Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ben ook heel blij dat ik nog kan trainen zonder ongemakken!! Tot 36 weken heb ik nog relatief zwaar gedeadlift en boxsquats gedaan, maar dat kost ook aardig wat energie dus ik heb de keuze gemaakt om mij met name te focussen op UB.Klinkt als een goed plan.
Heerlijk dat je nog traint.
Zie je op tegen de zes (? Vanwege doorgaans aangeraden) weken pauze straks?
Bij mijn dochter ging ik pas na een half jaar sporten en was ik überhaupt niet zo met sport bezig prezwangerschap, dus dat is nu heel anders!Haha

YESSSSHH

Er gebeurd niet zo heel veel nog

Ik dacht net hetzelfde maar als de weeën beginnen heb je normaal nog wel een zee van tijd.Zo spannend..... Dat je nog naar de gym durft. Niet bang dat het ineens kan beginnen en je daar bent?
Haha nee niet echt, maar als het daar zou beginnen dan zal het nog wel een tijdje kunnen durenZo spannend..... Dat je nog naar de gym durft. Niet bang dat het ineens kan beginnen en je daar bent?
Tenzij de vliezen daar breken🤣 Maar goed, normaal start 10% van de bevallingen met het breken van de vliezen dus zeg dat er van die 10% 1/48e kans is (60 min training per 2 dagen) dat het in de gym gebeurd

Ja inderdaad en meestal begint het met wat mildere voorweeen en als je wat rustiger bent (daarom vaak ook in de nacht). Maar goed er zijn altijd uitzonderingenIk dacht net hetzelfde maar als de weeën beginnen heb je normaal nog wel een zee van tijd.
Bij mijn eerste duurden de voorweeen 3 dagen😱Haha klopt!Ze is dichterbij het ziekenhuis als ze in de gym is dan thuis.![]()

Wat is makkelijker, tijdens BP of tijdens Sumo DL?En ik verwacht iedere keer maar dat je al bevallen bent.
"Zware bevalling, wel PR gezet."
Ik verwacht ook elke dag dat er wat gebeurd🤣 Maar nee, niks noppes nadaa.. zul je net zien dat ik gewoon tot 42 weken vol moet houden😅En ik verwacht iedere keer maar dat je al bevallen bent.
"Zware bevalling, wel PR gezet."
fixedOndertussen is mijn buik wel echt huge aan het worden en de 78 kg ben ik ook al voorbij😅

De baby houdt ons in spanning 😅Iedere keer als ik een melding van jou zie denk ik: ja, baby! Maar nee, training 😂