- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is ook zo! Ik kan mijn liefde voor bench nu nog niet opgeven![]()
) met extra wide grip. Schouders zijn me dankbaar.Ja allebei eigenlijk. Helaas helpt tracken niets tegen mijn vraatzuchtige actiesMinicut is vooral fijn om in relatief korte tijd even wat strakker in pak te komen zitten.
Als het puur is voor gezonder eten red je dat misschien al door te (blijven) tracken de aankomende tijd?
Misschien laterGive it nou toch maar eens try en thank me later!
Incline doe ik vanwege dezelfde schouder issues tegenwoordig in de Smith () met extra wide grip. Schouders zijn me dankbaar.
Ben echt serieus net begonnen met een powerlifting schema
Hahahaha dat zo herkenbaar.Ja allebei eigenlijk. Helaas helpt tracken niets tegen mijn vraatzuchtige acties![]()

Ik zou niet durven

Thanks! Het is niet anders, nu maar gewoon kijken naar wat nog wel lukt!Hahahaha dat zo herkenbaar.
Sterkte met je schouder! Wel balen dat je zo van het een in het ander valt![]()

Ben zoooo blij!! Eind februari heb ik iig weer een examen, maar dan gemengd open en gesloten vragen.Thankyouu

Oh las ik daar overheen...Oja ik ben geslaagd voor mijn eerste examenBen zoooo blij!! Eind februari heb ik iig weer een examen, maar dan gemengd open en gesloten vragen.
DankOh las ik daar overheen...
Gefeliciteerd!
Hoe bevalt je nieuwe baan tot nu toe?

Echt hele leuke collega's, maar veel teveel administratief werk en te weinig contact met de cliënten. Sowiesonam ik weer teveel hooi op mijn vork.. nu volle focus op mijn studie en mijn gezin!Hahaha oh sorry die had ik niet zien aankomen.. wel onwijs goed dat je dan die stap weer durft te zetten en focust op je gezin en studie!Dank
Noouuu.. Ik heb ontslag genomen! Niet heel goed dusEcht hele leuke collega's, maar veel teveel administratief werk en te weinig contact met de cliënten. Sowiesonam ik weer teveel hooi op mijn werk.. nu volle focus op mijn studie en mijn gezin!
ThanksssWat ben je altijd dik aangekleed
Lekkere training weer hoor!
Thank you
Wel een post operatie pr, maar toch