MuscleMeat

Sportschool (omgeving) Katwijk

istie h**ren tent nou al open dan. dan wil ik er heen om de boel weer te gaan slopen!!! :D

Wat ik hoor is dat het allemaal niet vlekkeloos verloopt, maar wel door zou gaan. Heb toch weer voor 3 maanden betaald, dus ik heb nog wel ff.

Wat een praatjes Frietmetmayo
Hoorde dat je met Mart had gepraat
Zal jou een keer slopen met een benentraninkingje of zo

ja hoorde t.. maar ik ken jou niet man hahah

wie ben je dan?

en ik ga geen uitdaging uit de weg.. jij traint al veel langer als mij.. ken veel van zulke jongens als jou mart en richard enz leren.. dus ik zou zegge: geef maar een datum en tijd.. ik ben er!! :cool:

huilen na de training doe ik pas in de auto als je t niet ziet hahaha

We gaan gewoon met z'n alle trainen bij die toko op de dag van de opening:D

jij gaat ook lekker he ijser~!! lekker sterk geworde hoorde ik..

morgen trainen we in t hok. 8:30uur

BE-THERE-b*ch :D

Is goed patatje
weet alleen niet of tie al open is

biatttchhhhhhhhhhhhhhh

Volges mij gaat er een geen drol terecht komen van die sportschool, ik heb vd week ook nog ff gekeken daar niks gezien???

Volges mij gaat er een geen drol terecht komen van die sportschool, ik heb vd week ook nog ff gekeken daar niks gezien???

Je kunt ook niets zien. Heb er zelf ook weinig vertrouwen in, maar ik krijg nog steeds te horen dat het doorgaat.

Waar kom jij vandaan dan maniac?

Weten jullie misschien waar je als beginner goed terecht kunt in (de omgeving van) Kattuk? Kzat eerst te denken aan Olympia, maar daarvoor moet ik net iets te diep in mijn portemonnee kijken:P Energiek misschien wat?

Repelsteeltje;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven