XXL Nutrition

Sp's 2016 log

geile inkijk

M5j4Z38.gif

• Topic Starter Topic Starter
:p

--

Slooptraining vandaag. Laatste oefeningen op karakter, zo leeg.. komt vast door tijd vd maand enzo, ook ineens 3 kg kwijt.. WHUTTT? Gisteren ook schouders getraind wat ik normaal op vrijdag deed, niet ideaal.

Morgen begin ik m'n cut (vandaag 66.4 kg). Over ongeveer 4 weken weet ik wat er echt af is, want t schommelt nogal gedurende de maand. Hou me gewoon aan m'n plan, rustig aan wat vet eraf voor die zomer abs:D Ik wil geen kracht/massa verliezen dus mag absoluut niet te snel gaan. Heb nog 5 weken voor m'n week naar Turkije dus dat moet lukken.

Rug en chest 19 juni zondag
Bench
8 x 47.5 @7
8 x 47.5
8 x 47.5
8 x 47.5 @9.5 geen spot

Lat pulldown overhands
8 x 45
8 x 45
8 x 45
8 x 45

One arm row
10 x 27 per arm
10 x 32
10 x 36

BOR tot 86 kg ramped rope

Straight pulldown
10 x 27
10 x 27
10 x 27
10 x 27

Concentration curls
9 x 2 x 10
9 x 2 x 10
9 x 2 x 10
9 x 2 x 10

Bicep curl ss Tricep pushdown vbar
8 X 32 /14 x 36
8 X 32 / 14 x 36
8 X 36 pr maar ugly qua vorm.. vergat weer 32 te doen/ 14 x 36

3 kg eraf,? Krijg er altijd een paar bij haha.

5 weken moet te doen zijn. Maar je bent toch al wel beachproof?

hoe ver onder je behoefte ga je zitten?

3 kg eraf,? Krijg er altijd een paar bij haha.

5 weken moet te doen zijn. Maar je bent toch al wel beachproof?
De eerste dagen vliegt het er bij mij altijd af! De dagen ervoor ga ik juist veel vocht vasthouden

Naar mijn smaak niet beach proof nee:p Buik, hams en lovehandles zijn vet geworden helaas.. maar 5 weken is ruim voldoende om dat te verminderen.

hoe ver onder je behoefte ga je zitten?
450 kcal. 1 cheatdag p. week, maar wel globaal ingecalculeerd. Het weekgemiddelde komt dan op bijna 400 kcal gemiddeld.

Vandaag 67.8.. weegschaal verplaatst en zat blijkbaar iets onder. Sowieso wel iets zwaarder want heb lopen bunkeren dit weekend:D Inclusief Mac waar ik echt nooit kom (duur geworden ook O.o)

Laatst bewerkt:
Waarom train je niet meer bij Flex?

Beter dat het er zo snel weer af vliegt.

Whaha vet.... valt wel mee tenminste zo'n hoog % heb je ook weer niet. Maar goed zo heeft ieder wel zn problem zone natuurlijk.

Had laatst weer hele discussie op werk toen ik vertelde over wedstrijd en dat ik weer iets af wil vallen. Krijg altijd de vraag waar dat dan vandaan moet komen :roflol:

Beter dat het er zo snel weer af vliegt.

Whaha vet.... valt wel mee tenminste zo'n hoog % heb je ook weer niet. Maar goed zo heeft ieder wel zn problem zone natuurlijk.

Had laatst weer hele discussie op werk toen ik vertelde over wedstrijd en dat ik weer iets af wil vallen. Krijg altijd de vraag waar dat dan vandaan moet komen :roflol:
Hehe is ook zo. Bovenlijf blijft gewoon gortdroog (spot nog steeds aders op mn chest), maar het is heel plaatselijk helaas. Dat kwam destijds ook uit de dexascan (benen 20% en romp 8% :p).

Meer volume voor benen doen dus............

Heb jet meteen even op IG gevolgd :) ben benieuwd naar wat je cut je gaat brengen.

Goed behoud van form bij die 8 reppers. Nice!

Meer volume voor benen doen dus............
waarom:P?

Heb jet meteen even op IG gevolgd :) ben benieuwd naar wat je cut je gaat brengen.
Ja ik ben ook benieuwd!

Goed behoud van form bij die 8 reppers. Nice!
dank je:)

---

Gisteren echt een bagger training..grr.. Eigenlijk het loggen niet waard, maar goed, deze trainingen horen er ook bij.

SQ lowbar
7 x 80
7 x 80 zwaar al :s
5 x 80
5 x 80 @8.5
Vorige week haalde ik 10x80 met gemak bij mn amrap.. baal dus best wel dat het zo zwaar ging. Maar goed, ik geef mn maandelijks gedoetje maar gewoon de schuld van het slap/moe/ziek voelen.

sumo dl
4 x 100 ((zwaaarrr))
3 x @9.. damn nu al rpe 9 bereikt! Beetje zeur pijntje in mn heup dus besloten te stoppen met de werksets. Voelde me sowieso al ellendig
2 x 10 x 60 voor de vorm

2 setjes leg-extension ss legcurl en was dood.. ook al kwart voor 10 en half 6 eruit is een slechte combo. Ja ik kan wel honderen redenen bedenken waarom het slecht ging, maar het zij zo. Vandaag hopelijk een betere dag!

Gelijk ook gevolgd op Ig, leuk om je vooruit gang tezien!

Voor m'n zomercut heb ik ff wat "before" foto's gemaakt. Ook van de billen/hams.. vreselijk O.o Ik zie alleen cellulite, zadelvet, lovehandles en bil deuken (nee niet cellulite maar die vlindershape..)

Daar ga ik aankomende weken ff extra volume voor doen (en ja moet ook maar vaker hip thrusten weer). Heb ook van die resistance bands besteld. Glutes voelen best vol/hard bij aanspannen, maarja, vorig jaar was er weinig over na mn extreem lange prep. Normaal post ik die foto's niet (vind 't afschuwelijk), maar het is de realiteit dus so be it;)

Goed mijn before foto!!! Kwaliteit bagger. Ik weet

1466524598920.jpg

1466525074412.jpg

Laatst bewerkt:
IMG-20160621-WA0028-01.jpeg

yc2zim.gif

Waar zie jij deuken etc? In iedergeval zo niet te zien. Zal dit keer vast meer overblijven aangezien je niet zo diep gaat.

Btw train je in die broek?:P

Met broek aan zie je sowieso niks van alles wat je opnoemt ;)

Het is ook altijd die eeuwige strijd tussen bouwen en wat vet gainen dn cutten en spier verlies :(

Zoals ik al zei, meer volume voor benen :cool:

Waar zie jij deuken etc? In iedergeval zo niet te zien. Zal dit keer vast meer overblijven aangezien je niet zo diep gaat.

Btw train je in die broek?:P
Kan het niet uitleggen..
Dit bedoel ik
1466569461043.jpg
zit geen vet op die plek.
En nee lol, train hier niet in haha. Dit is iig beter dan zonder legging op foto. Dat hou ik mooi prive:)

Met broek aan zie je sowieso niks van alles wat je opnoemt ;)

Het is ook altijd die eeuwige strijd tussen bouwen en wat vet gainen dn cutten en spier verlies :(

Zoals ik al zei, meer volume voor benen :cool:
Ja is het het ook. Zonder hulpmiddelen is er gegarandeerd spierverlies. Hopelijk is 5 weken kort genoeg om alles aardig te kunnen behouden, ook m'n kracht.

Volume voor de benen was al verhoogd;)

Energie nog niet terug, gelukkig gisteren upper body.

21 juni
Bench +1set
7 x 50 @7
7 x 50
7 x 50
8 x 50 @9.5 amrap zonder spot
Chest zat vol:p

Incline bp
5 x 40
5 x 40
7 x 40 @10
Linker schouder zeurt..