Fitness Seller

Gesloten SP's 2019 POST OP LOG

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Wat voor landmine presses heb je gedaan? Ik vind zo ook erg prettig, maar doe ze meestal op mn knieen, met een arm.
Met 1 arm en staand, maar ik zag al wat leuke variaties voorbij komen dus wel iets om meer mee te experimenteren:)

 
Ik denk dat ik aankomende tijd wat meer foto's ga maken ter motivatie en om enigzins wat progressie te zien. Met name op mijn rug zit wat meer vet tov mijn chest. Het is behoorlijk lang geleden dat ik een rug foto heb gemaakt dus het wordt tijd dat mijn rug meer aandacht krijgt. Spierpijn heb ik zelden in mijn rug, dus ik kan wel wat meer volume pakken.
Laatste weken ben ik al weer op mmc aan het focussen en minder op gewicht. Dat bevalt mij goed eigenlijk!

En ja, mijn tattoo is lelijk.. :treuren:helaas heb ik nog geen geschikte tatoeëerder gevonden voor een coverup.

Screenshot_20190201-132648_Photos.jpg


Foto chest. Beetje crappy licht maar ok.

Screenshot_20190201-134244_Gallery.jpg
 
Ik ben gisteren wel naar de sportschool gegaan, alleen keek ik even op fb terwijl ik aan het fietsen was.. ik zag dat ik was getagd en wat bleek.. mijn kat die al ruim 3 weken was vermist is gevonden!!!! En het bizarre is dat hij 25 km verderop is gevonden!

Damn was zo blij, maar ook super ongerust. Hij was 2 dagen bij mensen en was er slecht aan toe. Hij is broodmager en had ook nog diarree gehad.

Bleek wel dat die mensen hem gourmet en andere rommel hebben gegeven. Hartstikke lief natuurlijk, maar mijn katten reageren daar slecht op. We hebben hem kvv gegeven en hij heeft goed gedronken, het gaat vandaag ook alweer een stuk beter! Geen diarree en hij is alerter.

wel vannacht geen oog dicht gedaan. Elke keer toch even gecheckt of alles goed gaat. Maar goed, vandaag dus weer getraind na 2 dagen rust en het ging beter dan verwacht (ondanks weinig slaap).

Ik heb mij nog niet gewogen, maar cms zijn omlaag en dat zonder kcal tellen. Heel fijn.
TAILLE 67-67.5 BUIK 83 GLUTES 99 BEEN 60.5



CHINUPS
5XBW
5XBW
5XBW
VPR (geen alltime vpr, maar gaar wel weer vooruit)


LOWSEATED ROWS MET HOLDS
12X47
12X47
12X47

ONE ARM ROWS MET HOLDS (NIEUW) SS REARDELT FLYS
12X25
12X25
12X25

ONE ARM PULLDOWN MET HOLDS (NIEUW) SS REARDELTFLYS (ANDERE VARIANT)
12X25
12X25
12X25

BI CONCENTRATION CURLS SS TRICEPPUSHDOWN
10X8 PER KANT / 14X42 PR
10X8 / 14X42
10X8 / 14X42

BI ONE ARM CURL SS ONE ARM TRICEPEXTENSION
10X10 P ARM/ 14X10 P ARM
10X10 / 14X10
10X10 + 5 ECCENTRISCH / 14X10

De one arm pulldown en rows voelen erg goed! Is ook lang geleden dat ik deze in mijn schema heb gehad.
 
Laatst bewerkt:
Treen!!!

SQUATS (beltless en zonder kneesleeves)
12X60
10X65
8X70


LEGPRESS
12X175
12X175
12X175

BULGARIAN SPLIT SQ
11X20 PER KANT (KETTLEBELL)
11X20
10X30 (SAFETYBAR) PER KANT / NIEUW

GHR
12X
12X
12X

LEGEXTENSION
10X77.5
10X77.5
10X77.5

ONE LEG LEGEXTENSION / SLOW ECCENTRICS
10X21.5 PER KANT
10X19 PER KANT

HIP THRUST BARBELL (nieuw!!) SUPERSET RDLS
12X40 / 15X40
12X40 / 15X40
12X40 / 15X40
Conditioneel heell zwaar:p

Laatste legtraining voor de vakantie. Helaas hebben ze geen dumbells of halters daar, dus kan hooguit wat bw squats/lunges/hipthrusts doen. Oja volgens mij hebben ze wel een legextension :p
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig hier, staat er goed bij op de foto's hoor netjes:bow:
 
Training vandaag ging wat minder. Denk iets teveel stress gehad. Vandaag heb ik een gesprek met het UWV gehad ivm het starten van een eigen onderneming (on een lang verhaal kort te maken heb ik heel lang nagedacht over wat ik wil qua werk/scholing etc... Ik heb nu eindelijk wat knopen door kunnen hakken). Ik kreeg een akkoord hiervoor dus ik kan aan de slag!

