MuscleMeat

Gesloten SP's 2019 POST OP LOG

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Fijn dat je je oude cyclus weer terug hebt, weet je in ieder geval waar je aantoe bent.
 
Allemaal nog de beste wensen!!!:D


SLDL DB
15X2X18
15X2X18
15X2X18
enige minpunt is dat ik last van mijn vingers krijg...miss verzwaar ik de DB, maar dan wel met straps
12X20

Jij ook de beste wensen en goed 2019 met je gezinnetje.

Waarom pak je de sldl dan niet met straps, hangt het gewicht meer aan je armen..
Ik doe deze met barbell en dan met straps, kun je meer focussen op de oefening.
 
Vandaag heb ik weer mijn voeding opgepakt.. voelt goed om weer "normaal" te eten:)

De weegschaal gaf 75.2 kg aan:p dafuq:eek:
Maar goed, combi van alles vreten wat los en vast zit en daarbij vrouwgezeik duusss het was te verwachten.

Ook ff wennen om na 8 jaar weer mijn eigen cyclus terug te hebben. De pijn valt mee gelukkig, alleen wel wat zeurende lage rugpijn. Vreemd genoeg zit ik gewoon weer op 28 dagen:p

Beetje matige training daardoor vandaag, maar komt wel weer.

BENCH SLINGSHOT WU ZONDER
10X40
8X50
+ SLINGSHOT
9X60
9X60
9X60

INCLINE DB PRESS
10X2X18
10X2X18
10X2X18

SLINGSHOT DIPS
10X
10X
10X

LATERAL RAISE + TRICEP ROPE PUSHDOWN

Lekker doorgetraind hier! En je gewicht valt echt wel mee en gewoon getraind dus misschien nog wel wat muscle gainzzz:P
En jou kennende heb je dat er ook zo wel weer af.

Wat betreft je cyclus zou ik niet te vroeg juichen. Misschien heb je de mazzel dat het regelmatig blijft dat kan natuurlijk.
Mijn ervaring is dat het een tijdje stabiel is en dan ineens weer een paar dagen kan verschillen.
Wel fijn dat je amper klachten ondervind. :) Altijd een win!
 
Oh, dit nieuwe topic effe gemist, dusssss IN! En de beste wensen :)

Opzich had ik geen hele slechte ervaringen met de mirena. Ik was emotioneel gezien heel stabiel en had zo goed als geen pijn meer. Wel werd mijn huid mega onrustig en had ik soms pijn na jeweetwel, waardoor ik uiteindelijk ervoor heb gekozen om weer aan de pil te gaan en ik had toch wat angst dat de mirena verkeerd geplaatst zou worden (mijn zus had dat namelijk wel en moest meerdere malen terug). Bij mij was direct door de gynacoloog gekeken of hij goed zat, maar nu zou het door een ha worden geplaatst.

*vrouw-modus aan*

Nu ben ik geen vrouw, maar ik heb er wel 3 in huis, dus enigszins ervaring met het onderwerp. Wellicht wat mosterd na de maaltijd, maar waarom denk je niet na over een Implanon-achtige oplossing? Dat heeft mijn oudste dochter ook en die zweert erbij...

*vrouw-modus uit* ;)
 
Fijn dat je je oude cyclus weer terug hebt, weet je in ieder geval waar je aantoe bent.
Yup! Ff wennen na zoveel jaar, maar tot dusver ben ik positief. Ik was vooral bang weer last te hebben van endometriose (uiteindelijk was dat op advies van de gyno de reden om voor een spiraal te gaan), maar tot dusver heb ik geen last!

Jij ook de beste wensen en goed 2019 met je gezinnetje.

Waarom pak je de sldl dan niet met straps, hangt het gewicht meer aan je armen..
Ik doe deze met barbell en dan met straps, kun je meer focussen op de oefening.
Dankjewel:) jij ook de beste wensen:)

Dat is wel de bedoeling ja. Morgen weer benen, dus even zien hoe dat gaat.

Lekker doorgetraind hier! En je gewicht valt echt wel mee en gewoon getraind dus misschien nog wel wat muscle gainzzz:P
En jou kennende heb je dat er ook zo wel weer af.

