AndroidHealthClinic

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

• Topic Starter Topic Starter
DELTS

BEHIND THE NECK PRESS + UPRIGHT ROWS Z PAUZE
14X16 / 12X16
10X16 / 12X16
10X16 / 13X16 @9.5
Pittig dit!

LATERAL RAISES + BENT OVER FLYS + FRONT RAISES
vechten tegen verzuring dit :spaz:
12x2x3 / 12x2x3 / 10x2x3 @10
12x2x3 / 12x2x3 / 8x2x3 @10
12x2x3 / 12x2x3 / 8x2x3 @10

Kort maar krachtig!!

Voor wie een goede deltpomp wil moet dit echt even proberen:p

Aardig wat setjes verzet :)

METING 20 MRT / 9 APRIL (WEEK 9) / 5 MEI (WEEK 13)
BW 72 / 71,5 KG / 72,9 KG

ARM GESTREKT KOUD 30 CM / 29 CM / 30 CM
TAILLE 69 CM / 69 CM / 70,2 CM
BUIK 87,5 CM / 85 CM / 89 CM
GLUTES 101 CM / 99 CM / 102 CM
BBEEN 61 CM / 59 CM / 60 CM

Screenshot_20200430-131305_Video Player.jpg

Dit lijkt een gym fail filmpje in de maak :D

Ik zou het voor geen meter vertrouwen :p

METING 20 MRT / 9 APRIL (WEEK 9) / 5 MEI (WEEK 13)
BW 72 / 71,5 KG / 72,9 KG

ARM GESTREKT KOUD 30 CM / 29 CM / 30 CM
TAILLE 69 CM / 69 CM / 70,2 CM
BUIK 87,5 CM / 85 CM / 89 CM
GLUTES 101 CM / 99 CM / 102 CM
BBEEN 61 CM / 59 CM / 60 CM

Buikje begint goed te groeien :heart:.
Corona doet ook goed voor je glutes zo te zien :eyebrow:.

de transformatie is idd in gang gezet, in positieve zin hoor!! Wat fijn dat je lekker bezig bent / blijft :pressing:

Buikje begint goed te groeien :heart:.
Corona doet ook goed voor je glutes zo te zien :eyebrow:.
Jaahh dat is wel leuk om te zien. Het begint nu mensen ook op te vallen:D Laatste dagen ineens een groeispurt.
de transformatie is idd in gang gezet, in positieve zin hoor!! Wat fijn dat je lekker bezig bent / blijft :pressing:
Yup!!:)

Ik moet wel bekennen dat dit al de 4e dag is dat ii niet heb gesport. Ik maak mij nu ook niet meer druk. Die gains komen wel weer zodra de gym open gaat!

Ik zei hierboven nog dat ik mij niet druk maak om het weinige trainen de laatste dagen. Nooouuu ik maak mij ook niet druk verder, maar ik voel mij al dagen ellendig en het voelt niet goed dat ik daardoor zo weinig sport :treuren: Niet alleen het sporten kost veel energie, eigenlijk alles.

Ik weet niet of dit een zwangerschapsding is of dat ik toch een griepje of iets dergelijks heb opgelopen.
Ik heb nog wel een poging gedaan (uiteindelijk heb ik alleen banded hipthrust en lateral walks gedaan) , maar het ging niet. Ik werd heel erg duizelig en kortademig. Daarna ben ik maar op bed gaan liggen. Dat gaat nu al een paar dagen zo:/

Hopelijk volgende keer een positiever berichtje!

Heb even wat stof gehad om over na te denken. Met in het vooruitzicht dat de sportschool pas 1 september open gaat moet ik toch wat anders gaan bedenken om mij fit te blijven voelen. Eigenlijk vooral mentaal, want ik merk dat dit alles (corona, zwangerschap en geen sportschool) een flinke aanslag hebben gehad op mijn gemoedstoestand.

Om hieruit te komen heb ik met mijzelf afgesproken elke ochtend te gaan skeeleren (mits het droog is) en ik wil gezonder eten. Door de vermoeidheid is het ongezonde leven er in geslopen. Fietsen doe ik amper nog en voor de rest kom ik überhaupt nauwelijks de deur uit.

Boodschappen doet mijn vriend omdat ik geen auto heb. Natuurlijk kan ik naar de winkel fietsen, maar aangezien de AH toch zo'n 11 km fietsen is heen en terug en wij voornamelijk bij de appie boodschappen doen stuur ik mijn vriend vaak naar de winkel. Dat ga ik dus nu niet meer doen:p

Al met al ben ik mij ellendig gaan voelen en dat wil ik niet! Nu dus een persoonlijke schop onder mijn eigen kont en weer in beweging komen! Om maar even een goed begin te maken ga ik nu even skeeleren en dit qua tijd/snelheid opbouwen (zolang ik nog geen echte buik heb iig).

Ik zit er daarnaast aan te denken om een trainingsrooster te maken met daarin als doelstelling een x aantal sets per week per spiergroep. Dan kan ik dat beter over de week verdelen en het werkt als extra stok achter de deur.

misschien een lijstje maken van do's and dont's, en n keertje skippen als je je niet goed voelt...dat mag best 🌞

misschien een lijstje maken van do's and dont's, en n keertje skippen als je je niet goed voelt...dat mag best 🌞
Ik denk dat ik al een heel eind kom als ik in de ochtend iets actiefs ga doen:)

Net een flink eind geskeelerd en dat voelt eigenlijk heel goed! Sowieso met het zonnetje erbij :cool: Ik heb mijn vriend overgehaald om samen op de fiets boodschappen te doen vandaag. Scheelt ook in benzinekosten:p

1e ritje voltooid. Erg zwaar!! Iets minder ver om mee te beginnen is wel wat verstandiger:p

Mijn skates zijn ook niet de nieuwste meer

Screenshot_20200507-121855_Endomondo.jpg

Ik denk dat ik al een heel eind kom als ik in de ochtend iets actiefs ga doen:)
Herkenbaar, ik zou dat ook moeten doen, neem mezelf steeds voor in ieder geval te gaan wandelen 's ochtends, dat dat dan maar binnen is, toch maar eens mee beginnen.

Ontbijt :cool:

Xxl nutrition eiwitpannekoeken (70 g/150 ml melk)

20200507_090614.jpg

Herkenbaar, ik zou dat ook moeten doen, neem mezelf steeds voor in ieder geval te gaan wandelen 's ochtends, dat dat dan maar binnen is, toch maar eens mee beginnen.
Ja dat had ik in de 1e instantie ook bedacht (het wandelen), maar meestal verloopt mijn ochtend anders dan ik de dag ervoor heb gepland. Ik wil hier nu een gewoonte van maken:)

wandelen smorgens is echt een goede start v d dag, zeker vroeg dan is het nog muisstil, of nog voor het ontbijt ook wat vetjes verbranden :)

wandelen smorgens is echt een goede start v d dag, zeker vroeg dan is het nog muisstil, of nog voor het ontbijt ook wat vetjes verbranden :)
In de ochtend je daglicht en frisse lucht pakken is ook goed voor het gemoed en het resetten van de biologische klok, zegt men.

In de ochtend je daglicht en frisse lucht pakken is ook goed voor het gemoed en het resetten van de biologische klok, zegt men.
zowel mentaal als fysiek dus, je algehele gezondheid heeft er baat bij, er is veel info beschikbaar...

Terug
Naar boven