Fitness Seller

sproeten verwijderen

duckieduncie

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
ik sta eigenlijk vol sproeten en zou die graag laten weghalen. In belgie heb ik al wat dermatologen geraadpleegd, maar die kunnen enkel sproet per sproet weghalen, waardoor de minder zichtbare toch nog blijven.
In nederland vernam ik van studio esthetique, daar verwijdert men alle sproeten, ook de lichtste, maar het prijskaartje is heel hoog. plus, voor een heel lijf doen ze bv gezicht eens, dan de volgende week armen, dan nog eens benen, waardoor ik me teveel zou moeten verplaatsen.
Mijn vraag was dus: heeft iemand er ervaring mee? als het kan in Belgie en met een techniek die alle sproeten verwijdert?

Hoeveel sproeten heb je dan? Wat schiet je op met het weghalen van die dingen? (ik heb zelf een flinke berg moedervlekken, maar heb d'r helemaal vrede mee, stuk makkelijker :D)

Hoeveel sproeten heb je dan? Wat schiet je op met het weghalen van die dingen? (ik heb zelf een flinke berg moedervlekken, maar heb d'r helemaal vrede mee, stuk makkelijker :D)

same haha, heb er niet eens zo veel maar vroeger wou ik ze ook altijd laten weghalen enzo :p nu vrede mee :D

Is het echt zo erg dan? want lijkt me idd wel duur om alles weg te halen.

• Topic Starter Topic Starter
het is echt wel erg, bedoel: in de zin dat ze me noemen "die met zijn sproeten" of sproettie of van die dingen. echt niet leuk als je ze zelf niet wilt, dus weg ermee!

Waarom zou je ze wegdoen ?

En hoe word het dan gedaan ?
Lasere ? of pilletjes ? of :S

Leer met jezelf leven bro die sproeten maken je wie je bent... , als je ze straks weghaalt dan krijg je te horen eey dat was die gozer met sproeten... Trek je niet zoveel aan wat anderen zeggen...

sproeten zijn cool!
Ik zit zelf ook onder..

Uit de zon blijven helpt wel een beetje..

Leer met jezelf leven bro die sproeten maken je wie je bent... , als je ze straks weghaalt dan krijg je te horen eey dat was die gozer met sproeten... Trek je niet zoveel aan wat anderen zeggen...

ik zit hier toch niet voor psychologische hulp om mezelf te aanvaarden. Ik vind het zelf persoonlijk afstotelijk en wil ze kwijt. waar bemoeien sommigen zich toch mee? jesus!

ik vraag naar ervaringen ivm het verwijderen van sproeten. Ik maak een keuze: ik wil ze weg, als een ander ze wilt houden, goed! maar ik hoef geen pagina's lang gelul over "wat zijn ze toch mooi"
Ik wil ze weg en zoek een goed adres om het te laten doen.

ik vraag naar ervaringen ivm het verwijderen van sproeten. Ik maak een keuze: ik wil ze weg, als een ander ze wilt houden, goed! maar ik hoef geen pagina's lang gelul over "wat zijn ze toch mooi"
Ik wil ze weg en zoek een goed adres om het te laten doen.

Iemand die ik ken heeft het daar laten doen en ik zie niks meer aan hem.
Hoe prijzig is het dan ?

Iemand die ik ken heeft het daar laten doen en ik zie niks meer aan hem.
Hoe prijzig is het dan ?
goh voor een heel lichaam, zou het bij studio esthetique op 1500-2000 euro komen, maar iets lijkt me niet zo safe aan dat kliniekje, je kan bv enkel cash betalen.

Ik zou het niet laten weghalen.

Waarom niet omdat je er ook nog littekens aan over kan houden en dat is zeker niet mooi. Dan baal je pas echt. Er is kans dat je geen littekens krijgt maar toch ook wel. En als het verkeerd uitpakt is je gezicht straks getekend hierdoor.

weghalen, sproeten zijn een verminking van het gezicht.

nee littekens is mooier natuurlijk...

Ik had best veel zomervlekjes / sproeten op mijn rug. Heb ze weg laten laseren.
Geen litteken of wit vlekje verder te zien.
Bij elkaar iets van 1000 euro. dus valt wel mee.

Terug
Naar boven