Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks chick

Pff ja. Was al blij dat ik een cadeaubon hadDat is serieus klote.. ga je eindelijk uit eten en dan krijg je dit. Ik zou dan stront chagrijnig de deur uit lopen
Wat ziet je bench er easy uit!
Maar ja, dan nog..

Ben zelf niet zo'n vleesgekAls je van spareribs houd moet je naar goodfellas gaan.![]()
Heb liever allemaal van die kleine verfijnde gerechtjes

Ja is wel echt jammer, maar dat doen we later nog wel een keer over samen!! Eerst even met z'n 3en uit eten, dat hadden we nog beloofdOooh, ik zou zo pissed off zijn!
Kijk je ernaar uit om weer eens uit de deur te eten, krijg je amper kwaliteit op je bord.
Nouja, nu weet je dat je daar alvast niet meer terug moet gaan.
Geniet maar extra hard van dat volgende etentje!

Haha ja ongeveer heel Emmen en omgevingPuur is ook wel chill. Ook al een keertje of 10 geweestsushi daar is wel te doen

Bench voelde ook al wat instabiel de laatste keer...Thankkyouuu

Nog kutterMisschien Incline pressen? hoe voelt je schouder dan aan? SS hoor je wel vaker bij een schouderblessure, stay focused plzz, niks forceren![]()
Closegrip voelt ook weer vervelender dan widegrip. Heeft denk ik vooral met de ROM te maken, des te groter die is hoe meer last ik krijg. Als het inderdaad een ligament scheur is dan is dat ook wel te verklaren, vanuit die positie is de schouder het meest instabiel.Het zit in de voorste schouderkop dan? kan de fysio wat voor je doen? wide grip is ook meer borstactivatie toch?Nog kutterClosegrip voelt ook weer vervelender dan widegrip. Heeft Denk ik vooral met de ROM te maken, des te groter die is hoe meer last ik krijg.
OHP heb ik weer geen last (Wat je ergens zou verwachten) dus hoofdzakelijk zijn de horizontale presses een probleem.
Op de echo van de fysio zag alles er goed uit. Alle testen waren negatief, alleen had ik in sommige posities meer mobiliteit. Dat zou eventueel kunnen wijzen op een instabiele schouder wat indirect weer een gevolg zou kunnen zijn van een gescheurd ligament. De fysio denkt echter dat ik wel eens een HAGL rechts heb gekregen (en vermoedelijk nu ook links) door hyperlaxiteit (dat is helaas genetisch).Het zit in de voorste schouderkop dan? kan de fysio wat voor je doen?
maar bankdrukken is gewoon echt een shit oefening door de diepe stretch in de schouder en borst

aiii vette pech dus, ook operatief geen resultaat? is je schouder wel mobiel? Dislocations (de bezemsteel oefening) houd mijn schouder wel mobielOp de echo van de fysio zag alles er goed uit. Alle testen waren negatief, alleen had ik in sommige posities meer mobiliteit. Dat zou eventueel kunnen wijzen op een instabiele schouder wat indirect weer een gevolg zou kunnen zijn van een gescheurd ligament. De fysio denkt echter dat ik wel eens een HAGL rechts heb gekregen (en vermoedelijk nu ook links) door hyperlaxiteit (dat is helaas genetisch).
Enige wat de fysio voor mij kon doen was een brief schrijven naar de HA en extra stabiliteits oefeningen voor mijn schouder.

Ja misschien is dat wel beter, maar ik vind benchen juist leukIk krijg van bankdrukken ook altijd last van m'n schouders. Sinds enige tijd doe ik alleen nog maar dumbbell presses en daarmee heb ik vrijwel geen last en boek prima progressie. Is dat voor jou geen optie?
Verder goed om te lezen dat je weer de motivatie gevonden hebt en wat lekkerder in je vel lijkt te zitten. Keep it up!![]()

Ja jawel, rechts is afgelopen jaar geopereerd en weer helemaal goed en hersteld!! Alleen het herstel duurt zo vreselijk langaiii vette pech dus, ook operatief geen resultaat? is je schouder wel mobiel? Dislocations (de bezemsteel oefening) houd mijn schouder wel mobiel
ik hoop voor je dat het meevalt!![]()
Nu links dus vergelijkbare klachten...
Voor de meeste mensen is dat andersom.Ja misschien is dat wel beter, maar ik vind benchen juist leuk

Ja dat is ook zo! Ik kan mijn liefde voor bench nu nog niet opgevenVond ik ook altijd, maar na een tijdje haal ik minimaal dezelfde voldoening uit de dumbbell presses.
It's all between the ears!![]()