Mijn katje die terug is van ruim 3 weken rond zwerven ging het wat minder mee. Ik ben vandaag met hem naar de da geweest en hij was nog steeds uitgedroogd dus hij kreeg een infuus. Hij is daarna flink opgeknapt, maar ik maak mij wel zorgen omdat wij morgen weg gaan en hij moet speciaal voer.

Alsof dat niet genoeg is heeft mijn dochter ook nog eens heel erg buikpijn sinds gisteren. Ik moet haar morgen bij haar opa en oma achter laten dus dat zit mij niet lekker.

Helemaal ontspannen op vakantie ga ik dus niet:p

Maar goed, dit was mijn training.

BENCH PAUSED
7X50
7X50
7X50

DECLINE PUSHUPS
10X
10X
11X

LANDMINE PRESS (ONE ARM) NIEUW
10X25 P ARM
10X25
10X25

LANDMINE PRESS (ZIJWAARTS) NIEUW
geen idee hoe deze heet!
10x20
10x20
10x20

LATERAL RAISES SEATED
20X2X4
20X2X4
20X2X4

HANGING KNEE RAISE
8X
8X

Vorige chest/delt treen ging mega lekker dus ik baalde hier wel van.. maar goed, er komt vanzelf wel weer een betere training
 
Gevonden!
Deze dus

 
Gaaf dat t lukt met je eigen onderneming! Coaching? Of wat?

Wel balen van je katje en je dochter. :(
Hoop dat t vandaag wat beter met ze gaat.

Nice train!!!
 
Spannend! Wat voor onderneming gaat het worden? Je had steeds zoveel plannen.

Komt vast wel goed met je kid en kat;)
 
I'M BACK!

Totaal 1 x gesport in het hotel en echt een mega basic UB training. Wel uiteindelijk 120 km gelopen waarvan HEEL VEEL heuvels. Totaal hebben we 4 hikes gedaan wat echt super leuk, maar ook rete zwaar was.

Met name pico ruivo was intens, maar we hebben alles voltooid. Wat een prachtig land is het, dus we gaan absoluut een keer terug.

Wbt het UWV ga ik gebruik maken van de onderzoeksperiode. Ik ga deze tijd gebruiken voor een ondernemingsplan en ik mag binnen deze maand nog zelf aangeven wanneer ik ga starten (dat kan met een startersperiode, maar ook met urenverrekening.. mij werd geadviseerd voor dat laatste te gaan). Focus ligt op voeding en kunst, alles zit al in mijn hoofd.. nu nog alles uitwerken.
Om al mijn plannen een kickstart te geven heb ik oa helweek gelezen in de vakantie en meer van dit soort inspiratie boeken. Ik ken mijn valkuilen dus het was een mooi weekje om het 1 en ander te reflecteren.

Morgen weer trainen, daar heb ik ook echt weer zin in!!!
 
Welkom terug!
Ik hoop en duim dat je plannen met het UWV gaan lukken. :)
 
Thanks:)
 
Helaas gisteren niet kunnen trainen. Mijn dochter had alweer buikpijn dus even iets om verder te laten onderzoeken (ik denk een intolerantie?). Wel heeft ze bij haar opa en oma echt veel crap gegeten waar ik niet heel blij mee was aangezien ze ook al verstopping had de dagen daarvoor. Ze heeft nu vakantie dus even afwachten hoe het gaat en sowieso even naar de HA.

Volgens mij vinden mijn schoonouders het allemaal maar overdreven. Niet dat wij heel gezond eten (het kan altijd beter), maar tov hun is het wel een stuk gezonder

Zo heeft mijn schoonmoeder obesitas, een te hoge bloeddruk, te hoog cholesterol en een hele berg medicatie...ondanks dat veranderd ze niets aan haar eetgewoontes. Ik vind dat dan heel moeilijk te begrijpen, als er iemand is die gezonder zou moeten eten dan is zij dat wel! Ze vond het oa zielig dat mijn dochter alleen water krijgt:p duusss..

Vanavond weer de eerste training dus sinds 11 dagen :p
 
Laatst bewerkt:
TRAINING 15 februari

DECLINE PUSHUPS (BENCH BEZET)
10X
10X
10X

BENCH PAUSED WIDE GRIP
5X50
5X50
5X50
Pff zwaarrr!!!
Hopelijk komt mijn kracht snel terug.

CHINS
3X
3X @9.5
MEHH

LOW SEATED ROWS
10X47
10X47
10X47

LANDMINE PRESS ONE ARM
12X20 P ARM
10X25
10X25
10X25

ANDERE VARIANT 3 SETS

LATERAL RAISE ONE ARM 3 SETS

BICEP TRICEPS 6 SETS
 
TRAINING 16 februari
LEGPRESS
12X155
12X155
12X155

BULGARIAN SPLIT SQ +16 KG KETTLEBELL
10X P BEEN
10X
12X

HIPTHRUST BANDED SS GHR 3 SETS

LEGEXTENSION
12X68
12X68
12X68

LEGEXTENSION ONE LEG
10X19 P BEEN
10X19
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven