AndroidHealthClinic

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

• Topic Starter Topic Starter
Ben net bij de HA geweest.. Ben inderdaad weer doorverwezen dus wordt vervolgd. Wel 1 lullig dingetje is dat ik mijn eigen risico omhoog heb gegooid dit jaar :roflol:

Minicut is vooral fijn om in relatief korte tijd even wat strakker in pak te komen zitten.
Als het puur is voor gezonder eten red je dat misschien al door te (blijven) tracken de aankomende tijd?

Ja dat is ook zo! Ik kan mijn liefde voor bench nu nog niet opgeven:p

Give it nou toch maar eens try en thank me later! ;)

Incline doe ik vanwege dezelfde schouder issues tegenwoordig in de Smith (:yell:) met extra wide grip. Schouders zijn me dankbaar.

Minicut is vooral fijn om in relatief korte tijd even wat strakker in pak te komen zitten.
Als het puur is voor gezonder eten red je dat misschien al door te (blijven) tracken de aankomende tijd?
Ja allebei eigenlijk. Helaas helpt tracken niets tegen mijn vraatzuchtige acties :roflol:
Give it nou toch maar eens try en thank me later! ;)

Incline doe ik vanwege dezelfde schouder issues tegenwoordig in de Smith (:yell:) met extra wide grip. Schouders zijn me dankbaar.
Misschien later:p Ben echt serieus net begonnen met een powerlifting schema:cool:

TRAINING VANDAAG 6 FEBRUARI

Wel weinig tijd ivm andere afspraken en ik was mijn telefoon vergeten (dus ik wist niet wat op het programma stond). Gelukkig heb ik een deel onthouden:p

BENCH PAUSED
10X30
8X40
5X45
3X54,5 (foutje, moest 53,5 zijn)
3x53,5
2x57 @7
2x57
3x53,5 @7

SQUATS
10X50
5X70
3X85
3X85
3X85
3X85
3X85 @7
Aankomende zondag moet ik 90 kg squatten.. dat is alweer lang geleden!

DOUBLE BANDED HIPTHRUST
14X
14X
14X

LEGEXTENSION
10X82
10X82
10X82

Oja ik ben geslaagd voor mijn eerste examen:D Ben zoooo blij!! Eind februari heb ik iig weer een examen, maar dan gemengd open en gesloten vragen.

Feli met de uitslag van je eerste examen!

Oja ik ben geslaagd voor mijn eerste examen:D Ben zoooo blij!! Eind februari heb ik iig weer een examen, maar dan gemengd open en gesloten vragen.
Oh las ik daar overheen...
Gefeliciteerd!

Hoe bevalt je nieuwe baan tot nu toe?

Oh las ik daar overheen...
Gefeliciteerd!

Hoe bevalt je nieuwe baan tot nu toe?
Dank:)

Noouuu.. Ik heb ontslag genomen! Niet heel goed dus :roflol: Echt hele leuke collega's, maar veel teveel administratief werk en te weinig contact met de cliënten. Sowiesonam ik weer teveel hooi op mijn vork.. nu volle focus op mijn studie en mijn gezin!

Laatst bewerkt:
Dank:)

Noouuu.. Ik heb ontslag genomen! Niet heel goed dus :roflol: Echt hele leuke collega's, maar veel teveel administratief werk en te weinig contact met de cliënten. Sowiesonam ik weer teveel hooi op mijn werk.. nu volle focus op mijn studie en mijn gezin!
Hahaha oh sorry die had ik niet zien aankomen.. wel onwijs goed dat je dan die stap weer durft te zetten en focust op je gezin en studie!

9 februari zondag

BENCH PAUSED
10X30
5X40
5X45
4X53,5
4X53,5
4X53,5
5X53,5 @7.5 op film VPR
IPV 5X3X53,5

SQUAT
10X50
5X70
2X85
2X85
1X95
1X95
1X95 @7 film
4X85 VPR
4X85 @7
IPV 4X2X85

Voor het eerst weer 95 kg gesquat. Voelde goed!! Easy verder.

WALKING LUNGES
14X30
14X30
14X30

INCLINE DB PRESS (NIEUW)
14X2X15
14x2x15

GHR
15X
15X
15X

Laatst bewerkt:
Wat ben je altijd dik aangekleed:p

Lekkere training weer hoor!

Wauw, wat een training! Super VPRs, nette squat!

Vandaag geen training.. morgen weer een bodybuilding UB treen in basicfit:lifter:

Terug
Naar boven