XXL Nutrition

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

valt het mee met strae? dat rijmt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
valt het mee met strae? dat rijmt :)
Wat vind je meevallen?😅

Helaas wel wat striae rond de navel en zijkant van de navel. Was ook wel te verwachten omdat ik een buikwandcorrectie heb gehad (echt veel rek zit er dan niet meer op😅). Laten we iig hopen dat ik dit keer geen losvel zakje over ga houden!! Striae viel bij de eerste mee op de buik (wel erg toen op de heupen, billen, dijen), alleen had ik toen veel huidoverschot.

Wat vind je meevallen?😅

Helaas wel wat striae rond de navel en zijkant van de navel. Was ook wel te verwachten omdat ik een buikwandcorrectie heb gehad (echt veel rek zit er dan niet meer op😅). Laten we iig hopen dat ik dit keer geen losvel zakje over ga houden!! Striae viel bij de eerste mee op de buik (wel erg toen op de heupen, billen, dijen), alleen had ik toen veel huidoverschot.
ja dat is ook zeker persoonlijk, mn ex had van nature al een buik, dus daar zat idd wat meer rek op.
ach maar je hoeft het podium ook niet op nietwaar? en wat dan nog? ik zou er niet zo'n punt van maken, hoort een beetje bij "je vrouw zijn" :)

• #1.304
ja dat is ook zeker persoonlijk, mn ex had van nature al een buik, dus daar zat idd wat meer rek op.
ach maar je hoeft het podium ook niet op nietwaar? en wat dan nog? ik zou er niet zo'n punt van maken, hoort een beetje bij "je vrouw zijn" :)
Sommige vrouwen hebben wat dat betreft een beetje mazzel, maar ik wist dat mijn lijf zou veranderen en dat vind ik ook helemaal prima!
Ik krijg er wel iets moois voor terug, hoe cliché dat ook klinkt:p

Mij kennende doe ik uiteindelijk toch wel mijn best om weer in een shape te komen waar ik content mee ben:D

• #1.305
Korte update. Wel nog getraind gisteren, maar had geen zin om te loggen:p

Inmiddels zit ik op 87,5 kg en staat mijn buik op knappen😅

Ik stop met loggen verder tot ik daadwerkelijk ben bevallen dus bij de volgende update dan zou de bebe er moeten zijn!!😋

Screenshot_20201108-173921_Collage Maker.jpg

(Foto is bij mn ouders gemaakt..)

Ik stop met loggen verder tot ik daadwerkelijk ben bevallen dus bij de volgende update dan zou de bebe er moeten zijn!!😋

Kan niet wachten tot je eerstvolgende update 😍

Alvast heel veel succes! (L)

Heb jij misschien mijn strandbal gezien? :o pfff wat een toeter!!

Succes!! :heart:

• #1.313
Even dit mededelen ❤

Later meer😁

Ze is geboren op 15 nov met een gewicht van 4050 g (toch een flinke baby!). Alles gaat hartstikke goed😊

IMG_20201116_135020_744.jpg

20201116_120916.jpg

:heart: :heart: :heart:

Geweldig, gefeliciteerd!! ❤

😍 Wat een ontzettend mooi meisje. Gefeliciteerd

Gefeliciteerd 🥳🥳🥳

n meisje!! :heart: :heart: :heart: Genieten samen!! van harte!! 8 pond!!!! :eek: allemaal spiermassa :D

Gefeliciteerd! Geniet er samen van!

Proficiat :) mooi kindje

Terug
Naar boven