- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Nja.. bullshit.. maargoed ik zou allang blij zijn dat ze niet meer zo zeiken hahadat willen ze me niet laten doen ofzo, want dan ga ik "maximaal" en dat willen ze niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja.. bullshit.. maargoed ik zou allang blij zijn dat ze niet meer zo zeiken hahadat willen ze me niet laten doen ofzo, want dan ga ik "maximaal" en dat willen ze niet

Goede begeleiding is altijd mooi meegenomen (als de begeleiding goed is), en als jij nu wat relaxter kan trainen en ze niet bij elke dumble die je uit het rek pakt voor je snufferd staan...ik kom net terug van een gesprek en het leek me wel zo netjes om te posten hoe het gegaan is.
ik heb een vrij lang gesprek gehad, toch wel iets van 40 minuten waarin we besproken hebben hoe zwaar ik mag trainen.
ik heb delen laten zien van het artikel van Shutterspeed en de instructeur heeft het gelezen, ze laat me vanaf nu gewoon met rust en ik moet sowieso een goede warming up doen en een goede cooling down.
ook moet ik boven de 10 herhalingen zitten, hoewel ze niet snapte waarvoor ik voor massa trainde.
het kwam ook naar voren in het gesprek dat ik er een beetje verstand van had en dit kon ze ook waarderen, zodat ze niet dacht dat ze tegen iemand zat te praten die er niets vanaf wist.
vanaf nu mag ik dus gewoon mijn oefeningen doen zoals ik ze wil doen, maar ze gaan we een beetje op me letten, ook qua uitvoeringen.
er is nog meer gezegd zoals dat als ik er later problemen mee krijg dat zij dan aangesproken worden enz.
het is nu dus opgelost, en morgen weer lekker sporten
vandaag helaas niet want tijdens L.O. ben ik met mn vinger tegen een of andere stok aan gesprongen en nu is ie licht gekneusd, er zit een huge mother****ing plek onder, egt een of andere opgezwollen vetrol, dus geen training
flink knallen. In die zin heb je al een voorsprong op de meesten van jouw leeftijd.Goede begeleiding is altijd mooi meegenomen (als de begeleiding goed is), en als jij nu wat relaxter kan trainen en ze niet bij elke dumble die je uit het rek pakt voor je snufferd staan...
Misschien nog steeds niet zoals je het het liefst had gezien, maar in ieder geval beter dan voorheen. Ey vooruitgang toch? Lekker goede basis opbouwen, en later als je groot bentflink knallen. In die zin heb je al een voorsprong op de meesten van jouw leeftijd.

jonge als een gym zeurt dat je niet te hard mag trainen ga je toch gewoon naar een ander? ik snap je probleem niet echt..
moet je gewoon doorbetalen dantja dan ga je na het contract weg. als ze nu al zeuren dat je te zwaar traint. moet je nagaan wat ze doen als je 17 bent en dubbel zo zwaar traint..
Dan "mag" het, want dan ben je ouder dan 16... wedden?
Ik heb ze even gebeld en met zeer duidelijke klemtoon uitgelegd dat dit niet de bedoeling is. De boodschap was duidelijk heb verteld dat ik je oom was en jij mijn petekind. En als iemand jouw leven moeilijk maakt dat ik hun leven moeilijk maak. Daarnaast gaan ze vanavond je ouders opbellen met excuses omdat ze zich vergist hebben, ze moesten een ander lid hebben.
Als suikeroom zal ik ook even bellen.
Nog een paar van die telefoontjes en de eerstvolgende keer dat je naar de gym gaat wordt de rode loper voor je uitgerold![]()

Doen we toch altijdHaha we moeten een keer naar die gym toe gaan. Met gewichten gaan smijten etc.