Wat betreft je cyclus zou ik niet te vroeg juichen. Misschien heb je de mazzel dat het regelmatig blijft dat kan natuurlijk.
Mijn ervaring is dat het een tijdje stabiel is en dan ineens weer een paar dagen kan verschillen.
Wel fijn dat je amper klachten ondervind. :) Altijd een win!
Hehe wie weet:p Hopelijk gaat het weer zo rap, voel mij nu nogal fluffy O.o

Ik had vroeger wel altijd een stabiele cyclus van 28 dagen. Ik had eigenlijk verwacht dat het nog wel even zou duren voor alles weer normaal is, maar inderdaad kan het zijn dat het volgende maand anders is. Enige minpunt is dat het bloeden veel erger is en langer duurt:p Maar goed, ik heb het er nu voor over.

Oh, dit nieuwe topic effe gemist, dusssss IN! En de beste wensen :)



*vrouw-modus aan*

Nu ben ik geen vrouw, maar ik heb er wel 3 in huis, dus enigszins ervaring met het onderwerp. Wellicht wat mosterd na de maaltijd, maar waarom denk je niet na over een Implanon-achtige oplossing? Dat heeft mijn oudste dochter ook en die zweert erbij...

*vrouw-modus uit* ;)

Welkom en ook de beste wensen:)

Ik heb er even bewust voor gekozen om te kijken hoe ik mij zonder hormoonconceptie voel. De laatste "normale" cyclus is alweer 8 jaar geleden en dat was de periode na mijn zwangerschap (Ik heb dat toen ruim een jaar aangekeken, maar had extreem veel pijn vanwege baarmoederverklevingen). Het is nu nog wat kort om daar wat over te zeggen, maar ik heb wel het idee dat meer energie heb en wat positiever.
 
Welkom en ook de beste wensen:)

Ik heb er even bewust voor gekozen om te kijken hoe ik mij zonder hormoonconceptie voel. De laatste "normale" cyclus is alweer 8 jaar geleden en dat was de periode na mijn zwangerschap (Ik heb dat toen ruim een jaar aangekeken, maar had extreem veel pijn vanwege baarmoederverklevingen). Het is nu nog wat kort om daar wat over te zeggen, maar ik heb wel het idee dat meer energie heb en wat positiever.

Aha...dus je hebt een hormoonvrije spiraal? Sorry, misschien overheen gelezen :o In ieder geval fijn dat je energieker en positiever voelt op dit moment... /vrouwmodus weer uit

Train ze!!
 
Aha...dus je hebt een hormoonvrije spiraal? Sorry, misschien overheen gelezen :o In ieder geval fijn dat je energieker en positiever voelt op dit moment... /vrouwmodus weer uit

Train ze!!
Nee helemaal niets op het moment. Ik ben daarom ook heel benieuwd hoe het mij aankomende tijd gaat bevallen.
 
Ik heb donderdag nog getraind, maar ik was de laatste dagen niet echt fit (keelpijn, spierpijn).
Ik heb de gewichten lekker laag gehouden en vandaag iig een extra rustdag.

Inmiddels wel 2 kg kwijt (nu 73.2 kg). Dieet gaat goed verder. Qua kcal ongeveer gelijk aan vorig jaar februari, alleen beweeg ik iets minder dus het zal denk ik iets minder snel gaan. Ca 5 ons p week zou mooi zijn.

Training 4 jan vr

CLST BELTLESS SQUATS
10X60
10X60
10X60

LEGPRESS
12X175
12X175
12X175

DB SLDL
12X2X20
12X2X20
12X2X20

GHR
12X
12X
12X

BULGARIAN SPLIT SQ +20KG
12X
12X
12X
12X

HANGING KNEE RAISE 2 SETS
 
Gisteren wederom een deload training.

Helaas voel ik mij inmiddels stukken minder. Naast de keelpijn heb ik nu ook nog flinke hoestbuien en voel mij gewoon min.

