ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Dayum girrrrl. Je boekt mooie vooruitgang sinds je operatie he? 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dayum girrrrl. Je boekt mooie vooruitgang sinds je operatie he? 
Yesss!Dayum girrrrl. Je boekt mooie vooruitgang sinds je operatie he?
![]()
SQ voelt ook goed (geen pijntjes etc), bench blijft alleen een dingetje net mijn kreupele schouder

Leuk om te zien! Must feel good.Yesss!
Heb wel even (nov-dec) een dip gehad door privé omstandigheden, maar sinds begin januari gaat het weer steady vooruitSQ voelt ook goed (geen pijntjes etc), bench blijft alleen een dingetje net mijn kreupele schouder
![]()

TYLeuk om te zien! Must feel good.
Edit: ik zie net je nieuwe berichtje! Wat een mooi nieuws. Sending some good vibes to you.![]()

Oja mensen heb nog een nieuwtje die misschien voor sommigen enigzins onverwacht komt. We hebben besloten voor een 2e te gaan! De wens werd afgelopen jaar steeds groter, maar de situatie was toen er nog niet naar. Ergens wou ik nog wachten tot de zomer, maar sinds we de knoop hebben door gehakt kunnen we eigenlijk niet meer wachten
Aankomende tijd wil ik extra gezond eten (ik heb al een plan gemaakt). Voor de rest leef ik gezond, alleen moet ik mijn caffeine inname wat beperken. Voor de rest blijf ik sporten zoals ik nu doe!
Een zomershape zit er dus dit jaar niet in![]()
Thankkss

Als het zoals de vorige keer gaat dan zal dat tegenvallen (toen was er 25 kg bij)Leuk nieuws zeg!
Met jouw levensstijl komt dat zeker goed, volgens mij zal je zelfs zwanger een super zomershape hebben!
, maar ik ga natuurlijk wel mijn best doen om niet teveel aan te komen.

Dat absoluut.. onder het mom doen waar je gelukkig van wordtDas idd leuk nieuws,er worden knopen doorgehakt bij jullie....ik ben blij voor jullie
![]()

Ik hoop dat de baby jullie (nog) dichter bij elkaar brengt, wel een mooi gezinnetje danDat absoluut.. onder het mom doen waar je gelukkig van wordt![]()

Zeker onverwacht. Maar leuk voor je!Oja mensen heb nog een nieuwtje die misschien voor sommigen enigzins onverwacht komt. We hebben besloten voor een 2e te gaan! De wens werd afgelopen jaar steeds groter, maar de situatie was toen er nog niet naar. Ergens wou ik nog wachten tot de zomer, maar sinds we de knoop hebben door gehakt kunnen we eigenlijk niet meer wachten
Aankomende tijd wil ik extra gezond eten (ik heb al een plan gemaakt). Voor de rest leef ik gezond, alleen moet ik mijn caffeine inname wat beperken. Voor de rest blijf ik sporten zoals ik nu doe!
Een zomershape zit er dus dit jaar niet in![]()
Dank!

Onverwacht, maar niet minder leuk!Als het zoals de vorige keer gaat dan zal dat tegenvallen (toen was er 25 kg bij), maar ik ga natuurlijk wel mijn best doen om niet teveel aan te komen.
Onverwacht, maar niet minder leuk!
Nu heb ik er niet heel veel verstand van, maar 25 kg is toch wel iets boven gemiddeld?
Nu lijkt gezondheid van moeder en kind me belangrijker dan een kilo meer of minder, dat dan weer wel.
Succes.
Volgens mij is met mijn BMI (23) 11 tot 16 kg normaal. Mijn dochter was bij de geboorte bijna 5 kg dus er was een vermoeden dat ik zwangerschapssuiker heb gehad. Daarnaast moest ik regelmatig naar het zh omdat mijn bloeddruk torenhoog was. De hele bevalling was ook een drama (alles was 2 x zo groot..). Uiteindelijk heb ik 3 dagen weeën gehad en extreem veel pijn. Ik zei daarna dat ik dat nooit meer mee wou maken

Haha dat is waarPrachtig dat er een SP nr. 2 op de planning staat. Zomershape of niet, round is also a shape. En een zwangershape maken vrouwen echt prachtig vind ik. Laat echt zien hoe sterk een vrouw kan zijn, veel sterker dan een man![]()
![]()