janalieke
Cool Novice
- Waardering
- 145
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 69kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Gisteren vergat ik m'n brace en lowbar squat voelt best kut aan de pols. Moet daar dus ook ff extra op gaan letten.
----
13 juni
Legs
SQ lowbar (+belt) +2.5kg
7 x 80
7 x 80
10 x 80 @8 vpr!
Ging vrij makkelijk al voelde het gewicht wel zwaar op m'n rug
Sumo dl
Energie na sq al beetje op
4 x 100 (smallere sumo)
5 x 100 (medium stance)
3 x 100 (extra wide stance)
Medium vloog omhoog, dat is was duidelijk
Voor de rest gaat deadliften zwaar, zwaarder dan ik had gehoopt. Maar goed, het volume (in de zin van extra sets) gaat eerst omhoog nu dus ben benieuwd of ik tov deze week progressie maak. Hoop iig op extra reps.
Legcurl ss leg extension
12 x 61 pr / 10 x 82
12 x 61 pr / 10 x 82
15 X 61 pr amrap / 10 x 82 @10
Vcrunch ss calve raises
2 sets (20 reps)
Abrotation ss calve raises
2 sets (10 x 14 kg /15 x 20 kg)
Vandaag 68.9 kg. Zal wel vocht vast houden I guess. Denk sowieso te gaan cutten na t weekend al is het omdat weer wat fatsoenlijker te gaan etenBen een serieuze drop addict en inmiddels liggen die krengen ook op kantoor..aahhh
Nog steeds aan het uitzoeken welke dl stand bij je past? Of ben je er inmiddels achter?Ja nog steeds niet overtuigd. Sumo vind ik sowieso fijner! Met mijn lange stelten moet ik bijna horizontaal staan voor de reguliere dl. Aan de andere kant was ik wel sterker op de gewone dl dus ff dit nog aan kijken (eerst nog 1 rm testen voor sumo).Lowbar is idd de stand van je schouders/armen en polsen wat anders. Hopenlijk went het en levert deze vorm wat meer op.
Mooie training verderNog steeds aan het uitzoeken welke dl stand bij je past? Of ben je er inmiddels achter?
Ga je sneller cutten voor je vakantie of wat langzamer?

Merk dat ik mijn vorm verlies door het schuiven op het gladde bankje, matje bleek de oplossing te zijn dus dat ga ik vaker doen! Schouder schoot dus niet echt los lol

Ik heb trouwens goede ervaring met bar grip tshirts. Alleen had ik wel het geluk dat vriendin van me naar amerika ging en een aantal voor mij meenam. Echt fijne dingen.
Heb je overigens resistance bands?

Bar grip shirts zijn van A7 (fitness) nog wattes dacht ik. Staat wel op insta.
Hier ook nog steeds aan het stoeien met dl. Kan ook nog geen keuze maken zal vast tzt wel test krijgen en dan zien wat beste bevalt.
De vraag is alleen nog of ik mijn oude pr kan evenaren (en uiteindelijk overtreffen).

Thanks

Oh zag nog log powerlifting in mijn melding en je foto log.
Oja klopt! Fotolog niet meegerekend.Oh zag nog log powerlifting in mijn melding en je foto log.
Ja alles loopt vol, wel lekker!!!

Hehe nee. Voor streetspirit. Liedje van radiohead