Fitness Seller

Sportschool 020 ook s'avonds in het weekend

arnie020

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Dag allemaal,

Ik heb in het weekend vaak pas aan het einde van de dag tijd om te trainen.
Helaas zijn de meeste sportscholen dan al dicht, vaak al voor 16:00. Wie weet er één in Amsterdam, liefst in West of binnenstad die ook op zaterdag en zondag avond open is.
Ik kom niet verder dan Allsports in Amstelveen

Alvast bedankt,

365 fitnes, 24 7 open.

èr is in hoorn geloof ik 1 sportschool die dag avond en nacht open is

dus 3 uur snachts kan je gewoon trainen

als je oberhaussen in rijdt bij de mcdrive/discotheek heb je 24/7 fitness :)

lijkt me relax 24/7 open :D

Vianen of Nieuwegein heb je er volgens mij ook één die 24/7 open is.

Dag allemaal,

Ik heb in het weekend vaak pas aan het einde van de dag tijd om te trainen.
Helaas zijn de meeste sportscholen dan al dicht, vaak al voor 16:00. Wie weet er één in Amsterdam, liefst in West of binnenstad die ook op zaterdag en zondag avond open is.
Ik kom niet verder dan Allsports in Amstelveen

Alvast bedankt,

´S weekends niet trainen, gewoon doordeweeks knallen.

Er zijn bijna geen sportscholen open na 16:00.

Laatst bewerkt:
Gold's Gym Nieuwegein, 24/7

• Topic Starter Topic Starter
Gold's Gym Nieuwegein

Goede tip, Gold's Gym.

Even een stukje rijden, daarna kan ik nog wel lekker trainen!!!!!!

Special Sports Amstelveen ;)

ik vind het ook zo belachelijk dat bijna alle sportscholen in het weekend om 17.00 dicht zijn.

ja he somaar zeg je 24/7 open

het zijn gwn normale openingstijden aap,,,anders zou ik er allang heen gaan broeder, gwn die gekste training om 02:00

somaar maak je me voor nix blij
maar k ken t t is daaro in adam zuidoost...henny pleizier in Gein is wel beter G daar trainen allemaal Ghanezen enzoo ;p

ben jij het broertje van Patmiuscle aka Ciko?

danny's big boy palace

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

ja he somaar zeg je 24/7 open

het zijn gwn normale openingstijden aap,,,anders zou ik er allang heen gaan broeder, gwn die gekste training om 02:00

somaar maak je me voor nix blij
maar k ken t t is daaro in adam zuidoost...henny pleizier in Gein is wel beter G daar trainen allemaal Ghanezen enzoo ;p

ja swaatje zomaar

Damn, ze moeten hier in den haag effe een 24/7 gym openen.. Handig voor mensen die snachts werken enz. Zaterdag gaat me gym al om 14:00 uur dicht.. :s h**ren. Zondag ook, maar dats me rust dag dus iduncare.

Tenzij je late diensten of dergelijke heb zie ik echt geen reden om 's nachts te gaan trainen, lijkt me echt zwaar klote ook, sowieso is het gewoon een verlies voor een sportschool om 's nachts open te zijn, je kan mij niet vertellen dat daar mensen op af komen, tenzij je de enige sportschool in een straal van 25 kilometer bent :rolleyes:

Terug
Naar boven