- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, dan is (hopelijk) eindelijk achter de rug en Kkan ik pas echt weer vooruit kijken. Enige is wel dat mijn linkerschouder juist vaak pijn doet en rechts totaal niet (alleen instabiel en mijn schouderblad zit niet lekker). Maar goed, hopelijk is dat met rust op te lossen.wow... das al snel!
Maar dan ben je er wel vanaf in ieder geval.
Kan je daarna ook zsm op je herstel focussen.
Sterkte alvast.
Ja heel spannend!!!Jeuuutje, spannend joh zo snel al! Dan heb je het maar erop zitten![]()
Uhu veel sneller dan verwacht! Tenminste, in de eerste instantie zou het februari zijn. Later hoorde ik weer dat het wel 5 maanden kon duren en dat zou dan pas april zijn dus daar ging ik vanuit! Nu had ik wel allemaal plannen gemaakt en moet ik even alles omgooien.Snel zeg! Dan heb je het in ieder geval achter de rug inderdaad!
Dat zou best kunnen ja!Misschien heb je juist links meer last omdat je onbewust toch compenseert voor rechts?
Ik hoop iig dat t maar snel voorbij is voor je en dat t herstel snel zal gaan.
Waauw das heel snel! Fijn dat geen maanden meer hoeft te wachten !Ik kreeg vandaag het bericht dat ik 27 februari wordt geopereerd O.o Dat is al heel snel!!!!
Had nu ergens op april gehoopt ivm de plannen die ik nu had, maar ergens is het ook wel beter.
Klopt! Des te eerder ik met mijn herstel kan beginnen en daarna hopelijk klachtenvrijWaauw das heel snel! Fijn dat geen maanden meer hoeft te wachten !

Wat mij betreft kan ik fietsen met 1 arm, maar of het verstandig is is een tweede![]()

Ik heb vanmorgen enkel paracetamol en diclofinac gehad, maar werd weer misselijk:/ Zal ook wel deels door de narcose komen. Eetlust heb ik totaal niet, maar ik dwing mijzelf om in ieder geval wat gezonds binnen te krijgen.