Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is een mooi artikel voor 14 jarige!
Een goede gym hoort een 14-jarige, enthousiaste, beginnende krachtsporter goed te begeleiden.
Dat betekent dat ze je de beginselen van de fitness-en krachtsport sport horen bij te brengen.
Als ze jou onverantwoord zien trainen met slechte technieken dan moeten ze corrigeren. Als je op jonge leeftijd je lijf verpest hebben zij het gedaan in de ogen van anderen. Tot zover snap ik hun handelswijze, zij worden straks verantwoordelijk gehouden als het mis gaat.
De vraag nu is alleen of je verantwoordelijk traint of niet. Daar kan niemand hier fatsoenlijk antwoord op geven want wij zien niet of je met een bolle of holle rug staat te squaten of loopt te slingeren met veel te zware gewichten enz.
Het beste is om met de sportschool even om de tafel te gaan zitten en uit te leggen wat je graag wilt en hoe je dat wilt bereiken. Willen ze daarin graag begeleiden, prima, zo niet dan heb je de keus om ergens anders te gaan trainen.
Succes ermee!![]()
zuchtwacht nu gewoon een paar jaartjes.
ze hebben gelijk, je moet eerst volgroeien en dan pas knallen.
en hou toch op te lullen over ecto's, is alleen maar dappere praat.
Je lichaam is nog lang niet uitgegroeid(ontwikkeld)
je bent nog een puber, rond dat eerst af en ga dan proberen groot te worden.
Je hebt nog jaren genoeg voor je om je lichaam te vernken!!!!!!!
bovenop alle andere adviezen - haal eruit waar je wat aan hebt: Succes met gesprek maandag!Dat hij 14 is is bullshit.. Ben ik zelf ook en ik zie geen reden om dan een limiet vast te stellen aan het aantal kg bij oefeningen. Dus het is of gewoon een k*t sportschool of je bent een ecto die 3uur per dag buikspier oefeningen doet en benchpress zittend uitvoert![]()
maandag heb ik een gesprek met ze en moet ik ze dus zien te overtuigen