Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx!Ziet er uit als goede progressie, zal toch ook vast wel een deel spierwinst bij zitten![]()

TyMooie progressie gemaakt in je bulk!
Succes met het cutten, ben wel jelly dat je dat op 2200kcal kan doen.

Ik heb alsnog aardig wat honger, maar ook niet heel gek aangezien ik normaal rond de 3000 kcal zit 
Aankomende zondag gaan we naar de oma van mijn vriend (die wordt 97 O.o), dus ik ga dan ook niet mijn voeding bijhouden (het is in Heerhugowaard, dus we zitten minstens 2,5 uur in de auto en eten daar chinees).
Wellicht sla ik bp over, heb nog wat last nmlk..het is in Heerhugowaard, dus we zitten minstens 2,5 uur in de auto en eten daar chinees).

Thnx peepz

Ben benieuwd dan!Ik hoop dat het chinees wordt van Ah Tim uit Obdam though, die is echt![]()

-1kg sinds zaterdagOp hoeveel kg sta je nu?Ik hoop dat ik jouw bulkshape deze zomer een beetje kan benaderen als ik nog wat afval voor snelheid.
Vanaf juli op naar de 81kg bij 181cm!

En dan bedoelde ik eigenlijk vooral lean, niet de massa.
Nog 4 kg moet dan prima te doen zijnEn dan bedoelde ik eigenlijk vooral lean, niet de massa.
Woog in de zomer 89 kg, sinds oktober doordeweeks stabiel op 85. Ben vnl met rennen bezig en dat gaat over het algemeen beter met wat minder gewicht aan boord.

). Vandaag ga ik in ieder geval verder met mijn minicut!