MuscleMeat

sproeten verwijderen

Hoeveel sproeten heb je dan? Wat schiet je op met het weghalen van die dingen? (ik heb zelf een flinke berg moedervlekken, maar heb d'r helemaal vrede mee, stuk makkelijker :D)

+1

Heb ook redelijk veel pigmentvlekken, en heb ook met een groot deel al vrede gesloten. Enkel diegene die ik bijgekregen heb en die groter zijn geworden door de zon wil ik nog laten weghalen.

ik sta eigenlijk vol sproeten en zou die graag laten weghalen. In belgie heb ik al wat dermatologen geraadpleegd, maar die kunnen enkel sproet per sproet weghalen, waardoor de minder zichtbare toch nog blijven.
In nederland vernam ik van studio esthetique, daar verwijdert men alle sproeten, ook de lichtste, maar het prijskaartje is heel hoog. plus, voor een heel lijf doen ze bv gezicht eens, dan de volgende week armen, dan nog eens benen, waardoor ik me teveel zou moeten verplaatsen.
Mijn vraag was dus: heeft iemand er ervaring mee? als het kan in Belgie en met een techniek die alle sproeten verwijdert?

Topic niet doorgelezen, maar ik zou Melanotan-2 kopen.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Oh k*t :roflol: propagandabump

melanotan 2 gebruiken als je veel sproeten/ moedervlekken hebt zou ik NIET doen
de moedervlekken/sproeten die je hebt zullen allemaal donkerbruin/zwart worden (door de toename in pigment in je huid) en je zal er mogelijk nog meer krijgen.

Hoi hoi,

Leuk om nog eens zo'n oud onderwerp terug te lezen en omhoog te halen.
Ben jaren geleden voor mijn sproeten bij Studio EsthetiquE in Utrecht geweest.
Doordat ik het met het beschermen van mn huid, in de zon niet zo heel erg nauw meer nam en niet voldoende beschermde kwamen er na een paar jaar weer wat sproeten terug. Moet in de zomer wel hoge UV bescherming gebruiken om nieuwe sproeten te doen tegenhouden.

Ben dus dit jaar weer terug geweest om nog eens te laten behandelen, maar ach... na 4,5 jaar, valt dat nog wel mee.
Omdat ik daar toch was, ben ik gelijk begonnen met een tattoo te laten weghalen.
Heb er mooie resultaten van gezien, inmiddels 2 behandelingen gehad en hij wordt al een stukje lichter.

Groetjes van mij.

+1

Heb ook redelijk veel pigmentvlekken, en heb ook met een groot deel al vrede gesloten. Enkel diegene die ik bijgekregen heb en die groter zijn geworden door de zon wil ik nog laten weghalen.

Dus dat mag je wel weghalen maar als je kanker dreigt te krijgen mag er geen tiet weg worden gehaald?

Dus dat mag je wel weghalen maar als je kanker dreigt te krijgen mag er geen tiet weg worden gehaald?
Bij moedervlekken die je weghaalt is er nog altijd de mogelijkheid dat ze een melanoom vormen. Met dat ene verschil dat je het dan niet meer kan zien. Dat is wat mij verteld is geweest. Of het waar is.

Wat een geneuzel zeg, (epic bump trouwens :eek:) wees toch blij met wat je krijgt van moeder (natuur) :rolleyes:
Mij noemen ze op het werk ook breje harrie, of anabooltje... En hier noemen ze me ecto... Who gives a shit ;) Ik niet...

Voor Coreleone telt alleen zijn uiterlijk en status. Zijn gezondheid is niet belangrijk. Alles voor de buitenkant bij deze meneer.

Ik had tot mijn 15/16e sproeten op me neus. (GIRLS LOVE IT) Maar zijn met de tijd verdwenen. :(

Met je bek over de schuurmachine.

heb je ook rood haar?

ik sta eigenlijk vol sproeten en zou die graag laten weghalen. In belgie heb ik al wat dermatologen geraadpleegd, maar die kunnen enkel sproet per sproet weghalen, waardoor de minder zichtbare toch nog blijven.
In nederland vernam ik van studio esthetique, daar verwijdert men alle sproeten, ook de lichtste, maar het prijskaartje is heel hoog. plus, voor een heel lijf doen ze bv gezicht eens, dan de volgende week armen, dan nog eens benen, waardoor ik me teveel zou moeten verplaatsen.
Mijn vraag was dus: heeft iemand er ervaring mee? als het kan in Belgie en met een techniek die alle sproeten verwijdert?
Hallo,

Ik heb persoonlijk heel erg goeie ervaringen bij een Studio in Utrecht, EsthetiquE genaamd. Het wordt heel erg mooi weg gehaald met IPL fotoflits. Inderdaad is de prijs hoog, maar ik ben ooooozooo blij!! Voel me er een heel ander mens bij en krijg erg veel complimenten.

Groetjes

Good Post,,,There also are natural remedies to fade or get eliminate freckles. Wash your face with bitter milk. carboxylic acid can give light peeling impact while not irritating or drying your skin.....

Terug
Naar boven