Gelukkig gaat het qua voeding erg goed. Ik sta nu op 72.6 kg (-2.6kg)
Laagste punt in dec was 71.9 kg dus de feestkilos zijn er bijna weer af :p

Screenshot_20190107-112219_MyFitnessPal.jpg


Screenshot_20190107-112158_MyFitnessPal.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hang in there :sad: komt goed, veel zieke overal.
Wat extra vitamine er in en zorgen dat je niks overbelast:(
 
Hang in there :sad: komt goed, veel zieke overal.
Wat extra vitamine er in en zorgen dat je niks overbelast:(
Iedereen is hier al ziek geweest dus ik dacht de dans mooi te ontlopen.. nou niet dus:p

Ik gooi er momenteel een paar g vit c in bovenop op mijn standaard vitamines.. hopelijk is het snel voorbij!
 
Dagmenu van vandaag.. iets meer eiwitten dan anders vanwege de smart pancakes. Voor de rest is het ongeveer hetzelfde elke dag. Altijd 4 maaltijden; 8-10 uur ontbijt, 12-14 uur lunch, 17-18 uur diner en 21-22 uur pre-bedtijd maaltijd.

Btw.. celavita verse friet met schil is een aanrader!! Hele goede macro's en ze smaken erg goed uit de airfryer.

Screenshot_20190107-142955_Samsung Internet.jpg
 
Ben nog steeds niet 100%, maar ben wel gaan trainen. Voel mij wel iets fitter, alleen ben nog steeds de hele tijd aan het hoesten etc.

BENCH PAUSED
5X50
5X50
5X50
7X50

INCL DB PRESS
12X2X16
10X2X18
10X2X18
12X2X18

TRICEP PUSHDOWN SS FRONT RAISE
14X35 / 20X5
14X35 / 15X10
14X35 / 15X10
14X35 / 15X10

+

Delts
 
Zo ff weer loggen! Ik heb het nogal druk gehad afgelopen dagen dus heb nauwelijks getraind en geen kcal geteld vanaf zaterdag tm maandag. Vandaag iig weer op schema!
Ik sta nu op 72.5 kg dus hopelijk vanaf nu gewoon -0.5 kg p week

TRAINING DI 15 JAN

BENCH WIDEGRIP PAUSED
7X50 @7
7X50
7X50
7X50
Bp ging veel beter dan de vorige training, misschien is 5 dagen rust standaard geen gek idee..


INCL DB PRESS
10X2X18
10X2X18
10X2X18 @8

DECLINE SWISSBALL PUSHUPS (NIEUW)
10x
10x @8
Leuke variatie is dit!

LATERAL RAISES
20X2X4
20X2X4
16X2X6
16X2X6

TRICEPPUSHDOWN
12X35
12X35
12X35
12X35

Iets kortere training ivm tijd
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week heb ik niet goed kunnen eten, afscheidsfeest van mn broer, dagje Schiphol, 2 x verjaardag, uit eten... al met al lijk ik aardig stabiel te zijn gebleven, dus vandaag ben ik weer op de oude voet verder. Boven de 73 kg ben ik niet meer gekomen (ondanks chinees etc), dus dat is fijn aangezien ik op 75 kg ongeveer weer ben gestart. Ik heb gelukkig wel goed getraind afgelopen week.

Over 2 weken hebben we een vakantie geboekt aangezien mijn vriend een reischeque heeft gewonnen. Geen ayce resort dit keer:p Ik verwacht nu lichter terug te komen lol, we gaan bijna dagelijks wandeltochten doen van ca 4 uur. De keuze is op Madeira gevallen, hert past binnen het budget en op de foto's te zien is het ontzettend mooi!!!

Training 20 jan.

Had nog spierpijn in de quads, dus focus lag op dee hams/Glutes.

BANDED HIPTHRUST
15X
15X
15X

GHR
12X
12X
12X

BULGARIAN SPLIT SQ +16KG KETTLEBELL
15X / 15X
15X / 15X
15X / 15X
Echt fijne oefening!

