bijvoorbeeld. Dan kan je wel zeggen zo hoofddoek is hun identiteit, thats bullshit, gabbers hebben ook hun identiteit met die nike air maxjes, en die komen ook niet binnen met die dingen, daar hoor je niemand over maar ohwee als er een hoofddoekje niet binnen mag in een gym, dan heb je de poppen aan het dansen. Er zit feitelijk geen verschil tussen die twee. Een ondernemer heeft gewoon het recht zijn eigen regels te maken en te handhaven jij kan dat wel ridicuul vinden maar dat is jou mening en niet een feit. En besides het is niet dat die vrouw daar heen moet, het moet maar eens stoppen met mensen maar overal de hand boven het hoofd te houden, omdat ze zogenaamd gelovig zijn oprotten met die voorkeur behandelingen, hou die sprookjes lekker voor in je eigen woonkamer.

En wat doet Radar met sportscholen die geen tanktops toelaten? En sportscholen waar geen BB toegelaten worden? Of zelfs alleen maar vrouwen?

Waarom moet religie een speciale behandeling krijgen? Een sportschool bepaald de kleding. Discriminatie is van toepassing op het uitsluiten van mensen op basis van zaken waar ze zelf niets aan kunnen doen. Een hoofddoek kan je afzetten, als je dat weigert dan ben je zelf in fout, niet je omgeving.

De tijd dat gelovigen meer rechten kregen dan niet-gelovigen is voorbij, het is hoog tijd dat iedereen dat eens gaat beseffen.

Terug
Naar boven