- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx!Nice train.
Legdrive hoef je niet altijd gebruiken alleen als lastiger wordt. Ik zet alleen overal spanning wat op en meer als t echt max moet gaan.
In het begin vermoeide het sowieso, niets gewend overal pijn na tijd en gewichten niet wat t was.
Maar idd maybe even lezen hoe of wat t inhoudt. Meer info nooit mis.
Nu heb je meer bb style gebencht?

Het 2e.. voor het hoofd beginnen en achter het hoofd uitstrekken (zelfde als een staande ohp eigenlijk).Die ohp start je vanachter je hoofd? Of vooraan en achteruit uitduwen?
dank je

haha nou ik iig nietVoeten wel in de grond duwen en wel spanning maar idd anders dan wanneer je steeds die legdrive gebruikt. Vermoeid imo ook meer.
Archen was in t begin echt killing. Zo nu en dan wat rek en strek oefeningen hielp ook wel. Door al dat kt wordt je niet leniger![]()
Ben nooit lenig geweest, ook niet toen ik als kind op gym zat
. Wel mooie pomp though ^^.
.
.Dank jeWat een aparte spiegel, moest even 2 keer kijken. Wel mooie pomp though ^^.
Tdawg begon laatst ook over die legdrive, maar denk wellicht juist de laatste tijd te veel na over techniek waardoor de uitvoering soms wel erg geforceerd wordt.. Als je het geheim van leg drive hebt gevonden, dan hoor ik het graag.
Zit je nu trouwens ook wat beter in je vel dan de afgelopen weken? Hoop dat je inmiddels weer helemaal de oude bent.

). Wow heel verhaal weer haha. Mooi dat ratelen in het vrouwenhoekje, hier mag het Haha XD. Wat betreft legdrive, ik ga er nog het 1 en ander over opzoeken.. wordt vervolgd
Vandaag m'n heavy bench dag dus ben benieuwd hoe het gaat!
Slaap is echt zoooo belangrijk (ben daar ook laatste tijd mee bezig)

.. dus eigenlijk 10 reps)Dank je!! Motivatie is ook weer terug gelukkigLekker bezig weer!
Low als in erg laag of ff lager dan je nek?
Heb ook wel eens stuk lager geprobeerd maar damn das moeilijk en gevoel dat hij er zo af rolt.

Heb gelukkig een goede schouder mobiliteit.
.Ja precies zoals je zegt, door prestatiedrang wordt het een "moeten" en het frustreert me dat ik nog niet zoveel lift als andere dames (wat ook logisch is, gezien de tijd, maar toch).Toch een erg goed idee om dan inderdaad te wachten met het meedoen van een wedstrijd.. Wederom herken ik die gevoelens maar al te goed, op een gegeven moment lijkt het een soort ongezonde prestatiedruk te worden, en verandert alles in het heilige 'Moeten'. Daarom juist ook ontzettend fijn dat het nu lukt beter naar je lichaam te luisteren, ook absoluut een winst!
Heerlijk dat je baat hebt bij Melatonine. Zelf heb ik nooit echt een werking ervan mogen ervaren.. Overigens weet ik wel dat je een soort webwinkel hebt waar je grotere hoeveel melatonine per pilletje kan kopen, vooral mensen die ploegendiensten draaien bestellen daar. Weet het even niet meer uit mijn hoofd, maar mocht je toch interesse hebben: geef dan maar even een gil.
Beetje als vanouds

Ja steeds t zelfde (4 punts). Rug was 1mm gedaald, tricep 2mm erbij. Lijkt me niet logischHoeveel punten meet je dan?
Als hij t steeds op zelfde manier doet kan er niet veel mis gaan toch. Anders zelf doen![]()
Veel mis kan er niet gaan, maar dacht toch wel hoger uit te komen (gevoelsmatig)Zou best kunnen zo'n meting.Ja steeds t zelfde (4 punts). Rug was 1mm gedaald, tricep 2mm erbij. Lijkt me niet logischVeel mis kan er niet gaan, maar dacht toch wel hoger uit te komen (gevoelsmatig)

Thanks! Gisteren vergat ik m'n brace en lowbar squat voelt best kut aan de pols. Moet daar dus ook ff extra op gaan letten.Mooie training gehad en top dat je geen last meer hebt van je pols, houden zo!

Ben een serieuze drop addict en inmiddels liggen die krengen ook op kantoor..aahhh