Fitness Seller

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
😍😍
De grootte van je buik valt nog mee bij 30 weken, of is dat optisch bedrog?
Volgens mij is mijn buik heel gemiddeld haha. Absoluut niet zo groot als bij de 1e, maar toen leek ik met 30 weken al hoogzwanger :roflol:

Hier nog een foto van gisteravond

CollageMaker_20200902_085219024.jpg

Volgens mij is mijn buik heel gemiddeld haha. Absoluut niet zo groot als bij de 1e, maar toen leek ik met 30 weken al hoogzwanger :roflol:

Hier nog een foto van gisteravond

CollageMaker_20200902_085219024.jpg
Hier lijkt hij inderdaad wel groter dan op je filmpje. Misschien door houding/loszittende kleding.

Mooi hoor 😍

die kleine telt ook mee tot 10 elke keer haha "NOU DE ANDERE KANT, WISSELEN!! 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10!!! :roflol: :heart:

Tot hoeveel weken mag je eigenlijk verder gaan met trainen? Of is dat eerder persoonlijk gevoel?

• #1.148
Tot hoeveel weken mag je eigenlijk verder gaan met trainen? Of is dat eerder persoonlijk gevoel?
In feite gewoon tot het einde! Ik heb wel wat aanpassingen gedaan in mijn training en risicosporten worden na een x aantal weken afgeraden. Ik heb volgens mij tot ca 16 weken nog geskeelerd, maar daarna ook niet meer.

Al verschilt dat zeker wel per persoon in wat en hoeveel je nog kan doen.
M'n zus deed dagelijks spinning tot en met 2 dagen voor de bevalling. :roflol:
Ieder zijn ding haha
Idd kan gewoon zolang het gaat. Heb zelf mijn paard tot op de laatste dag verzorgd en met 33weken er voor het laatst op. Bewegen is goed! Prachtige buik heb je 😀
Bewegen is zeker goed! Helaas stoppen de meeste vrouwen in mijn omgeving direct met alle sport/activiteit zodra ze weten dat ze zwanger zijn.

Dankjewel :heart:

Je bent echt heeeeel mooi zwanger, je buik is prachtig :heart: .
Gewoon op gevoel blijven doorgaan, je voelt vanzelf wel wat op een gegeven moment niet meer lukt of risico zou inhouden voor de baby denk ik.
Als je een normale zwangerschap doormaakt lijkt volledig stoppen met sporten totaal overbodig.
Ik vermoed dat sommige vrouwen het ook als een excuus zien om lui te zijn en gewoon te vreten haha.
Bij complicaties is het een ander verhaal natuurlijk.

Als je een normale zwangerschap doormaakt lijkt volledig stoppen met sporten totaal overbodig.
Ik vermoed dat sommige vrouwen het ook als een excuus zien om lui te zijn en gewoon te vreten haha.
Onder het uitkramen (pun intended) van de verschrikkelijke, want vrijwel altijd misbruikte en onware, uitspraak: "Je wilt toch het beste voor je kindje!"

Zie ook: hoogopgeleide vrouwen die dan iets op FB gelezen hebben en nu antivaxxers zijn.

• Haha
Waarderingen: Bubs
  • #1.151
Je bent echt heeeeel mooi zwanger, je buik is prachtig :heart: .
Gewoon op gevoel blijven doorgaan, je voelt vanzelf wel wat op een gegeven moment niet meer lukt of risico zou inhouden voor de baby denk ik.
Bij complicaties is het een ander verhaal natuurlijk.

Dankje @Bubs :heart:

Dat laatste denk ik ook haha (zo'n 11 jaar terug was ik ook zo:p).
Onder het uitkramen (pun intended) van de verschrikkelijke, want vrijwel altijd misbruikte en onware, uitspraak: "Je wilt toch het beste voor je kindje!"

Zie ook: hoogopgeleide vrouwen die dan iets op FB gelezen hebben en nu antivaxxers zijn.
Haha dat ja.

Ik heb de hoogopgeleide vrouwen die antivaxxers zijn nog niet kunnen spotten, maar wel familie en huisvrouwen die constant nepnieuws delen:spaz::suicide:Ook best irritant. Laten we zeggen dat ik aardig wat mensen heb ontvolgd:p

hoogopgeleide vrouwen die antivaxxers zijn nog niet kunnen spotten,
Vaak mensen met een antroposofische inslag, kinderen gaan dan ook vaak naar dergelijke scholen, rillingen als ik eraan denk.

Als je ze wel spot: houd afstand: Je moet nu en straks ook bij ze uit de buurt blijven, dat zijn de ouders van kinderen die babies besmetten op de opvang en elders!

Laatst bewerkt:
  • #1.153
Vaak mensen met een antroposofische inslag, kinderen gaan dan ook vaak naar dergelijke scholen, rillingen als ik eraan denk.

Als je ze wel spot: houd afstand: Je moet nu en straks ook bij ze uit de buurt blijven, dat zijn de ouders van kinderen die babies besmetten op de opvang en elders!
Ik vind het dikke prima dat mensen willen geloven wat ze willen geloven.. tot het punt dat ze mij willen overtuigen en met half gare onderzoeken op de proppen komen :spaz:

Zo had ik er ook een paar in mijn klas zitten die een discussie met de lerares aan gingen, want suiker was volgens hun vergif!!! Mijn gedachte.. :popcorn:

Als je ziet op wat voor website's mensen dingen vandaan halen dan gaat er wel even iets mis:p Niet alleen op websites, maar dan ook nog gewoon facebook:suicide:

• #1.154
TREEN 4 SEPT VR

BOXSQUAT
10X70
8X80
7X90
7X90
7X90
laatste keer squats is alweer 24 augustus.. was wel te merken :/

HIPTHRUST DOUBLE BANDED
12X
12X
12X

GHR
12X
12X

LEGEXTENSION
10X75
10X75
10X75

CROSSBODY BICEP CURL ALTERNATED
24X2X8
16X2X10
16X2X10

ONE ARM REARDELT BANDED FLYS
13X P KANT
13X
13X
13X
13X

BICEP CABLE CURL ONE ARM (RUG BAAR STATION)
13X10 P KANT
13X10
13X10

Morgenochtend chest/rug/delts/tricep @ basicfit

• #1.155
TREEN!! ZA 5 SEPTEMBER

PULLUPS ASSISTED SUPERSET
10X
10X
10X
10X

DIPS ASSISTED
12X
12X
12X
12X

BENCH PAUSED
10X40
10X40
10X40

OHP SEATED
12X20
12X20
12X20

LATERAL RAISES SEATED STRICT
15X2X4
15X2X4
15X2X4

TRICEP PUSHDOWN
18X27
18X27
18X27

STRAIGHT LAT PULLDOWN
10X27
10X27
10X27

• #1.156
De training ging ronduit kut :emo: Tenminste, wel een goede pomp na afloop alleen ben zo MOE!!

Ik slaap op het moment ook niet super, maar mijn buik heeft ook weer een groeispurt gehad dus dat zal ook meespelen.

Nu begint het aftellen pas echt:p

CONVENTIONAL DL VAN MINI BLOKS IPV SUMO
Heup/bekken regio voelde niet fijn dus vandaar de switch. Wel een bredere conventional en armen ook breder dan schouderbreedte.
8X70
8X70
8X70 @6

BENCH PAUSED
15X30
8X40
rest geskipt.. nog niet helemaal hersteld nmlk van zaterdag!

LEGPRESS PLATE LOADED
12X50
12X50
12X50

GHR
12X
12X
14X

BICEP CABLE CURL
15X25
12X30
12X30