STIFF LEG DEADLIFT (DB)
15X2X18
15X2X18
15X2X18

STANDING HAMS CURL IN DE LEGEXTENSION (NIEUW)
12X19
12X19
helaas vind ik alleen de liggende echt fijn, maar die hebben ze niet

HANGING KNEE RAISE
8X
8X

JACKNIFE SWISSBALL
10X
10X
wmb 1 van de betere buik oefeningen. Laatste keer had ik hier dagenlang spierpijn van in mijn hele buik.
 
Oja ik heb nog nieuws wbt mijn operatie!! EINDELIJK kon iemand mij iets vertellen. Op de afdeling planning zeiden ze dat er 5 maanden wachttijd op zit wat er dus op neer komt dat ik rond april wordt geopereerd en dus niet in februari. Bovendien krijg ik 1 week van tevoren pas bericht.. duusss....

Aankomende maanden blijf ik mooi cutten en focus ligt sowieso op bodybuilding.. oftewel, terug naar mijn roots:p

Ik kreeg gewoon geen plezier meer van oa zwaar deadliften. Wel ga ik rdls toevoegen en waarschijnlijk ook rackpulls aan mijn pull training.
Voor de rest heb ik de gewichten verlaagd (wat sowieso beter is voor mijn schouder) en focus ik de laatste weken al meer op de eccentrische beweging (ca 3-4 sec). Tot dusver heb ik meer spierpijn dan anders met minder gewicht. Ik deed dit sowieso al wel, maar oefeningen als pulldown deed ik iets explosiever.

Voor nu hou ik 3 dagen trainen 1 dag rust aan, meestal herstel ik wel binnen 4 dagen (soms langer als het om de chest en benen gaat, maar schouders/armen/rug herstellen meestal heel snel.. 1-2 dagen).
Volume voor de rug/schouder/armen kan daarom ook wel omhoog, ik heb zelden spierpijn.
 
Training van gisteren en vandaag

Opzich ging het wel ok, alleen heb ik weer last van mijn schouders door al het schilderen. Maar goed, ik wil voor mijn verjaardag slaapkamer klaar hebben dus nu maar ff door buffelen. Tijdens het trainen heb ik niet veel last, maar het zit in de knel (zo voelt t)

BENCH PAUSED
7X50
7X50
7X50

DECLINE SWISSBALL PUSHUPS
10X
10X
10X

INCLINE DB PRESS
14X2X16
13X2X16

daarna nog een shitload aan sidedelt oefeningen

------

CHINUPS BW
3X
3X

WIDEGRIP BANDED PULLUP
9X
8X

LOW SEATED ROWS
12X47
12X47
12X47

LOW PULLEY ROWS
10X70
10X70.
10X70

CONCENTRATION CURLS SS
12X8 12X8
12X8 12X8
12X8 12X8

VBAR PUSHDOWN
15X35
14X35
14X35

ONE ARM CABLE CURL SS
10X10
10X10
10X10

ONE ARM TRICEP EXTENSION
12X10
12X10
12X10
 
Vandaag heb ik mij weer gewogen en sta op 72.6 kg. Ik moet ongesteld worden dus ik verwacht dat ik nog wat vocht ga droppen. Ik was vorige maand 2 kg zwaarder namelijk!!!! Ik wil ook ff op mijn zoutinname letten.

Die schommelingen had ik met de pil niet (ik had namelijk zelden een stopweek) dus ik moet er nu gewoon op vertrouwen dat er wat af gaat:) Zo niet, dan kcal verlagen.

Wbt zonder pil/spiraal ben ik nog steeds positief! Energie level is vele malen hoger en volgens mijn vriend ben ik veel positiever. Ik heb veel meer zin om te trainen tov afgelopen jaar. De 1e maand kreeg ik wel last van mijn huid, maar dat is nu weer weer ok, beter dan met de spiraal iig.
 
Jouw ervaring lijkt echt zo erg op die van mij, herken eigenlijk alles wel. Wat een verademing zonder de (pil)hormonen :)
 
Jouw ervaring lijkt echt zo erg op die van mij, herken eigenlijk alles wel. Wat een verademing zonder de (pil)hormonen :)
Ja indd, ik wou dat ik dat eerder had kunnen doen! Ook beter dan zonder spiraal overigens, alleen dat verschil is niet zo heel groot.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven