- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik wil geen kracht/massa verliezen dus mag absoluut niet te snel gaan. Heb nog 5 weken voor m'n week naar Turkije dus dat moet lukken.De eerste dagen vliegt het er bij mij altijd af! De dagen ervoor ga ik juist veel vocht vasthouden3 kg eraf,? Krijg er altijd een paar bij haha.
5 weken moet te doen zijn. Maar je bent toch al wel beachproof?
Buik, hams en lovehandles zijn vet geworden helaas.. maar 5 weken is ruim voldoende om dat te verminderen.450 kcal. 1 cheatdag p. week, maar wel globaal ingecalculeerd. Het weekgemiddelde komt dan op bijna 400 kcal gemiddeld.
Inclusief Mac waar ik echt nooit kom (duur geworden ook O.o)Veel te ver fietsen elke keer en trainde ook al bij f4f dus ben daar gaan trainen. Wie ben jij dan
?
Hehe is ook zo. Bovenlijf blijft gewoon gortdroog (spot nog steeds aders op mn chest), maar het is heel plaatselijk helaas. Dat kwam destijds ook uit de dexascan (benen 20% en romp 8%Beter dat het er zo snel weer af vliegt.
Whaha vet.... valt wel mee tenminste zo'n hoog % heb je ook weer niet. Maar goed zo heeft ieder wel zn problem zone natuurlijk.
Had laatst weer hele discussie op werk toen ik vertelde over wedstrijd en dat ik weer iets af wil vallen. Krijg altijd de vraag waar dat dan vandaan moet komen![]()
).waarom
?Ja ik ben ook benieuwd!Heb jet meteen even op IG gevolgdben benieuwd naar wat je cut je gaat brengen.
dank je

Kan het niet uitleggen..Waar zie jij deuken etc? In iedergeval zo niet te zien. Zal dit keer vast meer overblijven aangezien je niet zo diep gaat.
Btw train je in die broek?![]()

Ja is het het ook. Zonder hulpmiddelen is er gegarandeerd spierverlies. Hopelijk is 5 weken kort genoeg om alles aardig te kunnen behouden, ook m'n kracht.Met broek aan zie je sowieso niks van alles wat je opnoemt
Het is ook altijd die eeuwige strijd tussen bouwen en wat vet gainen dn cutten en spier verlies
Zoals ik al zei, meer volume voor benen![]()